[TOP SEMINAR] Upravljanje troškovima u krizi
Ciljevi i osnovni koncept upravljanja troškovima*
- Upravljanje troškovima – definicija, cilj i zadaće
- Polazišta i objekti upravljanja troškovima (kupci, proizvodi/usluge, procesi, resursi, dobavljači)
- Relevantne troškovne vrste u praksi
- Alati za analizu i upravljanje troškovima (Zero-based budgeting, Cost Benchmarking, Business Process Reengineering, Multilevel Contribution Margin)
Ključni faktori za uspjeh inicijativa za upravljanje troškovima*
- Inteligentno upravljanje troškovima: DOs and DON'Ts
- Fokusiranje na proizvode, procese i resurse
- Povezivanje upravljanja troškovima sa sustavom nagrađivanja i poticanja
- Strukturiranje projekta upravljanja troškovima: 1. analiza ostvarenja, 2. prijedlog mjera, 3. implementacija mjera i 4. kontrola uspješnosti
Procesno orijentirani alati za analizu troškova: German Activity Based Costing (Prozesskostenrechnung)
- Mogućnosti analize procesnih troškova
- Procesno orijentirana kalkulacija troškova
- Praktični primjeri primjene German ABC
Proizvodno orijentirani alati za analizu troškova: Target Costing i Life Cycle Costing
- Obilježja i ključni faktori uspješnosti primjene Target Costinga
- Target Costing Toolbox
- Life Cycle Costing- važnost pojedinih vrsta troškova
- VDMA model
- Cost Benchmarking
Primjeri upravljanja troškovima iz Njemačke
* Blokovi radionice koje će održati Prof. Dr. Ronald Gleich na engleskom jeziku
Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.