Strateški menadžment iz perspektive kontrolera
CERTIFICIRANI PROGRAM I RADIONICA
Moguće pojedinačno pohađanje
3. MODUL: Strateški menadžement iz perspektive kontrolera
Sa 7 koraka kroz „Kuću strateškog menadžmenta“ do uspješnog strateškog menadžmenta
„HOUSE OF STRATEGIC MANAGEMENT“ - „KUĆA STRATEŠKOG MENADŽMENTA“
Ciljevi i koristi
Dobit ćete cjelovit pregled procesa strateškog menadžmenta te naučiti koja je Vaša uloga kao kontrolera u ovom procesu. Također ćete se upoznati sa zadacima i ulogama zaposlenika uključenih u proces strateškog menadžmenta.
Tijekom edukacije naučit ćete koje su relevantne metode i instrumenti za pojedine korake u procesima, kako ih vrednovati i prilagoditi pojedinim i specifičnim uvjetima u vlastitom poduzeću. Nakon edukacije znat ćete koji se rizici i izazovi pojavljuju prilikom izrade procesa strateškog menadžmenta, kako ih analizirati, a isto tako ćete naučiti zašto se nekada u praksi događa da zakažu i najbolji procesi te kako izbjeći takve slučajeve.
Sadržaj
- Pregled strateškog menadžementa: definicija, značenje, sadržaj i procesi
- Strateški instrumenti za analizu: SWOT analiza, trendovi i scenariji, analiza kupaca, tržišta i konkurencije, strateška analiza vlastitog poduzeća, tehnika portfelja
- Razvoj strategije: vizija, ciljna pozicija, misija, principi i vrijednosti
- Razvoj i aktualizacija poslovnih modela
- Instrumenti za vrednovanje i odabir strategija: kvantitativne metode, analiza portfelja, opisivanje, operacionalizacija i sinkronizacija strategija, Strategy Maps, BSC
- Odabrani instrumenti za implementaciju i kontroling strategije: komunikacija, izvještavanje, sustav stimulacijskih mjera, planiranje i budžetiranje
- Oblikovanje strateškog procesa: 7-K princip, Top-Down i Bottom-Up pristup, Change Management
Raspored
1. DAN
Značaj strateškog menadžmenta za poslovanje
- Značaj strategija
- Određenje strategije
- Sadržaj strategije
- Proces strateškog menadžmenta
- Praktični primjer: Strategija na primjeru IKEA-e
Strateška analiza
- Temeljni principi uspješne strateške analize
- Objekti strateške analize: trendovi, tržišta/kupci, industrije i konkurencija
- Primarni i sekundarni izvori podataka i informacija
- Povezivanje analize interne i eksterne okoline kroz SWOT matricu
- Koncept provođenja strateške analize
- Praktični primjer:
- Analiza konkurentskog okruženja na primjeru Brau Union
Instrumenti strateškog menadžmenta
- SWOT i PEST analiza
- Porterov model 5 konkurentskih sila
- Analiza trendova kroz tehniku scenarija
- GAP analiza
- Analiza Tržišta-Kupci-Proizvodi
- Analiza konkurencije
- Analiza lanca stvaranja vrijednosti
- Analiza portfelja: BCG matrica, McKinsey matrica, Strategy & Market Fit matrica
- Praktični primjer: Analiza portfelja na primjeru Brau Union
Razvoj strategija
- Strateški model od Horváth & Partners
- Konceptualni dizajn strateškog okvira: vizija, misija, vrijednosti i poslovni modeli
- Strukturiranje poslovnih modela: Business Model Canvas i 7-K Model
- Poslovni modeli: Siemens, Apple, Tata Motors, SouthWest Airlines, Rolls Royce, IKEA, Zara, Star Alliance i Car 2 Go
- Praktični primjer: Razvoj poslovnog kodela na primjeru Brau Union pomoću 7-K modela
2. DAN
Vrednovanje i odabir strategija
- Kvantitativni i kvalitativni faktori
- Konzistentnost strategije s ciljevima i razvojem poslovanja
- Postupci vrednovanja i odabira strategija
- Praktični primjer: Preporuke za kvantitativno i kvalitativno vrednovanje na primjeru Ravensburgera
Opis i sinkronizacija strategija
- Sadržaj i poveznice kod strateškog procesa
- Strateško usmjerenje organizacije kao preduvjet uspješne realizacije strategije
- Strateška piramida i strateško mapiranje („Strategy Story in 5 Minutes“)
- Praktični primjer: Strategy Map – Balanced Scorecard – Action Plan na primjeru SouthWest Airlines
Implementacija i kontroling strategije
- Komunikacija
- Izvještavanje
- Dogovaranje ciljeva i sustava poticanja
- Planiranje i budžetiranje
- IT podrška
- Praktični primjer: Generički koncept podrške za provedbu strategije
Oblikovanje strateškog procesa
- Koncept oblikovanja strateškog procesa
- Top-Down i Bottom-Up pristup oblikovanju strategije
- Provođenje Change Management procesa
- Praktični primjer: Izazovi i kritični faktori uspjeha provedbe procesa Change Management-a
Ova edukacija je dio programa CAP – Controlling Advanced Program kojeg zajednički certificiraju Horváth Akademie iz Njemačke i Poslovna učinkovitost.
Na edukaciju je moguće prijaviti se i pojedinačno, kao i in-house, čime se dobivaju 2 od ukupno 10 potrebnih bodova za pristupanje procesu certifikacije za Advanced Business Controller.
NAPOMENA: U cijenu kotizacije za ovu radionicu je uključena i knjiga "Instrumenti kontrolinga".
Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.