Analiza tržišta

Opis:
Davnih dana ljudi su shvatili da jedna jedinka ne čini svijet, već je samo dio jednog velikog povezanog sustava. Tako je i u poslovnom svijetu, na svim tržištima podjednako. Bilo da razmišljamo o pokretanju svojeg businessa ili smo već ustrojena organizacija, podjednako moramo gledati okruženje u kojem se nalazimo ili u kojem želimo biti. Okruženje poslovanja u kojem se nalaze svi oni koji nude i traže uslugu ili proizvod za zadovoljenje određene potrebe naziva se tržištem. Analizom tržišta sagledavamo situaciju, pronalazimo prilike i prijetnje, evaluiramo i pozicioniramo sebe i svoju organizaciju. Dobrom analizom i poznavanjem tržišta, istražujemo zakonitosti tržišta, one koji ga kreiraju, upoznajemo potencijalne konkurentne te prepoznajemo njihove moguće korake što nam pomaže u stjecanju konkurentske prednosti, a time i privlačenju što većeg broja kvalitetnih korisnika. Kroz analizu tržišta upoznajemo potencijalne korisnike i njihove potrebe, njihov način razmišljanja, očekivanja i odabira usluga i proizvoda. Određivanjem veličine potencijalnog tržišta predviđanje prodaje postaje transparentnije.
Analiza tržišta nam pomaže u smanjenju rizika poslovanja pri donošenju poslovnih odluka kao što su lansiranje novog proizvoda ili velike investicije. Osnovni cilj analize tržišta je povećanje profitabilnosti poslovanja.

Ciljevi:
Polaznici će nakon završene edukacije znati čemu analiza tržišta služi i kako upotrebljavati nalaze koje dobijemo analizom tržišta te kako kvalitetno postaviti analizu tržišta za dobivanje pravih informacija.
Polaznici će usvojiti glavna pravila koja se koriste kod izrade analize tržišta, upoznat će osnovne alate i metode koji se koriste u analizi tržišta.


Metode rada:
Predavanje s primjerima iz prakse kao i praktične vježbe s trenerom i ostalim polaznicima.


Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu te voditeljima timova, svima koji su zaduženi za donošenje poslovnih odluka.


SADRŽAJ I RASPORED

Razumijevanje analize tržišta

• Prikupljanje podataka ili pravilno razumijevanje tržišta i ciljanih korisnika
• Analiza trenutačnog stanja (veličina tržišta, rast tržišta, profitabilnost i struktura)
• Predviđanje trendova (trendovi, ključni faktori uspjeha)
PRAKTIČNA VJEŽBA 

Sastavni dijelovi analize tržišta

• Analiza makrookruženja i identifikacija trendova
• Analiza mikrookruženja i evaluacija sebe
• Analiza konkurencije i anticipacija sljedećih poteza
• Analiza korisnika i predviđanje ponašanja
PRAKTIČNA VJEŽBA

Osnovni alati i metode analize tržišta

• Metode prikupljanja podataka
• Alati koji se koriste za analizu tržišta
• Način prezentiranja analize
PRAKTIČNA VJEŽBA

Korištenje nalaza analize tržišta za postizanje profitabilnosti

• Efikasna upotreba i implementacija nalaza analize tržišta
• Izazovi analize tržišta
• Pozicioniranje i koordinacija analize tržišta u organizaciji
PRAKTIČNA VJEŽBA

 

Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.

  •   
  •   
 
 
Sve edukacije
 Edukacije