Implementacija sustava za upravljanje profitabilnošću
Opis:
Ona poduzeća koja aktivno promišljaju svoju budućnost neprestano razmišljaju o održivosti svog poslovanja te povećanju vrijednosti na dugi rok. Profitabilnost poduzeća ključni je pokretač vrijednosti. Profitabilan rast uključuje povećanje prihoda kao i aktivnosti povećanja troškovne efikasnosti. Poduzeća bi trebala sagledati svoje poslovanje u potpunosti, odnosno analizirati svoje procese i poslovni model u cjelini. Promjena pristupa poslovanju i stvaranje inovativnih poslovnih modela kojima se ulazi u novi, neotkriveni marketinški prostor omogućava poduzećima održavanje konkurentske prednosti i toliko potreban profitabilan rast.
S druge strane učinkovito upravljanje troškovima druga je važna poluga rasta zarade. Primjerice, rast troškova uvjetovan je u mnogim poduzećima podržavanjem široke palete proizvoda i velikog broja varijacija. „Čišćenje“ proizvodnog portfelja, ukidanje neprofitabilnih proizvoda i aktivnosti na neprofitabilnim tržištima. Osim toga poduzeća trebaju razmisliti mogu li uvođenjem novih tehnologija smanjiti troškove energije, rada i materijala, što je način upravljanja troškovima. Eksternalizacija određenih aktivnosti smanjuje troškove jer se određeni resursi koriste samo kada su potrebni. Niti jedno od ponuđenih rješenja ne donosi rezultate brzo, ali s druge strane nije orijentirano na nepopularne mjere kao smanjenje plaća ili broja zaposlenika.
Ciljevi:
Cilj ove specijalističke radionice je upoznati sudionike s modelima upravljanja profitabilnošću pomoću praktičnih primjera.
Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća, financijskim analitičarima u tvrtkama, te specijalistima u kontrolingu, financijama i računovodstvu.
Sadržaj i raspored:
Likvidnost, profitabilnost i održivost kao upravljački problemi
• Utjecaj profitabilnosti na likvidnost poduzeća
• ABC analiza troškova i identifikacija najvećih troškova u poduzeću
PRAKTIČNA VJEŽBA
Analiza lanca vrijednosti i upravljanje prihodom i troškovima:
• Nabava
• Proizvodnja
• Prodaja
• Distribucija
• Postprodajne aktivnosti
PRAKTIČNA VJEŽBA
Vertikalne integracije i strateški savezi
• Eksternalizacija poslovnih aktivnosti
• Objedinjavanje i preseljenje proizvodnje
PRAKTIČNA VJEŽBA
Okruženje kao poluga upravljanja rastom – model turističke destinacije
• Promjena poslovnog modela i upravljanje rastom
PRAKTIČNA VJEŽBA