Page 7 - Katalog usluga poslovnog savjetovanja
P. 7

KONTROLING


          IZRADA STRATEŠKOG PLANA



          Svrha
          Strateški plan omogućava organizacijama postizanje efektivnosti u poslovanju i konzistentan nastup na tržištu tijekom dužeg vremenskog razdoblja. Strateški plan predstavlja svo-
          jevrsni predložak ponašanja / djelovanja organizacije, po čemu se razlikuje od svojih konkurenata, te potpomaže ostvarenje temeljnih ciljeva organizacije.

          Važni elementi
            ∫ Vrijednosti – usklađeni stavovi o okolini i sebi
            ∫ Misija – poslanje o ulozi u društvu i koji će se zadaci za to obaviti
            ∫ Vizija – buduća konkretnija slika onoga što se dugoročno želi postići
            ∫ Poslovni model – konceptualna osnova strategije
            ∫ Strateški, operativni, timski i individualni ciljevi – kaskadirani i međusobno povezani ciljevi za koje se određuju KPI-evi

          Metodologija
          Strukturu procesa strateškog planiranja prema procesnom modelu moguće je prikazati na sljedeći način:

                                                                                                             „Connecto Mare kao uspješno poduzeće našlo se na
          Strateško planiranje
                                                                                                             prekretnici svog poslovanja pa smo željeli izdefinirati
            Početak procesa      Podprocesi                        Završetak procesa
                                                                                                             novi smjer za dosadašnji načina vođenja.
          Kick-off za strateško  Definirati postavke procesa       Prihvaćen je strateški plan
          planiranje prema                                        uključujući financijski plan                Sukladno tome odlučili smo se za definiranje
          kalendaru planiranja    Provesti stratešku analizu      za višegodišnje razdoblje                  strateških ciljeva i uvođenje KPI-eva. U tome nam
                            Preispitati viziju, misiju, vrijednosti i strateške ciljne pozicije, i prema     je najviše nedostajala stručna ruka da upravlja
                            potrebi prilagoditi
                                                                                                             cjelokupnim procesom; od definiranja projektnih
                            Preispitati poslovni model i prema potrebi ga prilagoditi
                                                                                                             ciljeva do same njihove implementacije. U projektu
                            Odrediti tj. aktualizirati strateški pristup
            Input                                                  Output                                    smo prvo utvrdili postojeće stanje, postavili ciljeve
                            Utvrditi konkretne strateške ciljeve i postupke te definirati pripadajuće mjere
           Vizija                                                  Strateški plan                            projekta i implementirali projekt u svakodnevno
           Misija, vrijednosti    Financijski procijeniti strategiju – izraditi financijski plan za   Određivanje tržišta,
           Rezultati        višegodišnje razdoblje                 proizvoda itd.                            poslovanje.
           implementiranja                                         Kvantificirani financijski                  Poslovati s Dr. Mladenom Meterom i Poslovnom
           strategije       Usuglasiti, predstaviti i prihvatiti strategiju s važnim dionicima    plan za višegodišnje
           Opći osnovni ciljevi,                                   razdoblje (financijski                     učinkovitosti bila je prava odluka.“

           mišljenja i očekivanja    Predstaviti strategiju na različitim razinama menadžmenta     parametri)
                                                                   Strateški ciljni sustav                   Ilija Jukić, Direktor, Connecto Mare d.o.o.
                            Nadgledati implementaciju strategije     (npr. sa Strategy Mapom)
                                                                                                             Izjava klijenta iz svibnja 2019.
          Klijent

          Connecto Mare d.o.o. je poduzeće specijalizirano za prijevoz putnika sa sjedištem u Splitu koje je svoje poslovanje proširilo na cijelu Europu te se pozicioniralo kao predvodnik u ovoj vrsti prijevoza u Hrvatskoj i Austriji.
          Njihova europska mreža transfera temelji se na timskom radu više od 50 višejezičnih zaposlenika, vlastitoj floti vozila, vlastitom modernom informatičkom sustavu te izvrsno organiziranoj administraciji i mreži
          partnera diljem EU.

                                                                                          Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje © Sva prava pridržana | 7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12