Page 17 - Katalog usluga poslovnog savjetovanja
P. 17
FINANCIJE
IZRADA POSLOVNIH PLANOVA I INVESTICIJSKIH STUDIJA
Svrha
Poslovni planovi izrađuju se za manje, a investicijske studije za veće investicije.
Bitna razlika u sadržaju investicijske studije je detaljna razrada pojedinih elemenata, osobito tržišne opravdanosti i ekonomsko-financijske analize.
Najčešće svrhe za izradu investicijskih studija su dobivanje: bankovnih kredita, sredstava iz EU fondova te poticaja ministarstava, državnih institucija i agencija.
Važni elementi
Za oba dokumenta važno je da sadržavaju kvalitetno razrađena 3 elementa:
1. analizu postojećeg stanja,
2. koncepciju budućeg stanja, planirane aktivnosti i resurse te rezultate ulaganja,
3. identifikaciju i procjenu mogućih rizika te način ovladavanja njima.
Metodologija
Metodologiju izrade je moguće prikazati na sljedeći način:
PODUZETNIK OKRUŽENJE FINANCIJE OCJENA PREDAJA
• Informacije o • Trendovi i • Ljudski i • Ekonomsko- • Poslovni plan
poduzetniku konkurencija materijalni resursi tržišna ocjena / Investicijska
• Predmet poslovanja • Tržište prodaje • Izvori financiranja • Analiza studija
• Postojeći resursi • Tržište nabave • Proračuni osjetljivosti • Ostala
• Dosadašnji • Lokacija projekta financijskih • Zaključna ocjena zahtijevana
ostvareni rezultati • Tehničko- elemenata projekta projektna
• Razvojni potencijal tehnološki i projekcije dokumentacija
elementi projekta financijskih
• Zaštita okoline izvještaja
Kontinuirano kritičko preispitivanje cijelog koncepta i pojedinačnih elementa projekta, proaktivna komunikacija sa svim
uključenim dionicima i priprema cjelokupne zahtijevane projektne dokumentacije
Klijent
Samoposlužna „Izvrsna suradnja s poduzećem Poslovna učinkovitost, koje nam je izradilo
praonica poslovni plan za dobivanje kreditnog aranžmana u Hrvatskoj banci za
opremljena obnovu i razvitak. Poslovni plan je bio detaljno i pametno osmišljen te
izvrsnim
profesionalnim prezentiran članovima HBOR-a kao i daljnje operativno vođenje prilikom
strojevima u povlačenja samih sredstava.”
središtu Zagreba. Tomislav Ciliga, Direktor, Laundry Room Zagreb
Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje © Sva prava pridržana | 17