25. 10. 2024.
5. Menadžerska konferencija: CXO EXCELLENCE, 24.10.2024., Hilton Garden Inn, Zagreb

5. Menadžerska konferencija: CXO EXCELLENCE,održana je 24.10.2024. godine u Hilton Garden Inn, Zagreb
 

CxO Excellence se odnosi na upravljačku izvrsnost iz više perspektiva, a ne isključivo jedne ili par njih. Temeljni cilj svakog poslovanja je stvaranje dodane vrijednosti, kroz sljediv i uzročno-posljedičan niz: input – process – output – outcome – impact.
Istaknut razvoj poslovanja i financijska uspješnost, te njena održivost, su posljedica izvrsnog anticipiranja i upravljanja eksternim prilikama i rizicima, te korištenja, i/ili dobave, internih resursa i sposobnosti te proaktivno i konkretno ovladavanje mogućim slabostima i rizicima. 

 

Teme su izložili renomirani stručnjaci s bogatim profesionalnim iskustvom:


ReThink Strategy
    Dr. sc. Mladen Meter, Konzultant za kontroling i financije
    Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje


➡Promjena poslovnog modela – primjer dekarbonizacije
    Mr. sc. Luka Matošić, Član Uprave
    ZET 

 

Prijelomna točka između ekspanzije i menadžmenta portfelja poslovnica              
    Ante Rimac, Managing Director Croatia / Slovenia / Hungary / Italy
    KiK Textilien und Non-Food GmbH

 

Revenue Growth Management
    Luka Šomen, MBA, Manager Global Business Development M&A
    HEINEKEN Group, The Netherlands


 
Izvrsnost upravljanja u kompleksnim uvjetima
    Zoran Stanković, Potpredsjednik za Financije
    Atlantic grupa


Disrupcija tradicionalnog poslovnog modela – primjer digitalizacije
    Marko Ćosić, Direktor Sektora za digitalno poslovanje i Head of LAQO
    Croatia osiguranje/Adris Grupa

 

Na konferenciji su se održale i dvije panel diskusije: 

◾️ Izazovi digitalizacije upravljanja u poslovnoj praksi
Moderator:
Milan Listeš, Business Development Manager, Data Analytics & Machine Learning & Artificial Intelligence, BE-terna

  • Ivan Paić, Član Uprave, Končar Grupa   
  • Nikola Vlajčić, Predsjednik Uprave, Lavčević 
  • Tadija Vrdoljak, Član Uprave, Hrvatska poštanska banka 
  • Sanja Milinović, Direktorica sektora za korisničku podršku, Hrvatski Telekom 
  • Luka Cvitan, CFO, Član Uprave, Badel 1862 


 

◾️ Kako postići upravljačku izvrsnost u poslovnoj praksi?
Moderatorica:Jasminka Horvat Martinović, General Manager, Croma

  • Mirko Mladina, Direktor, HANSA-FLEX Croatia   
  • Ivanka Mabić Gagić, Izvršna direktorica Aleph Hrvatska
  • Sergio Galošić, CEO, Predsjednik uprave, Klimaoprema 

Zadovoljstvo nam je i veliko hvala što nas je na konferenciji pratio naši PLATINUM SPONZOR: 

 
Da li vam se svidio stručni tekst?
Prijavite se za redovito primanje obavijesti iz kontrolinga, financija i menadžmenta.
 
 
 Novosti - Arhiva