CxO Excellence se odnosi na upravljačku izvrsnost iz više perspektiva, a ne isključivo jedne ili par njih.

Temeljni cilj svakog poslovanja je stvaranje dodane vrijednosti, kroz sljediv i uzročno-posljedičan niz: input – process – output – outcome – impact.

Istaknut razvoj poslovanja i financijska uspješnost, te njena održivost, su posljedica izvrsnog anticipiranja i upravljanja eksternim prilikama i rizicima, te korištenja, i/ili dobave, internih resursa i sposobnosti te proaktivno i konkretno ovladavanje mogućim slabostima i rizicima. 

 
 
08:30 – 09:00   Registracija i preuzimanje materijala
 
 
09:00 - 09:10   Otvaranje konferencije
 
 
09:10 - 10:30   Kompleksnost upravljanja
 

Izvrsnost upravljanja u kompleksnim uvjetima

Zoran Stanković, Potpredsjednik za Financije

Atlantic grupa

  • Rast prihoda, profita i vrijednosti
  • Interna i eksterna kompleksnost
  • Ključni čimbenici uspjeha CxO u praksi
 
 
  Panel diskusija: Izazovi digitalizacije upravljanja u poslovnoj praksi

Moderator

Milan Listeš, Business Development Manager, Data Analytics & Machine Learning & Artificial Intelligence

BE-terna

  • Ivan Paić, Član Uprave, Končar Grupa  
  • Nikola Vlajčić, Predsjednik Uprave, Lavčević 
  • Tadija Vrdoljak, Član Uprave, Hrvatska poštanska banka 
  • Sanja Milinović, Direktorica sektora za korisničku podršku, Hrvatski Telekom 
  • Luka Cvitan, CFO, Član Uprave, Badel 1862 
 
 
10:30 - 11:00   Pauza za kavu
 
 
11:00 - 12:30   Identifikacija rizika i upravljanje poslovanjem
 
 
 

Rizičnost poslovanja i upravljanje rizicima

Marko Bolanča, dipl. oec., Član Uprave

Addiko banka

  • Megatrendovi u rizicima
  • Učinkovita identifikacija i klasifikacija rizika
  • Izvrsnost upravljanja rizicima kao mjera poslovnog uspjeha
 

Prijelomna točka između ekspanzije i menadžmenta portfelja poslovnica              

Ante Rimac, Managing Director Croatia / Slovenia / Hungary / Italy

KiK Textilien und Non-Food GmbH

  • Proces optimizacije portfelja poslovnica
  • Kanibalizacija versus odumiranje prodajnog mjesta
  • ​Produktivnost površine u fokusu
 

Revenue Growth Management

Luka Šomen, MBA, Manager Global Business Development M&A

HEINEKEN Group, The Netherlands

  • Using Revenue Growth Management as competitive advantage to grow operating margins
  • Revenue Growth Management strategy, approach and principles
  • Revenue Growth Management pillars and different approaches in execution, organisational fit and differences in structure
 
 
12:30 - 14:00   Pauza za ručak
 
 
14:00 - 16:00   Strateški okvir poslovanja i poslovni modeli
 

ReThink Strategy

Dr. sc. Mladen Meter, Konzultant za kontroling i financije

Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje

  • Strateška analiza poslovanja
  • Upravljačka piramida
  • Business Model Canvas
  • Definiranje i kaskadiranje strateških ciljeva
  • Integracija BSC, KPI-eva i OKR metode
 

Promjena poslovnog modela – primjer dekarbonizacije

Mr. sc. Luka Matošić, Član Uprave

ZET 

  • Neki dosadašnji primjeri promjena poslovnih modela
  • Regulatorni okvir i očekivanja od dekarbonizacije javnog gradskog prijevoza
  • Kako se ZET priprema za budući carbon free javni gradski prijevoz
 

Disrupcija tradicionalnog poslovnog modela – primjer digitalizacije

Ana Zovko, Izvršna direktorica za digitalno poslovanje i IT

Croatia osiguranje/Adris Grupa

  • Ključni faktori uspjeha
  • Ključni procesi i područja
  • Inovacija kao glavni pokretač
 
 
  Panel diskusija: Kako postići upravljačku izvrsnost u poslovnoj praksi?

Moderatorica

Jasminka Horvat Martinović, General Manager

Croma

  • Vice Češljar, Član Uprave, Generali osiguranje 
  • Mirko Mladina, Direktor, HANSA-FLEX Croatia  
  • Ivanka Mabić Gagić, Izvršna direktorica Aleph Hrvatska
  • Sergio Galošić, CEO, Predsjednik uprave, Klimaoprema 
 
 
16:00 - 16:15   Zatvaranje konferencije
 
 
  Networking & Razmjena iskustava
 
 
  PLATINUM SPONZOR

 
 
  OPCIJE SUDJELOVANJA I PRIJAVE

Menadžerska konferencija, 24.10.2024.
      (kotizacija: 325,00 EUR + PDV) 

 
 
Zoran Stanković
 

Zoran Stanković se Atlantic Grupi pridružio 2007. godine na mjestu potpredsjednika za Financije. Prethodno je tri godine proveo u Plivi na mjestu Izvršnog direktora kontrolinga Grupe zaduženog za koordinaciju i nadzor financijskog poslovanja Plivine mreže kompanija u zemlji i inozemstvu. Prije dolaska u Plivu od 1995. do 2003. je radio u Arthur Andersenu i Ernst&Youngu kao stariji menadžer za reviziju zadužen za velike klijente. Član je međunarodnog udruženja The Association of Chartered Certified Accountants (ACCA). Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Svojom financijskom ekspertizom i širokim poimanjem industrije robe široke potrošnje, dao je značajan doprinos u svim razvojnim fazama i procesima tijekom gotovo dva desetljeća u Atlantic Grupi. Od vođenja inicijalne javne ponude dionica Atlantica 2007., preko prekretne akvizicije Droge Kolinske 2010. te prateće integracije i konsolidacije poslovanja, razvojnih investicijskih projekata koji su uslijedili, do dezinvestiranja non-core i manjih biznisa u procesu fokusiranja na temeljne kategorije poslovanja, Zoran Stanković jedan je od ključnih ljudi koji usmjeravaju rast i razvoj Atlantic Grupe.

Milan Listeš
 

Milan Listeš, Business Development Manager Data & AI odjela u poduzeću BE-terna Zagreb, stručnjak na području savjetovanja i uvođenja sistema za poslovnu analitiku i umjetnu inteligenciju u različitim poslovnim procesima i nivoima poslovanja. Diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu 2011. godine, a potom i na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2013. godine.

Ivan Paić
 

Ivan Paić, diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, a tijekom bogate profesionalne karijere, uz stručne prakse u Japanu i Norveškoj, usavršavao se na teme vođenja ljudi, povećanja učinkovitosti prodajnih timova, digitalne transformacije i održivog razvoja. Izvanredni je profesor Digitalne transformacije na Swiss School of Business and Management Geneva u Zagrebu. Poslovnu karijeru započeo je 2003. godine u KONČAR – Mjernim transformatorima kao stipendist u projektnom odjelu te kasnije kao voditelj R&D projekata. U međunarodnu tvrtku Schneider Electric odlazi 2008. godine na poziciju Product managera za srednjenaponsku i niskonaponsku opremu. U 2011. godini preuzima funkciju Operational Marketing direktora za korisnički softver u Grenobleu, u Francuskoj, te se nakon više od tri godine vraća u Zagreb na poziciju Country General Managera za područje Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Od 2020. godine do imenovanja na mjesto člana Uprave KONČARA boravi u Dubaiju, u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na već prije spomenutoj poziciji potpredsjednika u Schneider Electricu. U Upravu KONČARA dolazi s pozicije potpredsjednika u Schneider Electricu zaduženog za projektnu prodaju na svjetskoj razini. 

Nikola Vlajčić
 

Nikola Vlajčić, diplomirao je na Građevinskom fakultetu u Zagrebu, a veći dio svoje karijere proveo je u inozemstvu na tržištima Sjeverne Afrike, Bliskog istoka i jugoistočne Azije u industriji geo-znanosti i građevine. Tijkom svoje međunarodne karijere, obavljao je niz vodećih funkcija u upravljanju portfeljima, programima i projektima. Polaznik je mnogih edukacija i seminara koje su mu uz bogatom praktično iskustvo omogućilo vođenje multifunkcionalnih i multikulturalnih timova, uz zabilježene rezultate profitabilnog poslovanja. Zadnjih godinu i pol radi u Hrvatskoj gdje je Član Uprave grupacije Lavčević.

Tadija Vrdoljak
 

Tadija Vrdoljak, član je Uprave Hrvatske poštanske banke od 2023. godine, nadležan za područja upravljanja financijama i vezanim procesima u Banci. Tijekom karijere stekao je respektabilno iskustvo na  visokim menadžment funkcijama u kreditnim institucijama s fokusom na financije. Obnašao je funkciju predsjednika Uprave Nove hrvatske banke te je tijekom dugogodišnje karijere bio član Uprave Croatia banke, Slavonske banke i Hypo Alpe-Adria Bank. Uz doktorat iz područja ekonomskih znanosti tijekom karijere pohađao je edukacijske programe poslovne škole Insead-a i IEDC Bled School of Business te drugih brojnih edukacije i seminara.

Luka Cvitan
 

Luka Cvitan, diplomirao je na Nottingham Business School za međunarodno poslovanje i financije, te magistrirao financije na University of Cambridge. Na početku karijere bio je stažist grupe BNP Paribas u Londonu. Dosadašnja karijera uključivala je članstva u Nadzornim odborima i izvršne funkcije za područja korporativnih financija, poslovne strategije, tržišta kapitala, akvizicije i poslovni razvoj u tvrtkama Arena Hospitality Group, Agrokor, Tisak i Ledo. Također je bio suosnivač uspješnog startupa Locodels.

Sanja Milinović
 

Sanja Milinović inženjerka je elektrotehnike s MBA diplomom Henley Business School, University of Reading, UK. U svojoj dugogodišnjoj karijeri prošla je razne industrije i funkcije, od sektora marketinga i PR do vođenja kreativne agencije i konzaltinga. Zadnjih jedanaest godina zaposlena je u HT-u gdje je do sada vodila odjel novih poslovanja, „go2market“ odjel, lansiranje Moj Telekom aplikacije, a posljednjih 5 godina direktorica je sektora za korisničku podršku.

Marko Bolanča
 

Marko Bolanča, dipl. oec., praktičar je u primjeni derivatnih instrumenata u svrhu zaštite od tržišnih rizika i poslova s dužničkim vrijednosnim papirima na tržištu kapitala. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2003. i radno iskustvo stjecao na raznim poslovima unutar odjela Riznice. Zaposlen je na funkciji izvršnog direktora Upravljanja bilancom i riznica unutar Addiko Bank d.d. U svom  dosadašnjem radu bio je posvećen aktivnom trgovanju vrijednosnim papirima i kamatnim derivatima za knjigu banke, izdavanju dužničkih vrijednosnih papira za banku i klijente, upravljanju gotovinom i uvođenju novih proizvoda za banku. Ima položen ispit za obavljanje poslova investicijskog savjetnika te je sudjelovao na međunarodnim seminarima u organizaciji Euromoney-a, Amsterdam Institute of Finance-a i Finance Trainer-a.

Ante Rimac
 

Ante Rimac ima više od 25 godina iskustva u upravljanju i razvoju poslovanja u međunarodnim poduzećima, s fokusom na maloprodaju, nekretnine i tržišnu ekspanziju. Trenutno obnaša funkciju Managing Director za Hrvatsku, Sloveniju, Mađarsku i Italiju u poduzeću KiK Textilien und Non-Food GmbH, gdje je odgovoran za operativno poslovanje više od 300 podružnica. Prije toga, radio je u Tokić d.o.o. na poziciji Head of Purchasing and Marketing, a ranije na različitim pozicijama u razvoju i kupoprodaji nekretnina te ekspanziji u poduzećima EYEMAXX Real Estate Group, Hofer KG i Kaufland k.d. Posjeduje bogato iskustvo u tržišnom širenju, strateškom upravljanju i optimizaciji poslovnih procesa, a školovao se na Johannes Gutenberg University Mainz, HEC Paris Business School, IEDC - Bled School of Management te je pohađao brojne druge programe profesionalnog usavršavanja u Hrvatskoj i inozemstvu.

Luka Šomen
 

Luka Šomen, MBA, završio je MBA program na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta te je završio fakultet na američkom sveučilištu Virginia Tech sa dvije diplome; Investment Finance & Insurance Law te International Management. U Austriji je radio 2012. u kontrolingu proizvodnje pive, 2013. u Brazilu na implementaciji SAP I BI, 2014. i 2015. u Nizozemskoj na globalnoj strategiji, te od 2015. do 2017. u Hrvatskoj u komercijalnom kontrolingu/Revenue Managementu. Zadnjih godinu i pol radi u Nizozemskoj kao Global IT Controling Manager. Započeo je pripravničku karijeru u Heineken International Graduate Programme u Amsterdamu, Nizozemskoj, na poziciji Global Strategic Planning & Business Control; Heineken Brasil, São Paulo, na poziciji Business Controlling & Planning; Brau Union Austria u Linzu (član Heineken grupe) na poziciji Business Controlling & Planning. Tijekom rada u FMCG industriji (trenutna pozicija Senior Commercial Controller, HEINEKEN Croatia) stekao je iskustvo u korporativnim financijama s naglaskom na kontroli poslovanja, financijskoj analizi, planiranju, poslovnoj strategiji, upravljanju projektima i sustavima / implementaciji procesa. Kao praktikant je radio u Coca Cola Hellenic u Zagrebu, a profesionalno se bavio tenisom te nastupao na grand slamovima (Australian Open). Zadnje 4 godine vodio je financije za HEINEKEN Njemačku, gdje je kompanija ostvarila 100% rast prihoda i tržišnog udjela. Od lipnja 2024., Luka je baziran u Amsterdamu u globalnom uredu HEINEKEN Group gdje radi na Mergers & Aquisition projektima diljem svijeta.

Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje  višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali,  Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima  u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio  je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za  diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu.  Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u  Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant  partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i  prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde  za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član  međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje  kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog  govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko  izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te  urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi  u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein,  koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju  poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i  informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja:  poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske  banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB  akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo  često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

Luka Matošić
 

Mr.sc. Luka Matošić, rođen je 1971. godine u Zagrebu, gdje je završio osnovnu školu i gimnaziju. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, gdje je 2001. godine i magistrirao. Luka je svoju profesionalnu karijeru započeo u industriji osiguranja u kojoj se i dalje razvijao dugi niz godina. Veći dio svoje karijere proveo je kao član ili predsjednik uprava nekoliko značajnih inozemnih osigurateljnih društava. Kao dugogodišnji menadžer s domaćim i međunarodnim iskustvom na području osiguranja, financija i računovodstva, digitalnih i zelenih inicijativa, organizacije poslovanja i upravljanja rizicima, 2023. godine, pridružuje se Zagrebačkom električnom tramvaju u svojstvu člana Uprave. Funkciju obnaša i danas, a intenzivno radi na razvoju ekološki održivog javnog gradskog prijevoza, digitalnih platformi, kao i na organizaciji i unapređenju poslovanja tvrtke na svim razinama.

Ana Zovko
 

Ana Zovko je Izvršna direktorica za digitalno poslovanje i IT  u Croatia osiguranju, gdje vodi digitalne brendove Croatia osiguranja, LAQO i CO digital, e-commerce startup Koreqt te projekte digitalne transformacije poslovanja i unaprjeđenja korisničkog iskustva. Prepoznata je kao jedan od vodećih stručnjaka u industriji osiguranja u pogledu inovacija vezanih uz digitalnu transformaciju i implementaciju novih tehnologija poput umjetne inteligencije u tradicionalni sektor. Uspješnu karijeru započela je u sektoru telekomunikacija, gdje je u Hrvatskom Telekomu ostvarila značajna postignuća u područjima digitalizacije, marketinga, strategije i ljudskih resursa. Akademsko obrazovanje stekla je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu gdje je uspješno i magistrirala te završila  MBA studij. Također je magistrirala međunarodni menadžment i marketing na Leeds Metropolitan Universityju​.

Vice Češljar
 

Vice Češljar, Član Uprave u Generali osiguranje d.d. Ima više od 20 godina iskustva na menadžerskim pozicijama u osiguranju, bankarstvu i auto industriji. Završio je Executive MBA na IEDC Bled te Ekonomski fakultet u Splitu. Bogato iskustvo i stručnost u različitim industrijama omogućuju mu uspješno vođenje timova i ostvarenju poslovnih ciljeva. Posebno se može istaknuti njegov doprinos u razvoju i implementaciji strategija koje su dovele do značajnih poboljšanja u poslovanju.

Mirko Mladina
 

Mirko Mladina, sa 20 godina iskustva na vodećoj poziciji, zadnje tri godine obavlja dodatnu funkciju BDM-a za Hrvatsku, Srbiju, BiH i Sloveniju, sa preko 30 poslovnica u regiji. Sa završenim Ekonomskim fakultetom u Splitu, prvi put se zapošljava u HANSA-FLEX Croatia 2001.godine, te ubrzo postaje voditelj prodaje. Firma u Hrvatskoj se proširuje na 11 poslovnica kroz dvadesetak godina te 2017. godine postaje direktor HANSA-FLEX Croatia d.o.o. Četiri godine kasnije uz direktorsku funkciju dodatno obnaša i funkciju BDM-a za tri susjedne zemlje gdje je zadužen za razvoj, kvalitetu te unapređenje poslovanja. Godine 2023. ANSA-FLEX Croatia d.o.o. završava novi poslovno proizvodni kompleks u Zagrebu, sa izdvojenim edukacijskim centrom za obuku budućih stručnjaka iz područja hidraulike.

Ivanka Mabić Gagić
 

Ivanka Mabić Gagić izvršna je direktorica hrvatske podružnice tvrtke Aleph, globalnog predstavnika najvećih medijskih platformi poput Mete, Snapchata, Spotifyja, Tik Toka, Twittera, Amazona, Pinteresta, Reddita i Digital Turbinea, koji vlastitom tehnologijom i stručnim znanjima gradi digitalni ekosustav u kojemu svi oglašivači imaju pristup mogućnostima digitalnih platformi. Ivanka od 2019. dolazi u Aleph Hrvatska te implementira globalnu viziju Alepha na lokalnom tržištu. Zahvaljujući restrukturizaciji te ostvarenom rastu i rezultatima, Ivanka je primila CROMA nagradu, Hrvatskog udruženja managera i poduzetnika, za Managera godine 2022. za srednja poduzeća. Nakon diplome na Ekonomskom Fakultetu u Zagrebu kontinuirano se usavršava u vještinama poslovnog upravljanja i leadershipa. Uz MBA na IECD Bled School of Management, završila je Školu za osobni i organizacijski razvoj, Facultas, dubinsku i sveobuhvaćajuću školu leadershipa, osobnog i organizacijskog razvoja te još niz međunarodnih edukacija kao što su Aleph Speaker Series Standford GSB Executive education, MIT, Presencing and Theory U, U.Lab,. Transforming Business, Society and Self. U Londonu završava Academy of Executive Coaching i Search Inside Yourself Leadership Institute te postaje executive coach i mindfulness and neuroscience based emotional inteligence leadership trener. Kao predavač je posvećena djeljenju najboljih praksi u razvoju poslovanja, digitalnog marketinga te razvoja svjesnosti, osobnog i organizacijskog leadership developmenta u domaćim i inozemnim obrazovnim institucijama.

Sergio Galošić
 

Sergio Galošić, diplomirani inženjer strojarstva. Po završetku fakulteta zapošljava se u tvrtki INETEC-Institut za nuklearnu tehnologiju kao inženjer za razvoj robotskih sustava za promjenu ne razornih ispitivanja primarni komponenti nuklearnih elektrana. Godine 2016. zapošljava se u Klimaopremi na funkciji predsjednika uprave s ciljem snažnijeg pozicioniranja na stranom tržištu.

 

MODERATOR:

Jasminka Horvat Martinović
 

Jasminka Horvat Martinović je leader s više od 25 godina u osigurateljnoj industriji s iskustvom u stvaranju tvrtrke u green field operaciji, kao i u integracijama i akvizicijama više tvrtrki. Iskusna u kreiranju i motiviranju senior management tima i kreiranju strategije profitabilnog rasta. Zajedno s timom ostvarila je sjajne rezultate za što je nagrađena  nagradama za Manager godine od strane MBA association i Udruženja managera i poduzenika Hrvatske (CROMA), te je pod njenim vodstvom Wiener osiguranje nagrađeno i Zlatnom kunom za 2021. godinu. Više godina proglašena je  u Liderovom izboru kao jedna od 10 najmoćnijih žena hrvatskog biznisa. Danas obnaša funkciju General Managera CROMA, te radi i kao business consultant na definiranja i provedbe održive korporativne strategije, leadershipa, integracija i razvoja korportaivne kulture kao i mentoringa i coachinga executive managmenta i top talenata. Završila je PMF, matematički odjel u Zagrebu, te se je kontinuirano educirala na svjetskim poslovnim školama  Harvard Business School, London Business School i IMD, na temu leadershipa i Strategije, kao što su Strategy Execution i  Strategy Execution for Results, Leadership principles,  Leadership skills for digital age,  Women in Business, a trenutno pohađa program Senior Leadership Programm na Poslovnoj školi IEDC Bled.

Milan Listeš
 

Milan Listeš, Business Development Manager Data & AI odjela u poduzeću BE-terna Zagreb, stručnjak na području savjetovanja i uvođenja sistema za poslovnu analitiku i umjetnu inteligenciju u različitim poslovnim procesima i nivoima poslovanja. Diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu 2011. godine, a potom i na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2013. godine.