Zahtijevane kompetencije i profil kontrolera
► Opis:
Stručna znanja možemo gledati kao osnovu bez koje se ne može, no etičnost, komunikacijske vještine, emocionalna inteligencija i neke osobine ličnosti su te koje najčešće određuju uspješnost u karijeri i mogućnost napredovanja. Sposobnost prezentiranja novih ideja, slušanja i rješavanja konflikata od velike su pomoći u prilagodbi na zahtjeve posla kontrolera u ova sve dinamičnija vremena. Isto tako, upravo pomoću ”mekih” vještina poput rješavanja problema, delegiranja, promišljenog formiranja i motiviranja tima, voditelj tima kontrolera može postati pravi lider. Općenito, znati kako uspješno surađivati s drugima, bez obzira na njihovu različitost izrazito je važno za poslovni uspjeh gotovo na svakoj radnoj poziciji, a posebice za kontrolere zbog čestih interakcija koje imaju sa zaposlenicima različitih odjela i na različitim hijerarhijskim razinama.
► Ciljevi:
Cilj ove radionice je kroz više praktičnih primjera i kroz rad na praktičnim vježbama upoznati sudionike s opisom stručnih i psiholoških kompetencija kontrolera te kako prepoznati sposobnosti, osobnosti i ograničenja – vlastita i suradnikova, zatim kako unaprijediti komunikacijske vještine, vještine upravljanja konfliktima te vještine motiviranja sebe i drugih.
► Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća te specijalistima u kontrolingu, reviziji, financijama i računovodstvu.
SADRŽAJ I RASPORED
08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Stručne i psihološke kompetencije kontrolera
- Opis radnog mjesta kontrolera
- Stručna i ”meka” znanja i vještine uspješnog kontrolera
Praktična vježba: Samoanaliza vlastitih kompetencija
10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Prepoznavanje sposobnosti, osobnosti i ograničenja - vlastitih i suradnika i komunikacijske vještine
- Objašnjenje modela ličnosti
- Upotreba u praksi
- Kako komunicirati s kojim tipom osobnosti?
- Što utječe na našu komunikaciju, a da nismo ni svjesni?
Praktična vježba: Rješavanje testa osobnosti
12:15 - 13:15 Stanka za ručak
13:15 - 14:45 Vještine upravljanja konfliktima
- Definicija konflikta može li konflikt biti konstruktivan?
- Uzroci konflikta
- 4 poruke u svakoj našoj rečenici kako nas drugi mogu ”izbaciti iz takta” i iživcirati iako ne možemo definirati što su točno rekli ili napravili ”krivo”?
- Win-win pristup
Praktična vježba: Kako bolje upravljati konfliktima analiza vlastitih rečenica
14:45 - 15:00 Stanka za kavu
15:00 - 16:30 Motiviranje sebe i drugih
- Objašnjenje modela motivacije
- Upotreba u praksi
Praktična vježba: Analiza vlastite motivacije
Ova specijalistička radionica je dio specijalističkog kontroling programa Kontroling akademija Poslovna učinkovitost, certificiranog od strane International Group of Controlling.
Održane edukacije