24. 01. 2019.
[FACT ACADEMY-CONTROLLING] Gostujuće predavanje Hrvoja Patajca, direktora kontrolinga Adris grupe d.d.

U suradnji s Horváth Akademie i EBS Universität für Wirtschaft und Recht, Poslovna učinkovitost Vam nudi FACT Academy, program za obrazovanje CFO-a budućnosti.

Program se sastoji od 4 područja (Finance, Accounting, Controlling, Tax) od kojih se svaki dijeli na 2 modula. Svaki modul održava se tijekom dva dana od 17:30-20:30. Nakon završetka svih edukacijskih modula, u završnom modulu koji će se održati 11. i 12.06.2019., polaznici razmjenjuju i utvrđuju znanje kroz projektni rad, coaching, mentorstvo i umrežavanje.

Više informacija o sadržaju i pojednim radionicama iz programa FACT Academy možete pogledati ovdje.

FACT Academy - Controlling je prva od četiri radionice iz Fact Academyja.

Sadržaj i raspored radionice Accounting prikazan je u slici niže.

Više informacija i prijavnicu na radionicu "Controlling", a na kojoj ćemo imati gostujuće predavanje Hrvoja Patajca, direktora kontrolinga Adris grupe d.d. možete pronaći ovdje.

RENOMIRANI GOST PREDAVAČ IZ POSLOVNE PRAKSE

mr. sc. Hrvoje Patajac je direktor kontrolinga Adris grupe. Glavni zadatak mu je implementacija kontrolinga na razini grupe te podrška taktičkom i strateškom odlučivanju. U Adrisov tim došao je 2003., a prije toga radio je u Nexe Grupi i zagrebačkoj Farmaciji na poslovima voditelja kontrolinga. Prvo radno iskustvo vezano mu je za IT sektor i tvrtku MIPS gdje je radio na brojnim razvojnim projektima. Član je nadzornog odbora u nekoliko tvrtki: Adris grupa d.d. Rovinj, Cromaris d.d. Zadar, Maistra d.d. Rovinj, Croatia osiguranje d.d. Zagreb. Diplomirao je 1995. na Fakultetu elektrotehnike i računarstva. Završio je studij poslovnog upravljanja Diploma Study in Management na istom fakultetu. Magistrirao je 2002. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu na smjeru ”Financije poduzeća”.

TEMA PREDAVANJA

Lanac vrijednosti

Ona poduzeća koja aktivno promišljaju svoju budućnost neprestano razmišljaju o održivosti svog poslovanja te povećanju vrijednosti na dugi rok. Profitabilnost poduzeća ključni je pokretač vrijednosti. Da bi tvrtka bila profitabilna, potrebno je učinkovito upravljati svim elementima lanca vrijednosti. U prvom koraku potrebno je razumjeti koji su elementi svakog dijela procesa i kakav utjecaj to ima na cjelokupan lanac vrijednosti u troškovnom smislu i u konačnici na zaradu poduzeća. Postoji pet osnovnih procesa (aktivnosti) u poduzeću, koji se nazivaju i primarnim procesima:

  • snabdijevanje inputima (nabavna logistika)  obuhvaća aktivnosti prijema robe, skladištenja, dostavu do mjesta dorade (daljnje obrade);
  • proizvodnja označava transformaciju inputa u proizvode (fizički proces proizvodnje);
  • marketing i prodaja  podrazumijevaju aktivnosti usmjerene na preferencije kupaca ili pridobivanje na kupnju proizvoda;
  • izlazno snabdijevanje označava skupljanje, skladištenje i distribuciju proizvoda kupcima, osiguravanje fizičke dostupnosti proizvoda kupcima;
  • usluživanje kupaca obuhvaća poslijeprodajne aktivnosti vezane za punu funkcionalnost i održavanje vrijednosti proizvoda (poslijeprodajne aktivnosti).

Stvaranje dodane vrijednosti odvija se nizom usmjerenih aktivnosti  koje su u međusobnoj vezi. Svaka od aktivnosti vezana je za jedan ili više procesa. Kraj jednog procesa predstavlja ulaz u sljedeći proces. Njihova je karakteristika da je vrijednost izlaza uvijek veća od vrijednosti ulaza.

 
Da li vam se svidio stručni tekst?
Prijavite se za redovito primanje obavijesti iz kontrolinga, financija i menadžmenta.
 
 
 Novosti - Arhiva