Page 30 - Katalog usluga poslovnog savjetovanja
P. 30

Menadžment


          IZRADA MARKETINŠKOG PLANA



          Svrha
          Marketinškim planom prikazujemo specifične aktivnosti koje poduzeće namjerava poduzeti kako bi privuklo kupce i / ili klijente za proizvod / uslugu koju nudi. Pomoću marketinškog
          plana poduzeće opisuje strateške ciljeve koji će se ostvariti pomoću specifičnih strategija i taktika. Marketinški plan može biti izrađen kao samostalni dokument ili kao dio poslovnog
          plana.


          Važni elementi
          Dobar marketinški plan treba razraditi sljedećih 5 elemenata:
          1.  Sažetak
          2.  Analiza stanja
          3.  Marketinška strategija
          4.  Financije
          5.  Kontrola

          Metodologija
          Metodologiju izrade je moguće prikazati na sljedeći način:
                                                                                                                         Klijent






                                                                                                                         Udruga “Prospero” je nevladina
                                                                                                                         neprofitna organizacija koja promiče
                                                                                                                         prava žena kao i prava siromašnih i
            CILJEVI            ANALIZA            AKTIVNOSTI          RESURSI            REZULTAT                        socijalno isključenih kategorija.
          •  Što želimo postići?  •  Eksterno   •  Marketinški      •  Budžet          •  Ključni pokazatelji
          •  Definirati ciljeve   okruženje (PESTLE   miks (proizvod,   marketinškog     poslovanja                      “Kao predsjednica udruge Prospero,
            (strateške,        analiza)           promocija, cijena,   plana           •  Provjera i                     jako sam zadovoljna suradnjom s
            taktičke i       •  Interno okruženje   distribucija)   •  Raspoloživost     praćenje                        poduzećem Poslovna učinkovitost.
            operativne)        (SWOT analiza)   •  Popis svih         resursa (vrijeme,   ostvarenih                     U sklopu projekta koji smo provodili
          •  Realnost i      •  Postojeća i       planiranih          proizvodi i usluge)  rezultata                     napravljen je poslovni i marketinški
            mjerljivost ciljeva  planska pozicija  aktivnosti za    •  Mogućnost       •  Poduzimanje                    plan, čime smo osigurali smjernice
                                                  ostvarenje ciljeva  korištenja         korektivnih                     za budući razvoj našeg društvenog
                                                •  Stvaranje brenda   različitim oblicima   aktivnosti                   poduzeća.”
                                                •  Stvaranje          marketinške
                                                  jedinstvenog        komunikacije                                       Slavica Miličić, Predsjednica, Udruga
                                                  prodajnog                                                              Prospero
                                                  prijedloga
                                                                                                                         Izjava klijenta iz listopada 2018.

          30 | Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje © Sva prava pridržana
   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35