Motivacija suradnika

Opis:
Iskustvo pokazuje da su poduzeća u kojima se posebna briga posvećuje kadrovima uspješnija od drugih. Isto tako, kao najčešći razlog otkaza zaposlenici navode neslaganje s voditeljima i loše međuljudske odnose. Zadovoljan i motiviran radnik je najproduktivniji. Postoje brojne teorije motivacije, no niti jedna od njih nije univerzalno primjenjiva na sve zaposlenike, sve firme i sve situacije. Svaki čovjek je različit i zato ne možemo svim suradnicima pristupiti na isti način.

Ciljevi:
Ova specijalistička radionica pružit će polaznicima priliku da analiziraju svoj pristup suradnicima i da prepoznaju segmente u kojima bi mogli ostvariti napredak. Polaznici će se kroz diskusiju, razmjenu iskustava, vježbe i studije slučajeva upoznati osnovne motivacijske alate i njihovu primjenu u praksi.

Metode rada:
Polaznici će sadržaje i vještine motivacije suradnika usvojiti kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe igranja uloga u mnogim situacijama, individualni i grupni rad s ostalim polaznicima i trenerom.

Kome je namijenjena:
Vlasnicima poduzeća i menadžerima svih razina, voditeljima projektnih timova te suradnicima koji će u dogledno vrijeme preuzeti rukovoditeljsku funkciju.

 

SADRŽAJ I RASPORED

Uvod u motivacijske teorije

  • Hijerarhija potreba po Maslowu
  • Herzbergova teorija motivacije
  • Sustav vrijednosti
  • Ciljevi kao motivacijski faktor

PRAKTIČNA VJEŽBA: Iznalaženje vlastitog sustava vrijednosti za područje posla

 

Pohvala i kritika u službi motivacije – mrkva ili štap?

  • Kako, kada i pred kime kritizirati?
  • Važnost pohvale
  • Jasnoća komunikacije
  • Povratna informacija

PRAKTIČNA VJEŽBA: Igra uloga za više poslovnih situacija

 

Sustav nagrađivanja zaposlenika

  • Praćenje radne uspješnosti
  • Ključni pokazatelji učinka
  • Materijalna i nematerijalna kompenzacija
  • Ciljevi sustava nagrađivanja

PRAKTIČNA VJEŽBA: Određivanje ključnih pokazatelja

 

Razgovori sa zaposlenicima kao motivacijski alat

  • Važnost kontinuirane komunikacije sa suradnicima
  • Na što paziti kod pripreme razgovora?
  • Faze razgovora
  • Rješavanje sukoba

PRAKTIČNA VJEŽBA: Igra uloga

 

Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.

  •   
  •   
 
 
Sve edukacije
 Edukacije