Page 31 - Katalog usluga poslovnog savjetovanja
P. 31

Menadžment


          IMPLEMENTACIJA KONCEPTA PRODAJNE IZVRSNOSTI



          Svrha
          U vremenu globalizacije tržišta i konkurentne ponude proizvoda i usluga sve je izraženiji trend fokusiranja na potrebe kupaca i prilagođavanja ponude njihovim potrebama.
          Sustavna i kvantitavna analiza potreba kupaca, kao i njihovog zadovoljstva postojećim poslovnim odnosom, jedan je od glavnih prioriteta poslovnih organizacija.

          Važni elementi
            ∫ Analiza okoline – analiza interne i eksterne (uže i šire) okoline
            ∫ Analiza potreba – push vs. pull pristup pri analizi potreba klijenata za proizvodima odnosno uslugama
            ∫ Analiza ostvarenja – mjerenje odstupanja ostvarenja od plana i poduzimanje korektivnih aktivnosti

          Metodologija
          Glavne elemente prodajne izvrsnosti i njihov sadržaj moguće je prikazati na sljedeći način:






                                                                     PRODAJNA IZVRSNOST


                                                   Strateško                Operativno             Analiza ostvarenja
                                                   planiranje               planiranje                i upravljanje
                                               prodajnih ciljeva         prodajnih ciljeva        prodajnim ciljevima
                                              •  Matrica utjecaja       •  Plan prihoda, troškova i  •  Analiza odstupanja od
                                                                                                     strateškog i
                                              •  Balanced Scorecard        ulaganja                  operativnog plana
                                              •  Analiza scenarija      •  Plan ključnih             (MBO, MBE, OKR)
                                                                           pokazatelja
                                              •  Statička analiza          profitabilnosti,         •  Analiza prodajnih
                                                 portfelja                 likvidnosti i             prilika
                                              •  Dinamička analiza         rentabilnosti           •  Vrednovanje upita
                                                 portfelja              •  Proračun potencijala      kupaca
                                              •  Relativna konkurentska    distribucije            •  Analiza isplativosti
                                                 snaga                  •  Plan prodajnih            reklamnih kampanja
                                              •  Analiza konkurencije      aktivnosti              •  Usaglašavanje
                                                                                                     korektivnih aktivnosti


                                                                     Efektivna i efikasna prodaja



                                                                                         Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje © Sva prava pridržana | 31
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36