Opis:
Prodaju određuje kupac. Ljudi obožavaju kupovati, ali ne vole da im se nešto proda. Ako i vi vjerujete u ovo, jeste li se ikad zapitali zašto bi ikad itko poželio biti prodavač, baviti se prodajom. Većina nas nije nikad. Posao vrhunskog prodavača uključuje stvaranje atmosfere u kojoj će ljudi željeti kupovati. Ako im se sviđate i ako Vam vjeruju i ako imaju povjerenja u Vas i ako se mogu pouzdati u Vas...onda će možda kupiti od Vas.

Ciljevi:
Kroz ovu specijalističku radionicu polaznici će se kroz interaktivno predavanje, niz konkretnih primjera iz prakse i kroz rad na praktičnim vježbama upoznati s važnošću i elementima prodajnih vještina:

  • Priprema za prodaju
  • Prezentacija vlastitih ideja, proizvoda, usluga
  • Elementi pregovaranja
  • Zaključivanje prodaje i postprodajna briga za korisnika.

Metode rada:
Polaznici će navedene sadržaje i vještine usvojiti kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe, diskusiju, individualni i grupni rad s ostalim polaznicima i predavačem.

Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća, prodajnim specijalistima, prodajnim menadžerima koji žele obnoviti odnosno proširiti svoje postojeće znanje te svima onima koji su u svom poslu svakodnevno u poziciji prodati odnosno izboriti se za svoju ideju, čime neposredno utječu na uspješnost vlastitih, ali i rezultata poslovanja poduzeća.

 

SADRŽAJ I RASPORED

Priprema za prodaju

  • Što je sve važno tijekom pripreme?
  • Zašto ljudi kupuju?
  • Analiza kupca, prepoznavanje komunikacijskih tipova i tipova ličnosti, razumijevanje potreba i motiva za kupnju

PRAKTIČNA VJEŽBA: Prepoznavanje različitih tipova ličnosti, komunikacijskih stilova i vlastita prilagodba različitim stilovima na konkretnim primjerima
 

Prodajni sastanak i prezentacija

  • Uspostavljanje kontakta, skladnog odnosa sa sugovornikom
  • Tehnike otvaranja prodajnog razgovora
  • Prezentacija ponude

PRAKTIČNA VJEŽBA: Prodajna prezentacija - Priprema prezentacije i prezentiranje
 

Uspješno pregovaranje

  • Tehnike pregovaranja
  • Moguće situacije u pregovorima

PRAKTIČNA VJEŽBA: Pregovori – igra uloga na konkretnim primjerima iz prakse
 

Zaključivanje prodajnog razgovora

  • Tehnike zaključivanja prodajnog razgovora
  • Pogreške kod zaključivanja prodaje
  • Prepoznavanje pozitivnih i negativnih signala od strane kupca
  • Kako se nositi s odbijanjem, kritikom, vlastitom sumnjom u sebe
  • Postprodajna briga o klijentu
  • Rješavanje prigovora

PRAKTIČNA VJEŽBA: Igra uloga na primjeru iz prakse