[MEDIJSKO POKROVITELJSTVO] Executive Sales Adria Summit (ESAS) 2020.
Investiranje u nova znanja je imperativ jer na taj način direktno utječemo na bolje poslovne rezultate. Jedan od najefektivnijih načina kako brzo povećati svoje prodajne i poslovne vještine jest biti na Executive Sales Adria Summitu (ESAS), jedinom prodajnom live eventu ove godine.
Četvrto izdanje održat će se u Poreču od 14. do 16. listopada ove godine i prezentirat će nove ideje, koncepte te B2B prodajne inovacije koje će pomoći menadžerima i prodajnim profesionalcima da bolje sagledaju širu sliku moderne prodaje i poslovanja uopće.
Dr. sc. Mladen Meter, direktor Poslovne učinkovitosti će održati predavanje na temu "Mjerenje uspješnosti i upravljanje prodajom".
Časopis "Kontroling, financije i financije" je medijski pokrovitelj događaja.
ESAS je regionalni Summit zamišljen da kroz potpuno prožimanje predavanja, praktičnih primjera (stvarnih prodajnih priča i pogrešaka naših sudionika), međusobno mentorstvo te regionalni networking pruži sudionicima prave, stvarne (u praksi provjerene) alate za poboljšanje prodaje odnosno poslovanja uopće. Prethodni Summit-i pokazali su da se sudionici vraćaju svojim svakodnevnim obvezama ‘naoružani’ novim strategijama o tome kako (pri)dobiti nove klijente, kako konkretno poboljšati postojeće poslovne kontakte do nivoa da druga strana ‘želi mene i samo mene, te s idejama kako se osobno diferencirati od konkurencije.
Cijelu priču izvrsno zaokružuju teme moderne, digitalne prodaje 21. stoljeća. Podsjetimo se da nije bitno što se prodaje, već kako se prodaje! I baš to sažeto je u ESAS-ovoj mantri – doživljaj i učenje, jer upravo to i jest sama srž prodaje 21. stoljeća.
Novosti