Page 30 - Katalog usluga poslovnog savjetovanja
P. 30
Menadžment
IZRADA MARKETINŠKOG PLANA
Svrha
Marketinškim planom prikazujemo specifične aktivnosti koje poduzeće namjerava poduzeti kako bi privuklo kupce i / ili klijente za proizvod / uslugu koju nudi. Pomoću marketinškog
plana poduzeće opisuje strateške ciljeve koji će se ostvariti pomoću specifičnih strategija i taktika. Marketinški plan može biti izrađen kao samostalni dokument ili kao dio poslovnog
plana.
Važni elementi
Dobar marketinški plan treba razraditi sljedećih 5 elemenata:
1. Sažetak
2. Analiza stanja
3. Marketinška strategija
4. Financije
5. Kontrola
Metodologija
Metodologiju izrade je moguće prikazati na sljedeći način:
Klijent
Udruga “Prospero” je nevladina
neprofitna organizacija koja promiče
prava žena kao i prava siromašnih i
CILJEVI ANALIZA AKTIVNOSTI RESURSI REZULTAT socijalno isključenih kategorija.
• Što želimo postići? • Eksterno • Marketinški • Budžet • Ključni pokazatelji
• Definirati ciljeve okruženje (PESTLE miks (proizvod, marketinškog poslovanja “Kao predsjednica udruge Prospero,
(strateške, analiza) promocija, cijena, plana • Provjera i jako sam zadovoljna suradnjom s
taktičke i • Interno okruženje distribucija) • Raspoloživost praćenje poduzećem Poslovna učinkovitost.
operativne) (SWOT analiza) • Popis svih resursa (vrijeme, ostvarenih U sklopu projekta koji smo provodili
• Realnost i • Postojeća i planiranih proizvodi i usluge) rezultata napravljen je poslovni i marketinški
mjerljivost ciljeva planska pozicija aktivnosti za • Mogućnost • Poduzimanje plan, čime smo osigurali smjernice
ostvarenje ciljeva korištenja korektivnih za budući razvoj našeg društvenog
• Stvaranje brenda različitim oblicima aktivnosti poduzeća.”
• Stvaranje marketinške
jedinstvenog komunikacije Slavica Miličić, Predsjednica, Udruga
prodajnog Prospero
prijedloga
Izjava klijenta iz listopada 2018.
30 | Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje © Sva prava pridržana