Upravljanje konfliktima
Opis:
Kineski znak za konflikt sastoji se iz dva znaka; onoga koji označava opasnost i onoga koji označava priliku. Kod nas se riječ konflikt najčešće povezuje s nečim negativnim, asocira nas na svađu i rijetko pomišljamo na tu drugu stranu koju Kinezi tako lijepo nazivaju prilika. U konfliktnim situacijama obično i nas obuzmu jake emocije i više nismo u stanju konstruktivno misliti i razgovarati. Što se više zatvaramo prema drugoj strani, to je odnos eksplozivniji, a rješenje sve dalje.
Ciljevi:
Cilj ove specijalističke radionice je naučiti sudionike kako prepoznati faze i intenzitet konflikta, zadržati se u mirnom stanju kako bi mogli “trezveno” razmisliti i reagirati na pravi način u svrhu razrješenja konflikta, zadržavanja dobrog odnosa i nastavka suradnje.
Metode rada:
Polaznici će navedene sadržaje i vještine upravljanja konfliktima na najbolji način usvojiti kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe, demonstracije, individualni i grupni rad s ostalim polaznicima i trenerom.
Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća, voditelji i članovi timova, menadžeri ljudskih resursa, zaposlenici koji su u stalnom i neposrednom kontaktu s klijentima.
SADRŽAJ I RASPORED
Uloga osobnosti u konfliktu
- Model ledenog brijega
- Ego – što da radim s njim?
- Preferirani načini reagiranja
- Uvjerenja i vrijednosti
PRAKTIČNA VJEŽBA: Analiza vlastitih preferiranih načina reagiranja
Faze i karakteristike konflikta
- Tri faze u razvoju konflikta
- Što se može učiniti u pojedinoj fazi?
- Prepoznavanje pojedinih faza
- Prevencija eskalacije konflikta
PRAKTIČNA VJEŽBA: Analiza vlastitih primjera konflikata
Komunikacija u službi rješavanja konflikata
- Zašto se ne razumijemo?
- Upotreba DA-niza
- Jezični obrasci
- Praćenje znakova neverbalne komunikacije
PRAKTIČNA VJEŽBA: Upotreba tehnika u konkretnim situacijama
Strategije i alati rješavanja konflikata
- Sistemski pristup
- Satir kategorije
- Transakcijska analiza
- Perceptivne pozicije
PRAKTIČNA VJEŽBA: Demonstracija jedne od strategija rješavanja konflikat
Preporučio bih ovakav tip radionice svim voditeljima projekata koji suađuju s više ljudi na projektu s ciljem bolje međusobne komunikacije i pronalaska rješenja..
Tomislav Tomić, Voditelj projekata
Dinamična radionica s puno praktičnih primjera koja, ako joj se aktivno pristupi, može doprinijeti osobnom i poslovnom razvoju i odnosima.
Nensi Runko, Marketing
Radonica je edukativna, sadržajna i korisna.
Saša Jurić, Smjenski voditelj
Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.