► Opis: 

Prezentacijske vještine su vještine pomoću kojih osoba izlaže svoje ideje, misli, znanja, vještine, filozofiju. One spadaju u područje govornog komuniciranja, te su važni segment u procesu pregovaranja, prezentiranja, uvjeravanja i asertivne komunikacije. Iako mnogi smatraju da se vještine prezentiranja uglavnom baziraju na talentu, te da su neki ljudi jednostavno dobri prezenteri, a drugi ljudi loši, praksa je pokazala kako se one trudom i vježbanjem u značajnoj mjeri mogu unaprijediti. Naime, postoje određena znanja i smjernice koje nam uz sustavan pristup i vježbu mogu uvelike pomoći u razvoju vlastitih vještina prezentiranja, a upravo je to glavni cilj ovog treninga.

► Ciljevi: 

Cilj ovog treninga je da polaznici kroz interaktivni pristup i vježbanjem na licu mjesta nauče specifična pravila i smjernice kako pripremiti kvalitetnu prezentaciju; da spoznaju važnost vježbe i sustavnog pristupa problematici; da osvijeste kako talent nije jedini i presudni faktor dobrih prezentacijskih vještina; te da vježbanjem i primjenom naučenog u praksi, kroz sam trening uvide napredak u vlastitim vještinama prezentiranja, čime ih se motivira na daljnji rad i razvoj u ovom području. 

► Metode rada: 

Metode rada uključuju teorijsko predavanje, demonstracije, učenje po modelu i učenje temeljeno na iznošenju osobnog iskustva predavača, praktične vježbe, diskusije, individualni i grupni rad. Polaznici se tijekom prezentiranja snimaju kamerom, te nakon treninga svatko dobiva svoje snimke.

► Kome je namijenjen: 

Vlasnicima poduzeća i menadžerima, ekspertima u kontrolingu, svima koji u svom poslovanju prezentiraju svoj proizvod, uslugu ili rezultate svog rada, svima koji podučavaju ili se često nalaze pred publikom. 

SADRŽAJ I RASPORED

Inicijalno stanje

  • Priprema, izvedba i snimanje prezentacija polaznika
  • Povratna informacija (samoprocjena, feedback kolega i predavača)

Praktična vježba: Snimanje inicijalne prezentacije svakog polaznika

Govorna komunikacija i osnove prezentiranja

  • Važnost govorne komunikacije i ciljevi prezentiranja
  • Priprema dobre prezentacije
  • Definiranje strukture i sadržaja prezentacije
  • BOMBER B
  • Izbor pomočnih sredstava
  • Važnost vježbanja

Praktična vježba:  Ulazak sa stilom: Definiranja naslova

Izvedba prezentacije, te prepreke dobroj prezentaciji

  • Entuzijazam
  • Neverbalna komunikacija i njen značaj tijekom prezentiranja
  • Korištenje prostora
  • Anksioznost kao glavna prepreka
  • Teška i zahtjevna publika

Praktična vježba:  Primjeri iz prakse: Pitanja i odgovori 

Finalno stanje

  • Priprema, izvedba i snimanje prezentacija
  • Povratna informacija (samoprocjena, feedback kolega i predavača)
  • Razlika između inicijalnog i finalnog stanja
  • Zaključak za kraj

Praktična vježba: Snimanje finalne prezentacije svakog polaznika

Polaznici nakon treninga dobivaju obje snimke (snimku inicijalnog stanja i snimku finalnog stanja) 

Ova specijalistička radionica je dio specijalističkog kontroling programa Kontroling akademija Poslovna učinkovitost, certificiranog od strane International Group of Controlling.