Upravljanje ključnim kupcima
Opis:
Upravljanje ključnim kupcima (Key Account Management – KAM) je pristup usmjeren na kupca koji selektira ključne kupce, daje prioritet važnim kupcima te razvija i implementira planove za obostrano povećanje profitabilnosti i povećanje zadovoljstva ključnih kupaca.
Ciljevi:
Nakon ove edukacije polaznici će znati objasniti pojam, elemente i ciljeve upravljanja ključnim kupcima te će biti upoznati s određenim razlozima odlazaka klijenata iz poduzeća. Polaznicima će u okviru praktične vježbe biti prikazana dobra i loša iskustva upravljanja ključnim kupcima, koja će prodiskutirati zajedno s trenerom i ostalim polaznicima. Polaznici će znati primijeniti KAM na vlastitoj organizaciji pomoću alata, modela i strategija kojima će optimalno analizirati i organizirati resurse te odrediti faktore atraktivnosti i rangirati ključne kupce. U praktičnoj vježbi definirat će postojeći prodajni ciklus koristeći SWOT i analizu Porterovih “Pet sila” te provesti strategiju diferencijacije proizvoda ili usluga. Dijagnostičkom studijom organizacije svog poduzeća polaznici će biti sposobni implementirati i održavati KAM.
Metode rada:
Polaznici će navedene sadržaje i vještine upravljanja ključnim kupcima usvojiti kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe, demonstracije, diskusiju, individualni i grupni rad s ostalim polaznicima i trenerom.
Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća, specijalistima u prodajnom kontrolingu, prodajnim analitičarima, menadžerima ključnih kupaca te direktorima ili voditeljima prodaje.
SADRŽAJ I RASPORED
Uvod u upravljanje ključnim kupcima
- Pojam Key Account Managementa
- Ciljevi KAM-a
- Elementi KAM-a
- Zašto klijenti odlaze?
- Upravljanje životnim vijekom accounta
PRAKTIČNA VJEŽBA: Dobro-loše KAM iskustvo
Analiza ključnih kupaca
- Alati za rješavanje kompleksnih problema Porter’s five forces
- SWOT analiza
- Neil Rackhamov KAM model
- Marketing ili CRM mix
- Strategija ulaska u account (faza I.)
PRAKTIČNA VJEŽBA: Definiranje postojećeg prodajnog ciklusa (SWOT), Poter’s five forces analiza
KAM model - nastavak
- Faza Neil Rackhamovog modela (faze II.-V.)
- Pregovaranje s KAM-om (faza V.)
PRAKTIČNA VJEŽBA: Strategija diferencije – diferencijalni proizvodi ili usluge, tvrdi ili meki diferencijatori
Implementacija i održavanje – servisiranje KAM-a
- Odnos između profita i zadovoljstva
- CRM sustavi i KAM
- Eisenhowerova matrica
PRAKTIČNA VJEŽBA: Dijagnostička studija Vaše organizacije
Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.