Datum i mjesto održavanja: 26.09.2024., Zagreb
 
Zahtijevane kompetencije i profil kontrolera

► Opis:
Stručna znanja možemo gledati kao osnovu bez koje se ne može, no etičnost, komunikacijske vještine, emocionalna inteligencija i neke osobine ličnosti su te koje najčešće određuju uspješnost u karijeri i mogućnost napredovanja. Sposobnost prezentiranja novih ideja, slušanja i rješavanja konflikata od velike su pomoći u prilagodbi na zahtjeve posla kontrolera u ova sve dinamičnija vremena. Isto tako, upravo pomoću ”mekih” vještina poput rješavanja problema, delegiranja, promišljenog formiranja i motiviranja tima, voditelj tima kontrolera može postati pravi lider. Općenito, znati kako uspješno surađivati s drugima, bez obzira na njihovu različitost izrazito je važno za poslovni uspjeh gotovo na svakoj radnoj poziciji, a posebice za kontrolere zbog čestih interakcija koje imaju sa zaposlenicima različitih odjela i na različitim hijerarhijskim razinama.

► Ciljevi:
Cilj ove radionice je kroz više praktičnih primjera i kroz rad na praktičnim vježbama upoznati sudionike s opisom stručnih i psiholoških kompetencija kontrolera te kako prepoznati sposobnosti, osobnosti i ograničenja – vlastita i suradnikova, zatim kako unaprijediti komunikacijske vještine, vještine upravljanja konfliktima te vještine motiviranja sebe i drugih.

► Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća te specijalistima u kontrolingu, reviziji, financijama i računovodstvu.

SADRŽAJ I RASPORED

08:30 - 09:00    Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30    Stručne i psihološke kompetencije kontrolera

  • Opis radnog mjesta kontrolera
  • Stručna i ”meka” znanja i vještine uspješnog kontrolera

Praktična vježba: Samoanaliza vlastitih kompetencija

10:30 - 10:45    Stanka za kavu
10:45 - 12:15    Prepoznavanje sposobnosti, osobnosti i ograničenja - vlastitih i suradnika i komunikacijske vještine

  • Objašnjenje modela ličnosti
  • Upotreba u praksi
  • Kako komunicirati s kojim tipom osobnosti?
  • Što utječe na našu komunikaciju, a da nismo ni svjesni?

Praktična vježba: Rješavanje testa osobnosti

12:15 - 13:15    Stanka za ručak
13:15 - 14:45    Vještine upravljanja konfliktima

  • Definicija konflikta može li konflikt biti konstruktivan?
  • Uzroci konflikta
  • 4 poruke u svakoj našoj rečenici kako nas drugi mogu ”izbaciti iz takta” i iživcirati iako ne možemo definirati što su točno rekli ili napravili ”krivo”?
  • Win-win pristup

Praktična vježba: Kako bolje upravljati konfliktima analiza vlastitih rečenica

14:45 - 15:00    Stanka za kavu
15:00 - 16:30    Motiviranje sebe i drugih

  • Objašnjenje modela motivacije
  • Upotreba u praksi

Praktična vježba: Analiza vlastite motivacije

Ova specijalistička radionica je dio specijalističkog kontroling programa Kontroling akademija Poslovna učinkovitost, certificiranog od strane International Group of Controlling.
 

IGC

 
 
Sve edukacije
 Održane edukacije