Pravila izrade menadžerskih prezentacija
Opis:
Pravila izrade menadžerskih prezentacija je jedinstveni seminar orijentiran na osmišljavanje i izradu jasnih, strukturiranih i vizualno razumljivih prezentacija. Fokus seminara je na optimalnom prenošenju sadržaja i poruka publici, a ne na „uljepšavanju“ prezentacije i detaljima poput izbora fonta, boja, i sl. Seminar kroz praktične alate, savjete i primjere iz prakse vodi polaznika kroz proces stvaranja „priče“ i logike prezentacije, do samog osmišljavanja pojedinih slajdova kao modula prenošenja pojedinih ključnih poruka. Bilo da je riječ o prenošenju ideja, koncepata, predstavljanju proizvoda ili poduzeća, ili prezentiranju financijskih pokazatelja i poslovnih planova, cilj je uvijek što jasnije i vizualnije komunicirati ključne poruke te odvojiti bitno od manje bitnog. Praktične vježbe na stvarnim primjerima prezentacija i slajdova brojnih domaćih tvrtki će dati polaznicima jasne smjernice kako ta nova znanja iskoristiti i primjeniti u svojem budućem radu s prezentacijama.
Ciljevi:
Cilj ove edukacije je polaznike opremiti svim potrebnim alatima i praktičnim savjetima kako bi mogli efikasno komunicirati svoje ideje i poruke putem prezentacija. Kvalitetna prezentacija tako će postati moćan alat za postizanje željenih ciljeva.
Kome je radionica namijenjena:
Radionica je namijenjena svima koji koriste PowerPoint radi prezentiranja poslovnih informacija internim (Management, uprava, nadzorni odbor, zaposlenici) ili eksternim korisnicima (klijenti, partneri, investitori, financijske institucije, i sl.). Ciljnu skupinu također čine stručnjaci različitih funkcionalnih profila: prodaja, marketing, financije, i dr.
SADRŽAJ I RASPORED:
Uvod; Priprema i poruke prezentacije
- Problemi i implikacije današnjih prezentacija
- Što je uopće poslovna prezentacija
- Vrste poslovnih prezentacija
- Priprema prezentacije i određivanje ciljeva prezentacije
- Kako kreirati i strukturirati „priču“ prezentacije
- Pisanje naslova slajdova
Praktična vježba: Struktura i poruke prezentacije
Vizualizacija kvalitativnih poruka pomoću teksta, dijagrama, fotografija i drugih alata
- Osnove i prednosti vizualne komunikacije
- Odabir osnovnog tipa vizualizacije
- Praktični savjeti i trikovi vizualizacije
Praktična vježba: Strukturiranje i vizualizacija slajdova s kvalitativnom porukom
Vizualizacija kvantitativnih poruka pomoću tablica, grafikona i drugih alata
- Odabir pravog alata za prikazivanje kvantitativnih informacija
- Formatiranje/eliminiranje suvišnih elemenata grafova
- Naglašavanje ključnih poruka na grafovima i tablicama
Praktična vježba: Vizualizacija slajdova s kvantitativnom porukom – rad s grafovima
Ostali praktični savjeti i trikovi; Zaključak
Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.