Učinkovito komuniciranje za uspješno vođenje

Datum i mjesto održavanja: 08.05.2024., Zagreb
 

Ova specijalistička edukacija dio je programa Menadžerska akademija Poslovna učinkovitost.

Opis:

Veliki broj problema u organizacijama, obiteljima i grupama nastaje zbog loše ili nedostatne komunikacije. Vjerojatno ste i sami u mnogo situacija izrekli nešto poput: ”Uopće ne slušaš što ti govorim!”, ili osvijestili da se neka problematična situacijama mogla izbjeći – samo da se o tome na vrijeme komuniciralo. Komunikacija zapravo predstavlja složeni proces prijenosa ili razmjene informacija između dvoje ili više ljudi. Ona postaje učinkovita, ako poruka od izvora/pošiljatelja do primatelja stigne sržno neizmijenjena, ako je on razumije i vjeruje joj te ako ispravno procijeni njenu važnost.

Ciljevi:

Osvijestiti kompleksnost komunikacijskog procesa i što sve utječe na uspješnost komunikacije te uvježbati aktivno slušanje, nedvosmisleno izražavanje s posebnim naglaskom na davanja povratne informacije (feedbacka), koji su osnova za građenje odnosa i postizanje dobrih poslovnih rezultata. 

Metode rada:

Metode rada uključuju interaktivnI pristup, demonstracije, učenje po modelu i učenje temeljeno na iznošenju osobnog iskustva, praktične vježbe, diskusije, individualni i grupni rad. Polaznici između termina treninga dobivaju zadatke kako bi u praksi uvježbavali usvojeno. Na početku idućeg termina radionice najprije se reflektiramo za zadatke koje su sudionici provodili u praksi.

Kotizacija uključuje: materijale, certifikat Poslovne učinkovitosti o pohađanju stručnog usavršavanja, osvježenja tijekom pauze i ručak.

Sadržaj i raspored

​08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Što je komunikacija?

  • Zašto komuniciramo?
  • Važnost komunikacije
  • Komunikacijska osmica - što je unutarnja reprezentacija i zašto je važna kao preduvjet dobre komunikacije

Praktične vježbe: “Direktorica” – osvještavanje prepreka u komunikaciji

10:30 - 10:45 Stanka za kavu 
​10:45 - 12:15 Koje su prepreke kvalitetne komunikacije?

  • Ulazni faktori - utjecaj percepcije (perceptivni kanali), emocija, generalizacija, iskustva
  • Vježbe za osvještavanje faktora koji oblikuju komunikaciju
  • Faktori obrade – projekcije, prerano zaključivanja

Praktične vježbe: «Činjenice ili predodžbe» - vježba za osvještavanje čestine projiciranja

12:15 - 13:15 Stanka za ručak
​13:15 - 14:45 Neverbalna komunikacija

  • Što sve spada u neverbalnu komunikaciju i najvažniji neverbalni znakovi
  • Paraverbalna komunikacija (važnost u telefonskoj komunikacije)
  • Utisak u komunikaciji
  • Fenomen “zrcaljenja”

Praktične vježbe: “Moj model” – modeliranje u području neverbalne i paraverbalne komunikacije

14:45 - 15:00 Stanka za kavu
​15:00 - 16:30 Komunikacijski šumovi

  • Vježbe za osvještavanje šumova u komunikaciji (distorzija, brisanje, poopćavanje)
  • Aktivno slušanje
  • Karakteristike aktivnog slušanja vs. pasivno slušanje

Praktične vježbe: “Daj mi uputu”; TAS upitnik - vježbe za osvještavanje važnosti aktivnog slušanja.

 

PREDAVAČI:

Maja Vodopivec Oslić
 

Maja Vodopivec Oslić, dipl. oec.,  završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu. Nakon fakulteta radila je  komercijalnim poslovima u prodaji i nabavi. Karijeru u upravljanju ljudskim potencijalima započela je prije dvadeset godina u farmaceutskoj multinacionalnoj kompaniji gdje je napredovala do pozicije regionalnog direktora Adriatic regije. Nakon dvanaest godina u korporativnom sektoru karijeru nastavlja kao senior konzultant u konzultantskoj kompaniji koja se bavi osobnim i organizacijskim razvojem. Njezin poseban interes je područje upravljanja učinkom te je sudjelovala na projektima kreiranja i implementacije sustava upravljanja učinkom u različitim kompanijama. Certificirani je trener za korištenje metodologije Stonebow International UK  te korištenja SDI alata od strane Personal Strengths Publishing USA.  Dodatno se školovala u Management Centre Europe, Bruxelles i Ashridge Business School, London na temu strateškog upravljanja ljudskim potencijalima.