Datum i mjesto održavanja: 04.11.2024.  -  08.11.2024., Zagreb
 
LEAN ACADEMY

Trajanje:

  • 5 dana, 40 školskih sati
  • 04.-08.11.2024.

Ciljevi:

Cilj ove akademije je da polaznici: 

  • Upoznaju i shvate šta znači uvođenje Lean Business System-a u poduzeće i što on donosi za njih
  • Upoznaju Lean Alate te cilj i rezultate njihove primjene
  • Prihvate Kaizen kao osnovni alat i bazu kontinuiranog poboljšavanja
  • Prihvate Lean Business System kao strategiju, kulturu i temelj cjelokupnog budućeg razvoja poduzeća

Kao rezultat ove akademije polaznici će imati:

  • Pregledno znanje o Lean Alatima, njihovoj primjeni te rezultatima koji se njihovom primjenom postižu
  • Aktivno i angažirano vođenje, sudjelovanje i podrška u kasnijoj praktičnoj Lean pretvorbi i primjeni rezultata Kaizen-a u poduzeću

Kome je namijenjena:

Glavnim rukovoditeljima poduzeća, ovisno o strukturi i veličini poduzeća rukovoditeljima glavnih poslovnih odijeljenja i grupa poslova.

 
SADRŽAJ I RASPORED

Edukacija zaposlenika 
  • Uvod i upoznavanje sa LBS
  • Rješavanje problema i protumjere
  • Orijentacija menadžera

Lean Tools: RC&CM, LOT  (Lean Oriented Training)

Poslovni procesi

  • Osnove Hoshin-Kanri procesa
  • Kaizen proces – temelj LBS (Kaizen Event)
  • Proces Lean pretvorbe i dnevni menadžment

Lean Tools: PD (Policy Deployment), KEB (Kaizen Event Basic), LCP& DM  (Lean Conversion Process) 

Lean Alati

  • Upoznavanje glavnih Lean-alata, njihove osnove i primjena

Lean Tools: 5S6VM, SMED (Single-Minute Exchange of Dies), TPM (Total Production Management), VSM (Value Stream Mapping), TPI (Transactional Process Improvement)

Upravljanje materijalom

  • Osnove upravljanja materijalom i zalihama
  • Komponente MMP-a
  • ABC analiza – potrebni ulazni podaci

Lean Tools: MMP (Material Management Process)

Smanjenje osipanja i greške

  • Pregled alata za smanjenje osipanja, odstupanja (varijacija) i greške

Lean Tools: VRK (Variation Reduction Kaizen), FMEA (Failure mode and Effects analysis)

Rast i razvoj poduzeća

  • Uvod u strategiju rasta (Growth Strategy)
  • Pregled alata za rast i razvoj poduzeća

Lean Tools:  VOC (Voice of the Customer), LPPD (Lean Product and Process Development), VS (Value Selling)

 

PREDAVAČI:

Dragutin Lederer
 

Dr. sc. Dragutin Lederer je savjetnik za Lean Management i poslovnu izvrsnost u LEAN-LED-CONSULTING-u. Diplomirao, magistrirao i doktorirao je na FSB-u u Zagrebu. Radio je u Mašinoprojektu u Zagrebu gdje je kao odgovorni projektant vodio kompleksne projekte kako tehnoloških postrojenja tako i konstrukcija specijalnih strojeva i proizvodnih linija. Od 1989. godine radi u Njemačkoj na rukovodećim pozicijama u proizvodnji i cjelokupnim poslovnim procesima u raznim europskim i svjetskim kompanijama. Prvo u Danaheru gdje i započinje svoju karijeru u Lean Managementu. Kao tehnički direktor NARR-grupe (Narr-Ortlieb-Marquart) uvodi Narr-Business-System i povečava cjelokupnu produktivnost grupe. U Dywidag Systems International je radio kao Lean Manufacturing Manager EMEA, gdje je ostvario značajne rezultate u području Working Capital-a i smanjenju zaliha. Tijekom svoje karijere stekao je iskustvo vođenja projekta izgradnje "Greenfield" tvornica, postavljanje i praćenje KPI-a za sve razine poduzeća te realizacije Lean transformacije uključujući i školovanje zaposlenika. U svom radu nastupio je na vrlo visokoj razini uvodeći operativnu izvrsnost u sva postrojenja. Konkretno, podizanje efektivnosti proizvodnje, optimizacija operativnih procesa i upravljanje zalihama bila su područja u kojima je postigao mjerljive rezultate. Zbog svog dugogodišnjeg iskustva u Lean proizvodnji, sudjelovao je na nekoliko međunarodnih konferencija u Hrvatskoj (BIAM, CIM, GALP, LSS), doprinoseći ovom području.

 
 
 
 
Sve edukacije
 Održane edukacije