Design Thinking
Opis i ciljevi:
Na ovoj radionici naučite kako možete koristiti design thinking u različitim poslovnim situacijama, prvenstveno za osmišljavanje idejnih rješenja.
Design thinking koriste najuspješnije kompanije na svijetu: Apple, Google, Samsung, General Motors, McDonalds i mnoge druge. Podučava se na prestižnim sveučilištima u svijetu poput Stanforda, Harvarda i ostalim. Na ovom tečaju naučite u čemu je njegova tajna te zašto je toliko popularan i uspješan u procesu inoviranja.
Savladajte svih 5 faza design thinking procesa i naučite što znači u poslu razmišljati poput dizajnera te kako možete inovirati ili reinovirati uz pomoć ovog svjetski popularnog i učinkovitog pristupa.
Upoznat ćete se s nizom primjera i case-va koji će vam pomoći za bolje razumijevanje materije. Naučit ćete kako brzo i učinkovito doći do prototipa te time smanjiti rizike inoviranja.
Kome je radionica namijenjena:
- Vlasnicima i menadžmentu poduzeća
- HR menadžerima
- Djelatnicima zaduženim za marketing, komunikacije, istraživanje i razvoj
- Voditeljima projekata
- Analitičarima i specijalistima koji sudjeluju u osmišljavanju inovativnih rješenja
- Svima koje zanima ova tema
Sadržaj i raspored radionice:
Temeljni pojmovi
- Što je design thinking; uvod, nastanak, povijest
- Specifičnosti design thinkinga
- Design thinking framework
Case study analiza: Uspješni primjeri design thinkinga iz svjetske prakse.
Faze design thinkinga
- Definiranje/redefiniranje problema
- Empatija – metode intervjuiranja, identifikacija persone
- Brainstorming ideja
- Izrada prototipa, izrada storyboarda
- Testiranje
Praktična vježba: Koraci design thinkinga
Grupni rad: Design thinking na konkretnom primjeru
- Zajednička diskusija
- Prezentacija rješenja
- Mogućnosti upotrebe design thinkinga u svakodnevnim poslovnim situacijama