Kristijan Gregorić
Kristijan Gregorić je stručnjak za marketing i prodaju koji je fokusiran na dinamičnu kreativnost, transformaciju poslovanja i tehnologiju s naglaskom na inovacije i rast. Kroz više od 20 godina karijere prošao je gotovo sve pozicije, od unapređivača prodaje do direktora marketinga i prodaje te člana upravljačkog tima u brojnim tvrtkama, kao što su Nestlé, Adris Grupa, Atlantic Grupa, Heineken – Karlovačka pivovara i Franck Grupa. Trenutačno u EY je na funkciji Senior Advisora a u tvrtki Valicon je partner i izvršni direktor. Svoju je diplomu i specijalizaciju stekao je na Ekonomskom fakultetu 'Luigi Bocconi' u Milanu, a u svojoj karijeri ostvario je i impresivan poslovni portfelj. Područja ekspertize po kojima se ističe su prodaja, marketing, strateško savjetovanje, Omni-Channel trgovina i Channel marketing, menadžment i digitalna prodaja. U Valiconu intenzivno razvija i novi pristup poslovnim rješenjima koristeći inovativnu metodologiju LEGO® SERIOUS PLAY®.