Kontroling u leasingu
Opis:
Funkcije kontrolinga u današnjim uvjetima poslovanja predstavljaju alat bez kojeg nije moguće zamisliti moderno korporativno upravljanje te iste pružaju putokaz rukovodstvu za donošenje poslovnih odluka. Kako uspješno uvesti, organizirati te održavati funkcije kontrolinga u leasing društvima, ali i drugim financijskim institucijama, pitanja su na koja se neprestano traži odgovor više. Iako kontroling u leasing društvima nije obično ustrojen kao zaseban organizacijski dio, funkcije kontrolinga su najvećim dijelom prisutne u planiranju, upravljačkom računovodstvu i izvještavanju, analizi pokazatelja i profitabilnosti proizvoda i usluga.
Ciljevi:
Od izuzetne je važnosti postaviti sustav temeljem kojeg se procjenjuje učinkovitost svakog pojedinog proizvoda i usluge te odrediti rokove u kojima će isti postati profitabilni. Stoga specijalisti za kontroling moraju biti u mogućnosti prepoznati uska grla i neiskorištene resurse i dati preporuke za unapređenje poslovanja temeljem financijskih i upravljačkih izvještaja, vlastitih znanja i poznavanja tržišta, kao i ostalih raspoloživih informacija. Cilj ove specijalističke radionice je istaknuti ulogu funkcija kontrolinga u leasing društvima i potaknuti na razmišljanje o daljnjem razvoju kontrolinga te predstaviti načine mjerenja uspješnosti i profitabilnosti proizvoda i usluga.
Metode rada:
Navedene teme bit će popraćene praktičnim primjerima i vježbama uz korištenje predložaka alata i izvještaja prikladnim za korištenje u leasing društvima.
Kome je namijenjena:
Specijalistima u kontrolingu leasing društava, specijalistima u financijama i računovodstvu društava, specijalistima koji rade na poslovima plana i analize te izvršnim, financijskim i tehničkim direktorima u leasing društvima.
SADRŽAJ I RASPORED
1. DAN
Specifičnosti načina organizacije funkcija kontrolinga u leasing društvima
- Specifičnosti organizacije kontrolinga u leasing društvima
- Mjesto kontrolinga u organizacijskoj strukturi
- Odnos kontrolinga i drugih funkcija
Ključni pokazatelji poslovanja leasing društava
- Ključni pokazatelji poslovanja
- Odabir i korištenje ključnih pokazatelja poslovanja
- Određivanje benchmarkinga
PRAKTIČNA VJEŽBA: Praktična organizacija i primjena ključnih pokazatelja poslovanja leasing društava
Uloga kontrolera u procesu poslovnog planiranja i izvještavanja - I. dio
- Specifičnosti uloge kontrolinga u procesu planiranja
- Aktivnost prikupljanja podataka potrebnih za izradu poslovnog plana
- Proces kratkoročnog, srednjoročnog i dugoročnog planiranja
- Aktivnosti obrade i usklađivanja prikupljenih podataka od vlasnika poslovnih procesa
PRAKTIČNA VJEŽBA: Izrada poslovnog plana
Uloga kontrolera u procesu poslovnog planiranja i izvještavanja - II. dio
- Odgovornost kontrolinga za analiziranje i interpretiranje izvještaja
- Postupak praćenja ostvarivanja planiranih veličina
- Savjetodavna uloga kontrolinga u povećanju poslovne učinkovitosti i efikasnosti
PRAKTIČNA VJEŽBA: Izrada i analiza izvještaja na primjeru iz prakse
2. DAN
Uloga kontrolinga u procesu izvještavanja - I. dio
- Unutarnji i vanjski izvori poslovnih informacija
- Organizacija procesa izvještavanja – izvještavanje za potrebe grupe, izvještavanje za potrebe domaćeg poslovanja
- Upravljački izvještaji – izvještavanje za potrebe grupe, izvještavanje za potrebe domaćeg poslovanja
Uloga kontrolinga u procesu izvještavanja - II. dio
PRAKTIČNA VJEŽBA: Izrada upravljačkih izvještaja na primjeru iz prakse
Uloga kontrolinga u procesu razvoja i mjerenja profitabilnosti proizvoda i usluga - I. dio
- Specifičnosti razvoja proizvoda i usluga u leasing društvima
- Planiranje resursa za razvoj proizvoda i usluga
- Definiranje izvještajnog okvira i analiza ostvarenja planiranih rezultata za novi proizvod
PRAKTIČNA VJEŽBA: Razvoj proizvoda na primjeru iz prakse
Uloga kontrolinga u procesu razvoja i mjerenja profitabilnosti proizvoda i usluga - II. dio
PRAKTIČNA VJEŽBA: Izračun profitabilnosti i učinkovitosti proizvoda i usluga na primjeru iz prakse
Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.