Upravljanje učinkom
► OPIS
Upravljanje učinkom je proces koji za cilj ima pratiti ostvarenje poslovnih i razvojnih ciljeva svakog zaposlenog, nagraditi pojedinca sukladno ostvarenju poslovnih ciljeva i u konačnici osigurati uspjeh cijele kompanije.
Upravljanje učinkom jedan je od najvažnijih poslovnih procesa unutar kompanije. Kompanije koriste upravljanje učinka kako bi pratile učinak pojedinca, razvile njegovo znanje, vještine i u konačnici osigurale uspjeh kompanije. Iako je upravljanje učinkom mnogo više od postavljanja ciljeva i godišnjeg razgovora upravo su se ti dijelovi pokazali kritični.
Prema istraživanjima Watson Wyatt pokazalo je da troje od desetero zaposlenika vjeruje da dobro vođen proces pomaže uspješnosti kompanije, no manje od 40% zadovoljno je načinom na koji se postavlja jasne ciljeve i dobivaju konstruktivnu povratnu informaciju.
► CILJEVI
- Razumjeti kako uspješno vođen proces upravljanja učinkom može povećati efikasnost pojedinca i tima
- Postaviti mjerljive poslovne ciljeve
- Definirati plan razvoja uz pomoć modela kompetencija
- Dati konstruktivnu povratnu informaciju
- Pripremiti se za godišnji razgovor sa zaposlenikom
- Voditi godišnji razgovor
► KOME JE NAMIJENJENA?
Edukacija je namijenjena svima menadžerima koji u svom timu rukovode ljudima.
► METODE RADA
Predavanje, praktične vježbe, igranje uloga, diskusija i razmjena iskustava individualna i grupna povratna informacija.
► SADRŽAJ I RASPORED
Upravljanje učinkom jedan od najvažnijih procesa kompanije
- Zadatci i uloga menadžera
- Elementi procesa upravljanja učinkom
- Tradicionalan pristup vs. novi trendovi
- Razvoj zaposlenika
PRAKTIČNA VJEŽBA: Analiza slučaja, kratke vježbe s ciljem prepoznavanja problema zaposlenika
Postavljanje ciljeva
- Od strategije do individualnih ciljeva
- Što je važno kod definiranja ciljeva
- Kako definirati SMART ciljeve
- Kako mjeriti postavljene ciljeve
PRAKTIČNA VJEŽBA: Studija slučaja gdje će se na opisanoj situaciji definirati ciljevi zaposlenika
Razvojni plan kroz model kompetencija
- Što su kompetencije
- Opis posla vs. kompetencije
- Što je važno kod ocjenjivanja kompetencija
- Kako dati povratnu informaciju
PRAKTIČNA VJEŽBA: Studija slučaja gdje će se na opisanoj situaciji definirati potrebe razvoja zaposlenika
Razgovor sa zaposlenikom
- Kako se pripremiti za godišnji razgovor
- Generacijske razlike i način komunikacije
- Vođenje razgovora o učinku zaposlenika
PRAKTIČNA VJEŽBA: Simulacija godišnjeg razgovora sa zaposlenikom