Prodajne vještine
Opis:
Prodaju određuje kupac. Ljudi obožavaju kupovati, ali ne vole da im se nešto proda. Ako i vi vjerujete u ovo, jeste li se ikad zapitali zašto bi ikad itko poželio biti prodavač, baviti se prodajom. Većina nas nije nikad. Posao vrhunskog prodavača uključuje stvaranje atmosfere u kojoj će ljudi željeti kupovati. Ako im se sviđate i ako Vam vjeruju i ako imaju povjerenja u Vas i ako se mogu pouzdati u Vas...onda će možda kupiti od Vas.
Ciljevi:
Kroz ovu specijalističku radionicu polaznici će se kroz interaktivno predavanje, niz konkretnih primjera iz prakse i kroz rad na praktičnim vježbama upoznati s važnošću i elementima prodajnih vještina:
- Priprema za prodaju
- Prezentacija vlastitih ideja, proizvoda, usluga
- Elementi pregovaranja
- Zaključivanje prodaje i postprodajna briga za korisnika.
Metode rada:
Polaznici će navedene sadržaje i vještine usvojiti kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe, diskusiju, individualni i grupni rad s ostalim polaznicima i predavačem.
Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća, prodajnim specijalistima, prodajnim menadžerima koji žele obnoviti odnosno proširiti svoje postojeće znanje te svima onima koji su u svom poslu svakodnevno u poziciji prodati odnosno izboriti se za svoju ideju, čime neposredno utječu na uspješnost vlastitih, ali i rezultata poslovanja poduzeća.
SADRŽAJ I RASPORED
Priprema za prodaju
- Što je sve važno tijekom pripreme?
- Zašto ljudi kupuju?
- Analiza kupca, prepoznavanje komunikacijskih tipova i tipova ličnosti, razumijevanje potreba i motiva za kupnju
PRAKTIČNA VJEŽBA: Prepoznavanje različitih tipova ličnosti, komunikacijskih stilova i vlastita prilagodba različitim stilovima na konkretnim primjerima
Prodajni sastanak i prezentacija
- Uspostavljanje kontakta, skladnog odnosa sa sugovornikom
- Tehnike otvaranja prodajnog razgovora
- Prezentacija ponude
PRAKTIČNA VJEŽBA: Prodajna prezentacija - Priprema prezentacije i prezentiranje
Uspješno pregovaranje
- Tehnike pregovaranja
- Moguće situacije u pregovorima
PRAKTIČNA VJEŽBA: Pregovori – igra uloga na konkretnim primjerima iz prakse
Zaključivanje prodajnog razgovora
- Tehnike zaključivanja prodajnog razgovora
- Pogreške kod zaključivanja prodaje
- Prepoznavanje pozitivnih i negativnih signala od strane kupca
- Kako se nositi s odbijanjem, kritikom, vlastitom sumnjom u sebe
- Postprodajna briga o klijentu
- Rješavanje prigovora
PRAKTIČNA VJEŽBA: Igra uloga na primjeru iz prakse