Kontroling organizacijskih funkcija (proizvodnja, nabava, prodaja, marketing)

Opis:

U vremenu globalizacije tržišta i konkurentne ponude proizvoda i usluga sve je izraženiji trend fokusiranja na potrebe kupaca i prilagođavanja ponude njihovim potrebama. Za očuvanje i stvaranje dodatne vrijednosti poduzeća važna je pravilna upotreba alata za unaprjeđenje procesa nabave, proizvodnje, prodaje i marketinga. Ova edukacija daje sažeti pregled aktivnosti koje treba obuhvaćati kontroling u nabavi, proizvodnji, prodaji i marketingu, u cilju povezivanja pojedinačnih informacija o proizvodima i uslugama s cjelovitim poslovnim rezultatima poduzeća.

Ciljevi:

Na konkretnim primjerima iz prakse pojasniti će se višedimenzionalnost u planiranju poslovanja u proizvodnom ili uslužnom poduzeću i izvještavanje o troškovima pojedinačnih proizvoda ili uslužnih linija. Edukacija također ima za cilj povezati kalkulacije cijene koštanja pojedinačnih proizvoda ili usluga s propisanim financijskim izvještajima poduzeća. Polaznici edukacije steći će razumijevanje koncepta, metodologije i instrumenata kontrolinga u nabavi, prodaji i marketingu te će moći samostalno koristiti navedene instrumente u praksi.

Metode rada:

Polaznici edukacije će steći znanja i vještine kroz predavanje, demonstracijske prikaze, praktične vježbe, diskusiju, individualni i grupni rad sa drugim polaznicima i trenerom.

Kome je namijenjena:

Vlasnicima i menadžmentu poduzeća te specijalistima u kontrolingu, prodaji, nabavi i marketingu, menadžmentu proizvodnje kao iI specijalistima u reviziji, financijama i računovodstvu.

SADRŽAJ I RASPORED

Posebne značajke kontrolinga u proizvodnom i uslužnom poduzeću

  • Proces kontrolinga u proizvodnom vs. uslužnom poduzeću
  • Planiranje i utrošci proizvodnih resursa
  • Rasčlanjivanje troškova u proizvodnji i procesu kreiranja usluga

Praktična vježba:  Analiza učinaka koji su nastali donošenjem naših poslovnih odluka

Planiranje i optimizacija asortimana proizvoda i usluga

  • Optimizacija asortimana – plan prodaje
  • Ograničenja u planiranju rezultata
  • Prijedlog rješenja i korektivne akcije

Praktična vježba: Zaključna analiza i ocjena pomaka u financijskim pokazateljima

Uloga kontrolinga u nabavi

  • Kontroling u nabavi: nabava kao poluga za ostvarenje dobiti, mjerenje uspješnosti, benchmarking i pokazatelji
  • Upravljanje portfeljem u nabavi
  • Uspostavljanje sustava pokazatelja, planiranje nabave i Make-or-Buy odlučivanje
  • Upravljanje dobavljačima i odabrane teme: upravljanje rizicima, rani utjecaj na nastanak troškova, analiza lanca vrijednosti, Design to Cost

Praktična vježba: organizacija kontrolinga u nabavi

Uloga kontrolinga u prodaji i marketingu

  • Strateško i operativno planiranje prodaje
  • Analiza prodaje (analiza prodajnih prilika, analiza kupaca, proračun očekivane vrijednosti od prodaje)
  • Vrednovanje elemenata marketinškog budžeta
  • Povezanost kontribucijske marže proizvoda/usluga s marketinškim troškovima

Praktična vježba: planiranje prodajnih aktivnosti

Ova specijalistička radionica je dio specijalističkog kontroling programa Kontroling akademija Poslovna učinkovitost, certificiranog od strane International Group of Controlling.

 

International Group of Controlling

 

Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.

  •   
  •   
 
 
Sve edukacije
 Edukacije