[TOP SEMINAR] Upravljanje troškovima u krizi
Sadržaj seminara

 

Ciljevi i osnovni koncept upravljanja troškovima*

  • Upravljanje troškovima – definicija, cilj i zadaće
  • Polazišta i objekti upravljanja troškovima (kupci, proizvodi/usluge, procesi, resursi, dobavljači)
  • Relevantne troškovne vrste u praksi
  • Alati za analizu i upravljanje troškovima (Zero-based budgeting, Cost Benchmarking, Business Process Reengineering, Multilevel Contribution Margin)

Ključni faktori za uspjeh inicijativa za upravljanje troškovima*

  • Inteligentno upravljanje troškovima: DOs and DON'Ts
  • Fokusiranje na proizvode, procese i resurse
  • Povezivanje upravljanja troškovima sa sustavom nagrađivanja i poticanja
  • Strukturiranje projekta upravljanja troškovima: 1. analiza ostvarenja, 2. prijedlog mjera, 3. implementacija mjera i 4. kontrola uspješnosti

Procesno orijentirani alati za analizu troškova: German Activity Based Costing (Prozesskostenrechnung)

  • Mogućnosti analize procesnih troškova
  • Procesno orijentirana kalkulacija troškova
  • Praktični primjeri primjene German ABC

Proizvodno orijentirani alati za analizu troškova: Target Costing i Life Cycle Costing

  • Obilježja i ključni faktori uspješnosti primjene Target Costinga
  • Target Costing Toolbox
  • Life Cycle Costing- važnost pojedinih vrsta troškova
  • VDMA model
  • Cost Benchmarking

Primjeri upravljanja troškovima iz Njemačke

 

* Blokovi radionice koje će održati Prof. Dr. Ronald Gleich na engleskom jeziku

 

Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.

  •   
  •   
 
 
Sve edukacije
 Edukacije