Page 29 - Katalog usluga poslovnog savjetovanja
P. 29

Menadžment


          UPRAVLJANJE PROMJENAMA



          Svrha
          Upravljanje promjenama je nužno za uspješnu implementaciju i održivost provednih promjena. Profesionalno upravljanje promjenama osigurava na razini organizacije: jasno postav-
          ljanje ciljeva i odgovarajući protok informacija, a na razini pojedinca: povećanu angažiranost, sigurnost i povjerenje zaposlenika.

          Važni elementi
            ∫ Razina promjena – razina organizacije i razina pojedinca
            ∫ Slojevitost promjene – ponašanje, mišljenje, emocije, vrijednosti i potrebe
            ∫ Upravljanje promjenama – plan, analiza, odlučivanje i učenje

          Metodologija
          Metodologija od Kubler – Ross za upravljanje promjenama može se prilagođeno shematski prikazati na sljedeći način:

               Spremnost / kompetentnost za promjene                      Menadžment

                        +
                                                                                                  Integracija
                                           Stjecanje uvida                            Spoznaja




                            Početak i šok                  Probavanje        Prihvaćanje                      Učinak
          Promjena                                                                                            100%
                                         Poricanje

                                                 Neuspjeh               Turbulencije



                                                                                                             t
                                         Zaposlenik koji je obuhvaćen promjenom












                                                                                         Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje © Sva prava pridržana | 29
   24   25   26   27   28   29   30   31   32   33   34