Instrumenti operativnog kontrolinga

Opis:
Značaj kontrolinga i praktične primjene instrumenata kontrolinga postaje sve značajniji u vremenu sve dublje recesije i iznimne konkurencije. Što su to uopće instrumenti kontrolinga i kako nam mogu pomoći u našem poslovanju? Kako izraditi simulacijske modele za instrumente kontrolinga u poduzeću? Što su to instrumenti operativnog kontrolinga te kako ih možemo koristiti u praksi za unapređenje poslovanja? Odgovore na ova i mnoga druga pitanja možete pronaći na ovoj radionici.

Ciljevi:
Cilj ove radionice je kroz više praktičnih primjera i kroz rad na praktičnim vježbama upoznati sudionike s koncepcijom i ciljevima operativnog kontrolinga, modelima ABC i XYZ analize, modelom točke pokrića, modelom analize kontribucijske marže, vrednovanjem i odabirom poslovnih partnera.

Metode rada:
Polaznici će navedene sadržaje i vještine usvojiti kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe, diskusiju, individualni i grupni rad s ostalim polaznicima i trenerom.

Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća te specijalistima u kontrolingu, upravljanju ljudskim resursima, prodaji, financijama, računovodstvu i internoj reviziji.

 

SADRŽAJ I RASPORED

Koncepcija i ciljevi operativnog kontrolinga

  • Operativni ciljevi poslovanja
  • Instrumenti operativnog kontrolinga
  • Strateško mapiranje – utjecaj operativnih promjena na financijski učinak

PRAKTIČNA VJEŽBA: Odabrani instrumenti operativnog kontrolinga

 

Model analize točke pokrića i kontribucijske marže

  • Računsko i grafičko određivanje točke pokrića
  • Simulacije modela točke pokrića
  • Konstrukcija i korištenje modela kontribucijske marže u poslovnom odlučivanju

PRAKTIČNA VJEŽBA: Simulacijski modeli točke pokrića i kontribucijske marže

 

Model ABC i XYZ analize

  • Postavke i praktično korištenje modela ABC analize
  • Elementi modela XYZ analize
  • Zajedničko korištenje modela ABC i XYZ analize

PRAKTIČNA VJEŽBA: Simulacijski modeli ABC i XYZ analize

 

Vrednovanje poslovnih partnera

  • Ciljevi vrednovanja poslovnih partnera
  • Određivanje kriterija vrednovanja
  • Rangiranje poslovnih partnera

PRAKTIČNA VJEŽBA: Simulacijski model vrednovanja poslovnih partnera

 

Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.

  •   
  •   
 
 
Sve edukacije
 Edukacije