1. dan 22.05.2025. : SPECIJALISTIČKE RADIONICE  
 
 
  10:00 - 17:30

(Re)design of controlling processes with LEGO® SERIOUS PLAY®
Dr. Mladen Meter
Business Effectiveness

Future making in controlling – Creating the future of your controlling department
Dr. Kim Louisa Dillenberger
Frankfurt School of Finance & Management

     

Preparation for ERP/BI project implementation
Luka Šomen
Imperial Brands PLC

     

 
 
  20:00 - 00:00

Controlling Days Party 

Kantinon Tavern, Maistra

 
 
2. dan 23.05.2025. : 16. Kontroling konferencija: DIGITALIZACIJA UPRAVLJANJA  
 
 
09:00 - 09:30   Registracija i preuzimanje materijala
 
 
09:30 - 09:45   Otvaranje konferencije
 
 
09:45 - 11:15   PARTNERSTVO KONTROLINGA I MENADŽMENTA

The Future of Controlling – Dream and Reality

Prof. Dr. Heimo Losbichler, IGC Management Board Chairman, ICV Management Board Chairman

  • Future development lines in controlling
  • The new DNA of the controller - soft skills or AI?
  • Revolution or evolution – keeping pace with change
 
 
  Panel diskusija: Kontroling budućnosti: Utjecaj digitalizacije na poslovno odlučivanje

Moderator

Siniša Resanović, FCCA, Izvršni direktor Centralnih financija i Korporativnog kontrolinga
Atlantic Grupa

  • Andreas Graf, Senior Finance Manager, A1 Telekom Austria Group 
  • Goran Golja, Director of controlling and ESG Services, Adris Grupa     
  • Slaven Rajman, Board Member, PPD
  • Nikolina Dizdar Čehulić, Chief Financial Officer, PLIVA Croatia
 
 
11:15 - 11:45   Pauza za kavu

Sponzorirano od Maistra d.d.

 
 
11:45 - 13:15   DIGITALIZACIJA PLANIRANJA

Artificial Intelligence – how it changes your live as a planner and analyst

Prof. Dr. Karsten Oehler, Chief Solution Advisor for Middle and Eastern Europe
SAP SE

  • Leader or lagger? How late is Controlling in AI adaption?
  • Sold as the new swiss knife, but  where can you trust AI?
  • Discussing the obvious: Automatic generation of reports, planning models, formulas, and simulation, what is really working and where to start?
 
 
  Panel diskusija: Digitalizacija planiranja u poslovnoj praksi

Moderator

Milan Listeš, Business Development Manager, Data Analytics & Machine Learning & Artificial Intelligence
BE-terna

  • Tomislav Krleža, ACCA, Group Head of FP&A, Perutnina Ptuj Group
  • Vedran Obadić, CFA, Direktor, Korporativno planiranje i kontroling, Mlinar
  • Nikola Tomek, Direktor kontrolinga, Badel 1862 
  • Adriana Slijepčević, Direktorica kontrolinga, Franck Grupa    
 
 
13:15 - 14:30   Pauza za ručak
 
 
14:30 - 16:15   DIGITALIZACIJA ANALIZIRANJA I IZVJEŠTAVANJA

Controlling competencies for digitalised business environment

Dr. Kim Louisa Dillenberger, Vice Academic Director, Centre for Performance Management & Controlling
Frankfurt School of Finance & Management

  • Key findings on digitalisation in controlling
  • Required (new) competencies for controllers
  • Challenges and opportunities for controlling
 

IBCS® with SUCCESS: Better comprehensible reports

Dr. Mladen Meter, IBCS® Certified Trainer and Consultant

  • International use of the IBCS® concept to create professional reports and presentations
  • How uniform are management reports in the practice?
  • How standardization looks like in other professions and in everyday life?
  • Groups of rules for the standardization of management reports according to IBCS®
  • Application of IBCS® Top Ten
  • IBCS benefits: improved quality, reduced reaction time and reduced cost
  • Application of IBCS® in practice
 
 
  Panel diskusija: Analiziranje i izvještavanje u praksi – sadašnjost i budućnost

Moderator
Luka Šomen, CFO / Finance Director DACH (Germany, Austria, Switzerland),
Imperial Brands PLC

  • Matija Nakić, CEO, Farseer  
  • Melita Faraguna Vucelić, Controlling Manager, Maistra d.d. (Adris Grupa)  
 
 
16:15 - 16:30   Zatvaranje konferencije
 
 
  Networking & Razmjena iskustava

Napomene:

Organizator zadržava pravo izmjene rasporeda i sadržaja konferencije.
Konferencija je javan događaj te će se snimati i fotografirati. Prijavom na konferenciju suglasni ste da Vas se smije snimati i fotografirati. Također, suglasni ste da sav materijal s konferencije smije biti globalno korišten u promidžbene svrhe konferencije.

 
 
  PLATINUM SPONZOR

 
 
  ZLATNI SPONZORI

      

 
 
  SREBRNI SPONZORI

    

 
 
  PARTNERI

       

 
 
 
  PONUDA SMJEŠTAJA

Za sve sudionike naših događaja, uz obvezno korištenje promo koda PU2025 prilikom rezervacije*, osigurani su u dolje navedenim hotelima cijene po osobi za noć**:

Hotel Eden

1 ili 2 noćenja - 190,00 EUR
3 noćenja - 150,00 EUR

Hotel Lone

1 ili 2 noćenja - 265,00 EUR
3 noćenja - 215,00 EUR

Napomene:
*   promo kod aktivan je od 06.02.2025. do trenutka dok ima slobodnih smještajnih kapaciteta u navedenim hotelima (kontakt za informacije: hello@maistra.hr, 052/800250)
** promo kod vrijedi za online rezervacije u razdoblju od 06.02.- 25.05.2024. za sve navedene hotele.

 
 
  Kako nam je bilo prošle godine na CONTROLLING DAYS 2024.
 
 
Heimo Losbichler
 

Dr. Heimo Losbichler is Professor of Controlling, Dean of the School of Business and Management and Head of Studies of Controlling, Accounting and Financial Management at the Upper Austrian University of Applied Sciences in Steyr. Dr. Losbichler received a courtesy appointment as a Professor of Finance at Clarkson University, NY. He is Chairman of the International Association of Controllers (ICV) and elected Chairman of the International Group of Controlling (IGC). Dr. Losbichler’s research and teaching interests include “controlling and digital transformation”, “strategic planning” and “visual reporting design”. He has published his research in international academic journals and in leading German professional journals. Dr. Losbichler is member of the supervisory board of Austrian companies and served as the Vice President Controlling at large Austrian companies and has consulted extensively with leading Austrian companies.

Siniša Resanović, FCCA
 

Siniša Resanović, FCCA, Izvršni direktor Centralnih financija i Korporativnog kontrolinga Atlantic Grupe d.d.
Posjeduje bogato iskustvo u financijama i kontrolingu koje je stekao na rukovodećim pozicijama u Atlantic Grupi, RTL Hrvatska i Vipnetu (sada A1). Učestalo se bavio svim segmentima financija i kontrolinga te je pokretao i vodio mnoge projekte iz domene razvoja financijskih procesa i sustava. Diplomirao je 1999. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Od 2003. član je ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants). Dodatno se usavršavao u London Business School te IE Business School u Madridu.

Andreas Graf
 

Mag. Andreas Graf, stručnjak je u području korporativnih financija s dugogodišnjim iskustvom u međunarodnim telekomunikacijskim grupama. U dosadašnjoj je karijeri obnašao ključne pozicije u Telekom Austria Group, funkciju CFO-a za A1 Srbiju i A1 Bjelorusiju, funkciju direktora kontrolinga za A1 Hrvatska i direktora financija A1 Grupe za financijske sustave, procese i interni nadzor. Bio je i direktor kontrolinga u Telco Technology -  odgovoran za operativni nadzor financija u područjima ljudskih resursa, korisničkih usluga i telekomunikacijske tehnologije. Trenutačno obnaša funkciju Group CFO-a za A1 Telekom Austria Group. Uz duboko razumijevanje složenih financijskih operacija, Andreas Graf je usmjeren na optimizaciju poslovnih procesa i postizanje strateških ciljeva. Njegovo bogato iskustvo temelj je kapaciteta za donošenje ključnih financijskih odluka u zahtjevnim okruženjima te ga čini relevantnim stručnjakom i sugovornikom za različite teme iz područja korporativnih financija i kontrolinga međunarodnih organizacija.

Goran Golja
 

Goran Golja, iskusni je stručnjak u području financija, kontrolinga i održivog poslovanja s preko 20 godina radnog iskustva. Trenutno obnaša funkciju direktora kontrolinga i ESG izvještavanja u Adris grupi d.d., gdje razvija metodologije održivog poslovanja i upravlja procesima strateškog planiranja. Tijekom karijere aktivno je sudjelovao u složenim projektima poput spajanja i akvizicija te izradi ekonomskih modela za kvantifikaciju poslovnih strategija. Završio je Ekonomski fakultet u Zagrebu, a akademsko obrazovanje upotpunio je diplomom Executive MBA diplomom na IEDC - Bled School of Management. Iskustvo je stjecao unutar različitih sektora, uključujući turizam, duhansku industriju, marikulturu i osiguranje. Njegov rad uključuje savjetodavnu podršku menadžmentu i kontinuirano unaprjeđenje sustava izvještavanja i upravljanja.

Slaven Rajman
 

Slaven Rajman, stručnjak je za financije s više od 16 godina iskustva u različitim sustavima u okviru proizvodnje i distribucije robe široke potrošnje i segmentu energetike. Profesionalni put je započeo u okviru vodeće regionalne kompanije (Atlantic Grupa) u segmentu proizvodnje i distribucije robe široke potrošnje, a nastavio na rukovodećoj poziciji poslovnog segmenta proizvodnje i distribucije pića. Profilirajući se u stručnjaka za financije operativnog poslovanja, dobio je priliku s kolegama direktorima odjela sukreirati ključne poslovne odluke. U segment energetike prelazi 2022. u međunarodnoj kompaniji Prvo Plinarsko Društvo na poziciji Direktora financija gdje od 2024. radi kao Član Upravnog odbora.

Nikolina Dizdar Čehulić
 

Nikolina Dizdar Čehulić, iskusna je stručnjakinja za financije, leadership, strateško planiranje i upravljanje promjenama s međunarodnom karijerom i obrazovanjem stečenim na uglednim domaćim i inozemnim institucijama. Uz izraženu posvećenost savladavanju osobnih i profesionalnih izazova, kroz više od 20 godina iskustva, gradi uspješnu karijeru u vodećim kompanijama u Hrvatskoj i regiji. Od 2013. obnaša funkciju Glavnog financijskog direktora i člana Uprave zaduženog za Financije u Plivi. Ovlašteni je revizor i član Udruge ovlaštenih i certificiranih revizora u Velikoj Britaniji (FCCA), a 2014. je završila Executive MBA studij na međunarodnoj poslovnoj školi Cotrugli Business School.

Karsten Oehler
 

Prof. Dr. Karsten Oehler works as a Chief Solution Advisor for Middle and Eastern Europe with SAP in Frankfurt. He spent more than 30 years with several international companies (IBM, Oracle, WoltersKluvers) as a product manager and presales and service consultant for financial accounting and business intelligence software. He is also a full professor for management accounting at Provadis School of International Management and Technology in Frankfurt. He published 14 books on IT systems for financial applications and is a frequent speaker at conferences and seminars. 

Milan Listeš
 

Milan Listeš, Business Development Manager Data & AI odjela u poduzeću BE-terna Zagreb, stručnjak na području savjetovanja i uvođenja sistema za poslovnu analitiku i umjetnu inteligenciju u različitim poslovnim procesima i nivoima poslovanja. Diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu 2011. godine, a potom i na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2013. godine.

Tomislav Krleža
 

Tomislav Krleža, ACCA, stručnjak je za financije s višegodišnjim iskustvom na rukovodećim pozicijama u područjima operativnog i financijskog izvještavanja i modeliranja, kontrolinga, upravljanja projektima i IFRS izvještavanja. Od studenog 2023. na poziciji je voditelja financijskog planiranja i analize (Head of Financial Planning & Analysis) u Grupi Perutnina Ptuj.

Vedran Obadić
 

Vedran Obadić, je financijski stručnjak s više od deset godina iskustva u savjetodavnim i proizvodnim kompanijama, s posebnim fokusom na FMCG industriju. Nositelj je CFA titule i završio je Executive MBA program na Cotrugli Business School. Trenutno radi kao direktor korporativnog planiranja i kontrolinga te voditelj projekata za upravljanje lancem opskrbe u Mlinar Grupi. Njegove odgovornosti obuhvaćaju strateško planiranje, koje uključuje dugoročno postavljanje poslovnih ciljeva, analizu tržišnih trendova i donošenje odluka temeljenih na podacima kako bi se osigurao održiv rast i konkurentska prednost. Fokusiran je na optimizaciju poslovnih procesa, poboljšanje operativne efikasnosti te razvoj financijskih modela koji omogućuju preciznije predviđanje i planiranje resursa. Uz strateško planiranje, vodi projekte u području upravljanja lancem opskrbe, s fokusom na optimizaciju zaliha, poboljšanje učinkovitosti poslovnih operacija i digitalizaciju procesa. Tijekom svoje karijere sudjelovao je u brojnim financijskim i strateškim projektima u maloprodaji, proizvodnji, tehnološkoj i prehrambenoj industriji, a posebno ga zanimaju inovacije koje mogu unaprijediti poslovne modele ne samo u pekarstvu nego u industriji općenito. Osim profesionalne karijere, ponosan je suprug i otac djevojčice.

 

Nikola Tomek, je financijski stručnjak s 15 godina iskustva u područjima kontrolinga, BI-a, financijskog savjetovanja i revizije. Trenutno obnaša funkciju direktora poslovne izvrsnosti u MGL Grupi (Badel1862 i Labud), gdje upravlja funkcijama kontrolinga, komercijalnog BI-a i servisa kupaca. Tijekom karijere vodio je ključne projekte poput restrukturiranja RTM, digitalizacije prodajnih procesa, razvoja financijskih modela i uvođenja operativnih poboljšanja. Prije toga radio je u KPMG-u na projektima spajanja i preuzimanja, procjena vrijednosti te financijskog restrukturiranja, kao i u međunarodnim korporacijama Ortho Clinical Diagnostics i Molson Coors. Nikola je nositelj ACCA kvalifikacije, Lean Six Sigma Green Belt certifikata i certifikata ovlaštenog vanjskog revizora. Diplomirao je i magistrirao financije na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

Adriana Slijepčević
 

Adriana Slijepčević, je direktorica kontrolinga Grupe Franck s više od 18 godina iskustva u FMCG-u, ekspert u kontrolingu proizvodnje. Nakon završenog Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, karijeru započinje u Gavriloviću d.o.o. na pozicijama unutar interne revizije i M&A. Početkom 2012. prelazi u područje kontrolinga u kojem se zadržava do danas, s tim da se krajem 2019. pridružuje Franckovom senior leadership timu. Posvećena je standardizaciji i unapređenju procesa kontrolinga, uz pružanje podrške i ostalim funkcijama unutar organizacije. Sudjelovala je u projektnom vodstvu uvođenja ERP-a (SAP i Navision), izvještajnih sustava (Business objects/Web intelligence, SAC/Analisys), a trenutno vodi projekt implementacije alata za planiranje Farseer. Kontinuirano se educira i usavršava u području rada s primjenom stečenih znanja u praksi i mentoriranje pripravnika kroz pripravničke programe. Od 2009. je ovlašteni interni revizor, a 2011. godine se dodatno usavršavala na London Business Schoolu. Kroz program Kontroling akademije u organizaciji Poslovne učinkovitosti 2016. godine postaje certificirani kontroler, a u veljači 2024. završava jednogodišnje obrazovanje Selectio leadership akademije.

Kim Louisa Dillenberger
 

Dr. Kim Louisa Dillenberger, acts as transformation expert at the intersection of academia and practice. She functions as driving force for organizational transformation as researcher, lecturer, key note speaker and consultant. Based on her scientific projects Dr. Dillenberger generates and transfers knowledge on organizational change, routines, improvisation and learning. As Vice Academic Director at the Centre of Performance Management & Controlling of Frankfurt School of Finance & Management she is particularly dedicated to shaping the future of corporate management. Dr. Dillenberger holds a PhD in business administration and builds on her business psychology studies as well as her practice experience in training and change management on global transformation programs. All in all, Dr. Dillenberger stands for a mind and action shift in dynamic times.

Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje  višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali,  Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima  u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio  je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za  diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu.  Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u  Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant  partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i  prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde  za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član  međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje  kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog  govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko  izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te  urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi  u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein,  koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju  poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i  informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja:  poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske  banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB  akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo  često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

Luka Šomen
 

Luka Šomen, MBA, CFO / Finance Director DACH (Germany, Austria, Switzerland),Imperial Brands PLC. Trenutno je zaposlen u Imperial Brands kao CFO DACH (Njemacka, Austrija, Svicarska). Imperial Brands, 1.5 milijardi € turnover kompanija sa 700 zaposlenih. Prije Imperial Brands Luka Šomen 4 godine vodio je financije za HEINEKEN Njemačku, gdje je kompanija ostvarila 100% rast prihoda i tržišnog udjela. Od lipnja 2024., radio je u Amsterdamu u globalnom uredu HEINEKEN Group na Mergers & Aquisition projektima diljem svijeta sa fokusom na Sjevernu i Juznu Ameriku. Završio je MBA program na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta te je završio fakultet na američkom sveučilištu Virginia Tech sa dvije diplome; Investment Finance & Insurance Law te International Management. U Austriji je radio 2012. u kontrolingu proizvodnje pive, 2013. u Brazilu na implementaciji SAP I BI, 2014. i 2015. u Nizozemskoj na globalnoj strategiji, te od 2015. do 2017. u Hrvatskoj u komercijalnom kontrolingu/Revenue Managementu. Zadnjih godinu i pol radi u Nizozemskoj kao Global IT Controling Manager. Započeo je pripravničku karijeru u Heineken International Graduate Programme u Amsterdamu, Nizozemskoj, na poziciji Global Strategic Planning & Business Control; Heineken Brasil, São Paulo, na poziciji Business Controlling & Planning; Brau Union Austria u Linzu (član Heineken grupe) na poziciji Business Controlling & Planning. Tijekom rada u FMCG industriji (trenutna pozicija Senior Commercial Controller, HEINEKEN Croatia) stekao je iskustvo u korporativnim financijama s naglaskom na kontroli poslovanja, financijskoj analizi, planiranju, poslovnoj strategiji, upravljanju projektima i sustavima / implementaciji procesa. Kao praktikant je radio u Coca Cola Hellenic u Zagrebu, a profesionalno se bavio tenisom te nastupao na grand slamovima (Australian Open). 

Matija Nakić
 

Matija Nakić, diplomirala je računalstvo, te završila MBA. Radila je u HT Eronetu, Infocumulusu, Spanu i Fiveu. Karijeru je izgradila u području softvera za velika poduzeća. Prošla je sve etape, od programerke do VP proizvoda. Radila je s izvanrednim timovima na isporuci izvrsnih proizvoda za tvrtke s Fortune 500 liste. Suosnivačica je i izvršna direktorica tvrtke Farseer. Farseer je softver za financijsko modeliranje, planiranje i analizu te se fokusira na srednje velike i velike tvrtke te automatizira 90% njihovog ručnog rada.

Melita Faraguna Vucelić
 

Melita Faraguna Vucelić, je 19 godina na poziciji voditeljice kontrolinga Maistre d.d. Od završetka Ekonomskog fakulteta u Rijeci zaposlena je u turizmu s fokusom na menadžment hotelskih kompanija. U Maistri d.d. je sudjelovala u svim važnim razvojnim projektima. Zadnji značajniji angažman vezan uz implementaciju i integraciju poslovnog planiranja i sustava izvještavanja u društvu HUP Zagreb.