Page 29 - Katalog usluga poslovnog savjetovanja
P. 29
Menadžment
UPRAVLJANJE PROMJENAMA
Svrha
Upravljanje promjenama je nužno za uspješnu implementaciju i održivost provednih promjena. Profesionalno upravljanje promjenama osigurava na razini organizacije: jasno postav-
ljanje ciljeva i odgovarajući protok informacija, a na razini pojedinca: povećanu angažiranost, sigurnost i povjerenje zaposlenika.
Važni elementi
∫ Razina promjena – razina organizacije i razina pojedinca
∫ Slojevitost promjene – ponašanje, mišljenje, emocije, vrijednosti i potrebe
∫ Upravljanje promjenama – plan, analiza, odlučivanje i učenje
Metodologija
Metodologija od Kubler – Ross za upravljanje promjenama može se prilagođeno shematski prikazati na sljedeći način:
Spremnost / kompetentnost za promjene Menadžment
+
Integracija
Stjecanje uvida Spoznaja
Početak i šok Probavanje Prihvaćanje Učinak
Promjena 100%
Poricanje
Neuspjeh Turbulencije
t
Zaposlenik koji je obuhvaćen promjenom
Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje © Sva prava pridržana | 29