Inovativni poslovni modeli
Opis:
Upravljanje u današnjim poduzećima suočava se s izazovima rasta. Uobičajeni način razmišljanja određuje tu mogućnost rastom tržišta, postojećom i budućom konkurencijom, jednom riječju silnicama na koje je teško utjecati. U postojećem marketinškom prostoru obično nema prostora u kojemu se poduzeće neće oštro sučeliti s konkurencijom. Promjena pristupa poslovanju i stvaranje inovativnih poslovnih modela kojima se ulazi u novi, neotkriveni marketinški prostor omogućava poduzećima održavanje konkurentske prednosti i toliko potreban profitabilan rast.
Ciljevi:
Cilj ove specijalističke radionice je upoznati sudionike s inovativnim poslovnim modelima kao pokretačima rasta poduzeća.
Metode rada:
Polaznici će znanja o inovativnim poslovnim modelima usvojiti kroz teorijsko predavanje i praktične vježbe s ostalim polaznicima i trenerom.
Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća, direktorima poslovnog razvoja, financijskim analitičarima u tvrtkama te specijalistima u kontrolingu, financijama i računovodstvu.
SADRŽAJ I RASPORED
Upravljački problemi u poduzeću
- Likvidnost
- Profitabilnost
- Konkurentska prednost
PRAKTIČNA VJEŽBA
Elementi konkurentske prednosti u vremenu
- Od troškova proizvodnje do inovacije
Inovacija kao izvor profitabilnog rasta
- Inovacije vs. poboljšanje postojećeg
- Kreiranje novog marketinškog prostora
- Oblikovanje poslovnog modela
Koraci djelovanja u inovacijskom procesu
- Sagledavanje strateške slike
- Vizualizacija pozicije i primjena alata «4 akcije»
- Vrednovanje dobivenih rezultata
PRAKTIČNA VJEŽBA