Interim CFO
Svrha
Kada poduzeća trebaju osobu koja će odmah preuzeti odgovornosti koje ima CFO, često se koriste uslugom Interim CFO. Interim CFO je usluga privremenog financijskog menadžmenta koju redovito obavljaju financijski stručnjaci s bogatim znanjem i iskustvom iz poslovne prakse.
Usluga se najčešće koristi u situacijama iznenadnog otkaza, bolovanja ili druge vrste spriječenosti postojećeg CFO-a u obavljanju svog posla. Također je angažman Interim CFO-a moguć u situacijama prekapacitiranosti postojećih resursa iz područja odgovornosti CFO-a, kao i kod potrebe jednokratnog rješavanja specifičnih izazova za koje ne postoji iskustvo u organizaciji odnosno projekata unaprjeđenja postojećeg sadržaja, organizacije i procesa u financijama.
Važni elementi
- Isplativost – trošak naknade za uslugu vrlo često je manji od ukupnih troškova osoblja i materijalnih troškova stalno zaposlenog CFO-a
- Fleksibilnost – budući da je trošak naknade varijabilan i može se dovesti u izravnu vezu s aktivnošću, Interim CFO je na raspolaganju prema zahtjevu klijenta
- Objektivnost – zbog bogatog iskustva Interim CFO-a, u mogućnosti je dati kvalitetne savjete, a pri tome ostati objektivan jer nije povezan sa zaposlenicima, dobavljačima i kupcima klijenta
Metodologija
Strukturu i sadržaj mogućih zadaća Interim CFO-a moguće je prikazati na sljedeći način:
Klijent
„Iz poduzeća Poslovna učinkovitost angažirali smo Dr. Mladena Metera za provođenje usluge Interim CFO. Na iznimno profesionalan način je pružena usluga koja je pokrila sva otvorena pitanja od operativnog menadžmenta do dnevnih operacija kroz ispitivanje i unaprjeđenje
internih koncepata i procesa te obukom i podrškom financijskog tima u njihovom poslu. Upravi društva pružena je jasna i nepristrana procjena prioriteta za restrukturiranje financijskog odjela na kraju projekta. To je bila vrlo vrijedna podrška za nas i bio sam sretan što imam podršku
takvog iskusnog stručnjaka tijekom tog osjetljivog razdoblja. Na osobnoj razini, top menadžment i operativni timovi uživali su u Vašem pozitivnom raspoloženju i energiji.“
Thibaut Fremy, Predsjednik Uprave, Société Générale Osiguranje
Izjava klijenta iz veljače 2017.
Société Générale Insurance dio je SOGECAP i vodeći pružatelj osnovnih proizvoda osiguranja i osiguranja života u Francuskoj i inozemstvu u 17 država, gdje se sustavno razvija sinergija s vlastitom mrežom poslovnica.
[DOWNLOAD] Katalog u pdf-u možete preuzeti na ovome linku.
Savjetovanje
- Implementacija / unaprjeđenje funkcije i procesa kontrolinga
- Izrada procesnog modela kontrolinga
- Izrada strateškog plana
- Izrada poslovnog plana
- Implementacija Balanced Scorecarda (BSC)
- Implementacija Management by Objectives (MBO)
- Definiranje i uspostavljanje KPI-eva
- Implementacija sustava za upravljanje profitabilnošću
- Izrada konceptualnog dizajna za analitička rješenja u kontrolingu
- Interim Controlling Manager
- Projekt pripreme računovodstveno-upravljačkog koncepta za implementaciju ERP-a i/ili BI-a
- Projekt implementacije analitičko-izvještajnog alata Power BI
- Modeliranje procesa strateškog planiranja
- Implementacija strateškog plana
- Implementacija OKR-ova
- Izrada koncepta upravljanja financijama
- Izrada procesnog modela financija
- Izrada poslovnih planova i investicijskih studija
- Analiza troškova i koristi (Cost Benefit Analysis - CBA)
- Analiza financijskih izvještaja
- Procjena vrijednosti poduzeća
- Izrada projektnih prijedloga za bespovratna sredstva
- Izrada projektnih prijedloga za ruralni razvoj
- Provedba EU projekata
- Interim CFO
- Izrada Business Cases
- Izrada menadžerskih izvještaja
- Izrada modela kompetencija
- Optimizacija poslovnih procesa
- Upravljanje promjenama
- Izrada marketinškog plana
- Implementacija koncepta prodajne izvrsnosti
- Analiza radnog mjesta
- Upravljanje rizicima pomoću mape rizika
- Interim ERP Manager
- Projekt implementacije Lean Managementa
- Izrada ESG strategije
- Implementacija / unaprjeđenje funkcije i procesa kontrolinga
- Izrada procesnog modela kontrolinga
- Izrada strateškog plana
- Izrada poslovnog plana
- Implementacija Balanced Scorecarda (BSC)
- Implementacija Management by Objectives (MBO)
- Definiranje i uspostavljanje KPI-eva
- Implementacija sustava za upravljanje profitabilnošću
- Izrada konceptualnog dizajna za analitička rješenja u kontrolingu
- Interim Controlling Manager
- Izrada koncepta upravljanja financijama
- Izrada procesnog modela financija
- Izrada poslovnih planova i investicijskih studija
- Analiza troškova i koristi (Cost Benefit Analysis - CBA)
- Analiza financijskih izvještaja
- Procjena vrijednosti poduzeća
- Izrada projektnih prijedloga za bespovratna sredstva
- Izrada projektnih prijedloga za ruralni razvoj
- Provedba EU projekata
- Interim CFO
- Izrada Business Cases
- Izrada menadžerskih izvještaja
- Izrada modela kompetencija
- Optimizacija poslovnih procesa
- Upravljanje promjenama
- Izrada marketinškog plana
- Implementacija koncepta prodajne izvrsnosti
- Analiza radnog mjesta
- Upravljanje rizicima pomoću mape rizika
- Interim ERP Manager
- Projekt pripreme računovodstveno-upravljačkog koncepta za implementaciju ERP-a i/ili BI-a
- Projekt implementacije analitičko-izvještajnog alata Power BI
- Projekt implementacije Lean Managementa
- Modeliranje procesa strateškog planiranja
- Implementacija strateškog plana
- Implementacija OKR-ova
- Izrada ESG strategije