Zahtijevane kompetencije i profil kontrolera
Opis:
Stručna znanja možemo gledati kao osnovu bez koje se ne može, no etičnost, komunikacijske vještine, emocionalna inteligencija i neke osobine ličnosti su te koje najčešće određuju uspješnost u karijeri i mogućnost napredovanja. Sposobnost prezentiranja novih ideja, slušanja i rješavanja konflikata od velike su pomoći u prilagodbi na zahtjeve posla kontrolera u ova sve dinamičnija vremena. Isto tako, upravo pomoću ”mekih” vještina poput rješavanja problema, delegiranja, promišljenog formiranja i motiviranja tima, voditelj tima kontrolera može postati pravi lider. Općenito, znati kako uspješno surađivati s drugima, bez obzira na njihovu različitost izrazito je važno za poslovni uspjeh gotovo na svakoj radnoj poziciji, a posebice za kontrolere zbog čestih interakcija koje imaju sa zaposlenicima različitih odjela i na različitim hijerarhijskim razinama.
Ciljevi:
Cilj ove radionice je kroz više praktičnih primjera i kroz rad na praktičnim vježbama upoznati sudionike s opisom stručnih i psiholoških kompetencija kontrolera te kako prepoznati sposobnosti, osobnosti i ograničenja – vlastita i suradnikova, zatim kako unaprijediti komunikacijske vještine, vještine upravljanja konfliktima te vještine motiviranja sebe i drugih.
Metode rada:
Polaznici će navedene sadržaje i vještine usvojiti kroz teorijsko predavanje i veliki broj samostalnih praktičnih vježbi te zajedničku diskusiju o upotrebi u praksi s ostalim polaznicima i trenerom.
Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća te specijalistima u kontrolingu, reviziji, financijama i računovodstvu.
SADRŽAJ I RASPORED
Stručne i psihološke kompetencije kontrolera
- Opis radnog mjesta kontrolera
- Stručna i ”meka” znanja i vještine uspješnog kontrolera
PRAKTIČNA VJEŽBA: Samoanaliza vlastitih kompetencija
Prepoznavanje sposobnosti, osobnosti i ograničenja - vlastitih i suradnika i komunikacijske vještine
- Objašnjenje modela ličnosti
- Upotreba u praksi
- Kako komunicirati s kojim tipom osobnosti?
- Što utječe na našu komunikaciju, a da nismo ni svjesni?
PRAKTIČNA VJEŽBA: Rješavanje testa osobnosti
Vještine upravljanja konfliktima
- Definicija konflikta može li konflikt biti konstruktivan?
- Uzroci konflikta
- 4 poruke u svakoj našoj rečenici kako nas drugi mogu ”izbaciti iz takta” i iživcirati iako ne možemo definirati što su točno rekli ili napravili ”krivo”?
- Win-win pristup
PRAKTIČNA VJEŽBA: Kako bolje upravljati konfliktima analiza vlastitih rečenica
PRAKTIČNA VJEŽBA: Osvještavanje win-win pristupa
Motiviranje sebe i drugih
- Objašnjenje modela motivacije
- Upotreba u praksi
PRAKTIČNA VJEŽBA: Analiza vlastite motivacije