Upravljanje vremenom
Opis:
Vrijeme ne možemo zaustaviti, posuditi, kupiti, no ipak ga razbacujemo i gubimo. Vrijeme kao ključni čimbenik uspjeha, zapravo je veliko bogatstvo i cijenimo ga tek kada ga imamo sve manje. Upravljanje vremenom, kao temeljna vještina i pretpostavka osobne djelotvornosti, je disciplina usmjerena na uštedu i racionalnu uporabu vremena kao dragocjenog i oskudnog resursa te razvoj metoda i tehnika za unapređivanje metoda rada i efikasnost korištenja vremena. Na radionici ćete se moći informirati i naučiti o važnosti planiranja ciljeva, zadataka, utvrđivanja prioriteta, planiranja i korištenja vremena obzirom na važnost i hitnost njihova izvršavanja, upoznati kradljivce vremena, što u konačnici osigurava da se bavite pravim poslovima i ključnim problemima te ostvarite bolje rezultate i veću kontrolu nad svojim poslovanjem, ali i svojim životom.
Ciljevi:
Omogućiti polaznicima unapređenje osobne učinkovitosti putem učenja o načinima efikasnog postavljanja prioriteta u odnosu na osobne i profesionalne životne ciljeve i organiziranje svojih dnevnih zadataka u službi dugoročnih ciljeva.
Metode rada:
Polaznici će navedene sadržaje i vještine usvojiti kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe, diskusiju te individualni i grupni rad s ostalim polaznicima i trenerom.
Kome je namijenjena:
Program edukacije je prilagođen svakodnevici zaposlenih u korporacijama, tvrtkama na različitim nivoima i pomaže ne samo u postizanju efikasnije osobne organizacije, već i korištenju dostupnih softverskih aplikacija u cilju uspješnijeg planiranja i upravljanja svojim i tuđim vremenom. Namijenjena je rukovoditeljima, voditeljima timova, zaposlenicima, odnosno svima onima koji su došli do spoznaje da vrijeme vodi njih, a ne oni njega: svima koji misle da je vrijeme važan čimbenik u poslu i životu; svima koji krajem dana ne završe zadatke koje su si zadali taj dan; svima kojima je svladavanje vremena poslovni i privatni izazov; svima koji žele naučiti kako u današnjem brzom ritmu pronaći vrijeme za bitne stvari.
SADRŽAJ I RASPORED
08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Prioriteti - što (sve) želite postići?
- Različiti odnos prema vremenu – uvid u individualne razlike
- Osobni ciljevi i postavljanje prioriteta
- Dugoročni ciljevi naspram dnevnih zadataka - jedni u službi drugih
PRAKTIČNA VJEŽBA: Nalaženje vaših korijena tj. korijena odgađanja.
10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Ciljevi, zadaci i rokovi - kako planirati i pratiti vlastiti rad?
- Planiranje, organizacija, raspodjela resursa
- Ojačajte svoje menadžerske sposobnosti – učinkovito delegiranje, vođenje i upravljanje projektima
PRAKTIČNA VJEŽBA: “Kada konačno dođem do toga, planiram prestati odgađati” - vježba s ciljem povećanja razumijevanja sudionika u vezi s osobnim razlozima odlaganja i načinima da se efikasnije nose s tim uznemirujućim rasipnikom vremena
12:15 - 13:15 Stanka za ručak
13:15 - 14:45 Produktivnost - kako postići fokus i izbjeći odugovlačenje?
- Kaos na stolu – Kaos u glavi – organizirajte svoj prostor u uredu
- Upravljanje ”kradljivcima vremena”
PRAKTIČNA VJEŽBA: Moja ”Konačno je vrijeme da se to uradi” lista.
14:45 - 15:00 Stanka za kavu
15:00 - 16:30 Motivacija i akcija - kako odmah preuzeti kontrolu?
- Vlastita bolja organizacija i pozitivan utjecaj na poslovni učinak i bolju komunikaciju između članova tima, kolega, s partnerima, klijentima
- Organizacija učinkovitih sastanaka – priprema i vođenje
PRAKTIČNA VJEŽBA: “Moj osobni plan – gubiti manje vremena od sada pa nadalje” – vježba izrade vlastitog plana na teme
PREDAVAČI:
Petra Grabušić, diplomirani ekonomist. Dodatno se obrazovala u području HR menadžmenta na poslovnoj akademiji u Zagrebu. Stekla je pedagoško-psihološku i andragošku izobrazbu. Kontinuirano je uključena u različite oblike učenja i usavršavanja postojećih vještina ali i stjecanja novih. Educira se i usavršava u području HR management-a i leadership-a i na međunarodnoj razini što joj omogućuje korištenje suvremenih alata na području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala, a što uključuje organiziranje i vođenje procesa selekcije, upravljanja radnim učinkom, razvoja i implementacije sustava interne komunikacije te interne edukacije zaposlenika u odnosima s klijentima. Certificirala se kao SDI (Strength Deployment Inventory) facilitator za upotrebu i interpretaciju alata za vođenje timova, prevenciju i upravljanje konfliktima u timu te pružanje Feedback-a i komuniciranje očekivanja. Aktivni je gost predavač iz područja upravljanja ljudskim potencijalima te leadership-a i management-a na nekoliko poslovnih škola. Radila je kao voditeljica ljudskih resursa u proizvodnoj tvrtci Valoviti papir Dunapack, potom kao regionalna voditeljica ljudskih resursa KIA Motors Adria Group-e, a danas je voditeljica HR odjela za Hrvatsku u Fortuna Entertainment Group. Na rukovodečim pozicijama u ljudskim resursima radi 12 godina, a ujedno je i vlasnica tvrtke za poslovno savjetovanje.