Moderno budžetiranje
CERTIFICIRANI PROGRAM I RADIONICA
Moguće pojedinačno pohađanje
4. MODUL: Moderno budžetiranje
Kako možete pomoću modernog budžetiranja Vaš proces poslovnog planiranja jednostavnije i fleksibilnije provesti te optimalno integrirati
Ciljevi i koristi
Cilj ove edukacije je dati Vam cjelovit uvid u procese planiranja i budžetiranja. Uz to naučit ćete kako prepoznati potrebe za optimizacijom Vaših procesa planiranja i budžetiranja kako biste bili u mogućnosti individualno unaprijediti vlastite procese.
Pomoću integriranog koncepta olakšavamo Vam da vlastito planiranje i budžetiranje pojednostavite, a prije svega u značajnoj mjeri fleksibilnije oblikujete. Ovaj koncept integrira strategiju, planiranje korektivnih mjera, izvještavanje i prognoziranje.
Budući je koncept temeljen na praktičnim preporukama za oblikovanje procesa, moći ćemo Vam na jednostavan način pokazati kako ćete s manjim troškovima procesa planiranja i budžetiranja povećati njihovu kvalitetu te tako ostvariti konkretne koristi za Vaše poduzeće.
Sadržaj
- Koncept modernog budžetiranja: kritička razmišljanja status quo, zadaci i aktualni izazovi
- Optimizacija procesa budžetiranja: integracija strateškog i operativnog planiranja, izrada fleksibilnog budžeta, povezivanje sa strateškim planiranjem i planiranjem mjera
- Optimizacija efektivnosti: maksimizacija koristi za upravljanje, prioritizacija sadržaja budžeta, određenje ciljnog stanja procesa budžetiranja, poboljšanje prognoza
- Implementacija novog procesa planiranja: koncept i implementacija, praćenje procesa promjena
- Povećanje efikasnosti primjenom specijalnog softvera za planiranje: zahtjevi od softvera i odabir odgovarajućeg softvera
Ova edukacija je dio programa CAP – Controlling Advanced Program kojeg zajednički certificiraju Horváth Akademie iz Njemačke i Poslovna učinkovitost.
Na edukaciju je moguće prijaviti se i pojedinačno, kao i in-house, čime se dobivaju 2 od ukupno 10 potrebnih bodova za pristupanje procesu certifikacije za Advanced Business Controller.
Raspored
1. DAN
Sadržaj i značaj budžetiranja
- Ciljevi budžetiranja
- Pripremni procesi za uspješno budžetiranje
- Prednosti i nedostaci budžetiranja
- Praktični primjer:
Vlastiti izazovi kod budžetiranja
Koncept modernog budžetiranja
- Ideja modernog budžetiranja
- Preporuke za oblikovanje (Kako? – Efikasnost):
- Jednostavno
Fleksibilno
Integrirano - Temeljne postavke (Što? – Efektivnost):
Izraditi koncept stvaranja vrijednosti
Izraditi organizaciju
Pojasniti i komunicirati namjere - Praktični primjeri:
Vrednovanje postavki modernog budžetiranja na primjerima iz poslovne prakse
Optimizacija procesa budžetiranja
- Integracija strategije u budžetiranje
- Povećanje efikasnosti i efektivnosti budžetiranja
- Top-Down planske postavke (ciljno fokusiranje)
- Smanjenje kompleksnosti i automatizacija
- Upravljanje procesima i IT podrška
- Praktični primjer:
Cjelovita prilagodba upravljačkih instrumenata i procesa na primjeru poduzeća
Case Study – Cyclo GmbH – 1. dio
- Opis poslovanja, struktura proizvoda i organizacijska struktura
- (1) Prikupljanje informacija i koncipiranje postupaka
- (2) Analiza procesa budžetiranja
- (3) Definiranje željenog procesa budžetiranja
- (4) Optimizacija efektivnosti budžetiranja
- (5) Određivanje sadržaja budžeta
2. DAN
Optimizacija procesa prognoziranja
- Značaj prognoziranja za moderno upravljanje poslovanjem
- 6 pravila za uspješno uspostavljanje odnosno unapređenje procesa prognoziranja
- Best Practice Forecasting – 4 područja za povećanje efikasnosti i efektivnosti
- Praktični primjer:
(Re)strukturiranje procesa prognoziranja na primjeru iz poslovne prakse
Implementacija novog procesa planiranja
- 4 faze redizajna procesa planiranja
- Roadmap implementacije kroz kaskadno uspostavljanje aktivnosti
- Osiguranje Proof-of-Concept kroz Excel model
- Trošak implementacije vs. Očekivane koristi (Quick Wins, Step Changes, Optional, Don't Do)
- Koncipiranje i primjena modela međusobno zavisnih učinaka
- Praktični primjer:
Change Management i komunikacijski plan za implementaciju novog procesa planiranja
Zahtjevi za softversku podršku
- Funkcionalnosti modernih alata za planiranje
- Utjecaj složenosti i dinamičnosti poslovanja na odabir softvera
- Koncept i prednosti tehničke integracije
- Praktični primjer:
Odabir softverskog rješenja na temelju Knock-out kriterija i Horváth & Partners metode
Case Study – Cyclo GmbH – 2. dio
- (6) Analiza procesa prognoziranja
- (7) Definiranje željenog procesa prognoziranja
- (8) Analiza planiranja i prognoziranja prodaje
- (9) Detaljno planiranje i prognoziranje prodaje
- (10) Alternativno planiranje
Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.