Analiza i upravljanje prodajom i marketingom

SADRŽAJ I RASPORED

Operativno planiranje prodaje

  • Plan prodaje: prihodi, troškovi prodaje, likvidnost, dobit
  • Planiranje prihoda sa kvalificiranim korekcijama plana
  • Proračun potencijala distribucije
  • Plan prodajnih aktivnosti
  • Novčani proračun

Analiza prodaje

  • Analiza prodajnih prilika
  • Vrednovanje upita kupaca
  • Kalkulacija prodajne cijene
  • Analiza isplativosti izravne marketinške kampanje
  • Analiza rizika i koristi od prodaje
  • Proračun očekivane vrijednosti od prodaje

Izravni marketing

  • Vrednovanje elemenata marketinškog budžeta
  • Povezanost kontribucijske marže proizvoda/usluga sa marketinškim troškovima
  • Kalkulacija točke pokrića za izravne marketinške kampanje
  • Izrada marketinškog budžeta

Analiza kupaca

  • Izrada scoring modela za vrednovanje kupaca
  • Scoring analiza kupaca – učestalost kupnje i stopa ponovne kupnje 
  • Analiza atraktivnosti i pozicije kupaca
  • Analiza zadovoljstva kupaca

Ova specijalistička radionica je dio specijalističkog kontroling programa Kontroling akademija Poslovna učinkovitost, certificiranog od strane International Group of Controlling.

 

Ukoliko ste zainteresirani za otvorenu edukaciju ispunite dolje navedena polja kako bismo Vas mogli pravovremeno obavijestiti o terminu održavanja. Ukoliko Vas pak ima više od petero, u mogućnosti smo doći k Vama i organizirati in-house edukaciju na željenu temu. Odaberite područje Vašeg interesa i kliknite na gumb pošalji.

  •   
  •   
 
 
Sve edukacije
 Edukacije