Izvrsnost u upravljanju poslovnim procesima
CERTIFICIRANI PROGRAM I RADIONICA
Moguće pojedinačno pohađanje
5. MODUL: Izvrsnost u upravljanju poslovnim procesima
Kako možete pomoću postavki koncepta operativne izvrsnosti cjelovito i u skladu sa strategijom optimizirati Vaše vlastite procese
Ciljevi i koristi
Na ovoj edukaciji naučit ćete kako u Vašem poduzeću oblikovati efikasne i na klijente usmjerene procese. Pri tome ćete naučiti vrednovati učinkovitost postojećih procesa i upravljati procesima usmjerenima na budućnost.
Za bolje razumijevanje teorije i njen prijenos u praksu, radit ćete na praktičnoj studiji slučaja. U grupi ćete zajednički optimizirati procese kroz više ponavljanja analizirajući i mijenjajući izlazne procese. Tako ćete naučiti Vaše postojeće procese tijekom dnevnog obavljanja posla strukturirano analizirati kako biste identificirali njihove slabosti te ih bili u mogućnosti sukcesivno optimizirati.
Edukacija traje od 9:00 – 16:30 sati te obuhvaća dvije 15-minutne pauze za kavu i 60-minutnu pauzu za ručak. U kotizaciju su uključeni svi materijali za praćenje programa i učenje, certifikat, ručak i osvježenja tijekom pauze.
Sadržaj
- Što je upravljanje poslovnim procesima?
- Arhitektura poslovnih procesa
- Procesno modeliranje
- Integracija poslovnih procesa i strategije poslovanja
- Optimizacija i transformacija poslovnih procesa
- DMAIC metoda
- Procesni model
- Change Management
[1. DAN]
Što je upravljanje poslovnim procesima?
- Zašto je nužno uspostavljanje poslovnih procesa?
- Očekivani rezultati od upravljanja poslovnim procesima
- Ključni elementi upravljanja poslovnim procesima
- Praktični primjer:
Operational Excellence Model
Arhitektura poslovnih procesa
- Koncept izrade arhitekture poslovnih procesa
- Od procesnih karti do opisa dnevnih aktivnosti
- Procesna struktura različitih industrija
- Praktični primjer:
Case Study – NK Neuro: Arhitektura poslovnog procesa prodaje
Procesno modeliranje
- Područja procesnog modeliranja
- Alati za procesno modeliranje
- Optimizacija procesa na temelju procesne analize i benchmarkinga
- Praktični primjer:
Case Study – NK Neuro: Procesno modeliranje procesa prodaje
Integracija poslovnih procesa i strategije poslovanja
- „Structure follows strategy!“ – Strategija poslovanja definira procesni model
- „BSC – Balanced Scorecard“ – Prikaz implementacije strateških ciljeva
- „SPA – Strategic Process Alignment“ – Povezivanje, vrednovanje i prioritiziranje strateških ciljeva i poslovnih procesa
- Praktični primjer:
Case Study – NK Neuro: Procesno mapiranje strateških ciljeva
[2. DAN]
Optimizacija i transformacija poslovnih procesa
- Područja i dimenzije za optimizaciju i transformaciju poslovnih procesa
- Opseg promjene vs. poboljšanje rezultata
- Organiziranje optimizacije i transformacije poslovnih procesa
- Praktični primjeri:
Lean Six Sigma – primjeri primjene u praksi
DMAIC metoda
- Define – Što je važno?
- Measure – Koliko smo dobri?
- Analyze – Što je pogrešno?
- Improve – Što se mora učiniti?
- Control – Kako ostvariti održivo poboljšanje?
- Praktični primjer:
Unaprjeđenje procesa poslovnog planiranja
Procesni model
- Upravljački, ključni i potporni procesi
- Hijerarhijska priroda procesnog modela
- SIPOC – Supplier – Input – Process – Output – Customer
- Praktični primjer:
Izrada procesnog modela pomoću SIPOC-a
Change Management
- Tipični dijagram tijeka procesa promjena
- Glavni uzroci otpora promjenama
- Obilježja i korisnost dubinskih intervjua
- Praktični primjer:
Simulacija perspektiva koncepta „Hoću – Mogu – Znam – Smijem“
Ova edukacija je dio programa CAP – Controlling Advanced Program kojeg zajednički certificiraju Horváth Akademie iz Njemačke i Poslovna učinkovitost.
Na edukaciju je moguće prijaviti se i pojedinačno, kao i in-house, čime se dobivaju 2 od ukupno 10 potrebnih bodova za pristupanje procesu certifikacije za Advanced Business Controller.