Opis:
Cilj radionice je pojačati orijentaciju prema strategiji i poboljšati poduzetnički stav. U simulaciji se 4 poduzeća natječu na svjetskom tržištu. Od 3 do 5 polaznika igra ulogu top menadžmenta u svakom poduzeću te imaju zadatak voditi poduzeće prema uspjehu i generiranju dobiti. Koja poduzeće će biti najbolje?

Ciljevi:
Polaznici će naučiti donositi strateške odluke u kompleksnom okruženju, analizirati financijske posljedice odluka, financijske i nefinancijske indikatore učinaka. Naučit će analizirati i evaluirati strateške opcije, razumjeti važnost suradnje između funkcionalnih područja koje vode sinergiji, kako poslovne odluke djeluju na financije te postići komunikacijske vještine i naučiti delegirati poslove.

Metode rada:
Korištenje Global factory® business game – kako bi polaznici razumjeli kompleksna pitanja na jednostavan način. Koristeći interaktivne materijale ohrabrujemo polaznike da budu aktivno uključeni tijekom cijele radionice. Timski rad garantira visok stupanj prijenosa znanja; rad u malim grupama, kratka predavanja s teorijskom pozadinom, diskusije i studije slučajeva.

Kome je namijenjena:
Menadžerima funkcijskih područja, menadžerima poslovnih područja, budućim menadžerima, stručnjacima u prodaji, polaznicima iz drugih područja (IT, logistike itd.).

 

SADRŽAJ I RASPORED
Simulacija Global factory® sadrži od 4 do 6 razdoblja igre. Svako poduzeće počinje s jednim proizvodom na domaćem tržištu. Dobivaju narudžbe putem natječaja koje moraju biti procesirane te proizvodi i usluge moraju biti isporučeni kupcima unutar zadanih rokova..

Fokusiranje na strategiju, tržište i konkurenciju

  • Utjecaj strateškog menadžementa na uspjeh
  • Faktori koji djeluju na rast, prodaju, razvoj proizvoda, proizvodnju i financije
  • Saznajte kako realizirati i kontrolirati ekonomske veze
  • Iščitavanje i analiziranje budžeta i izvještaja
  • Što učiniti ako je tržište u krizi?

PRAKTIČNA VJEŽBA: Global factory® business game

 

Problemi strateškog menadžmenta

  • Razvoj strategije
  • Strateška analiza
  • Implementacija strategije
  • Balanced Scorecard (Uravnotežena karta ciljeva)
  • Poslovno planiranje i budžetiranje
  • Suradnja i sinergija između funkcijskih i poslovnih područja

PRAKTIČNA VJEŽBA: Global factory® business game
 

*Napomena: edukacija se izvodi na engleskom jeziku