Usavršavanje u području javne nabave - Provedba postupka javne nabave sufinanciranog iz EU fondova
Utorak, 28.10.2025.
Zagreb
Opis i ciljevi:
Ova edukacija pruža sveobuhvatan pregled obveza naručitelja u različitim fazama postupka javne nabave. U fazi pripreme postupka, polaznici će naučiti kako pratiti i ispunjavati obveze naručitelja kako bi osigurali pravilno vođenje procesa. U fazi provedbe postupka, naglasak je na praćenju obveza naručitelja kako bi se osigurala transparentnost i poštivanje propisa.
Također, polaznici će dobiti pregled najvažnijih dijelova ponuda koji imaju ključan utjecaj na odabir najpovoljnije ponude, u kontekstu naručiteljeve obveze da pregled i ocjenu provede na transparentan način, osiguravajući pravedan i objektivan proces odabira.
Kroz edukaciju, polaznici će također naučiti kako pravilno pratiti obveze naručitelja u fazi zaključenja pregleda i ocjene te sklapanja ugovora o javnoj nabavi. Cilj je osigurati da se postupak javne nabave provodi u skladu s propisima i najboljim praksama, te da se osigura transparentnost i integritet u cijelom procesu.
Metode rada:
Metode rada uključuju interaktivno prezentiranje i diskusije.
Sadržaj i raspored
08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Priprema postupka javne nabave
- Odabir stručnog povjerenstva za javnu nabavu
- Ex ante provjera Posredničkog tijela
- Načini i rokovi objavljivanja dokumentacije
10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Istraživanje tržišta
- Određivanje uvjeta za odabir gospodarskog subjekta i provedba postupka javne nabave
- otvaranje ponuda
- pregled i ocjena
12:15 - 13:15 Stanka za ručak
13:15 - 14:30 Izrada zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda te stvaranje revizijskog traga
- Transparentnost u postupanju
- Jasna ocjena kriterija ekonomski najpovoljnije ponude
14:30 - 14:45 Stanka za kavu
14:45 - 16:15 Završna faza postupka javne nabave
- Ishođenje ažuriranih popratnih dokumenata (e-Certis i EOJN RH)
- Rok mirovanja i sklapanje ugovora
- Uvođenje podugovaratelja u ugovor o javnoj nabavi
PREDAVAČI:
Vedran Koporčić, mag. iur. – stručna osoba sukladno čl. 16. st. 1. toč. 1. i čl. 39. st. 7. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN 154/23). Posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave te je ovlašteni trener javne nabave. Posjeduje višegodišnje radno iskustvo iz područja javne nabave u svim fazama javnonabavnog procesa. Prvo radno mjesto je imao u Odvjetničkom uredu Sanja Artuković u Zagrebu tijekom 2014. godine, nakon čega je radio u Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije od 2015. do 2020. godine, uključujući i na mjestu voditelja odjela za nabavu i opće poslove. Od rujna 2020. godine poslove javne nabave obavlja u privatnom sektoru, a trenutno radi u gospodarskom subjektu. Kontinuirano sudjeluje kao predavač javne nabave u programima izobrazbe za stjecanje certifikata u javnoj nabavi, kao i u programima usavršavanja.
Tomislav Lipošćak, mag.iur. – stručna osoba sukladno čl. 16. st. 1. toč. 2. Pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN, broj 65/2017). Nakon diplomiranja 2016. godine na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu započinje sa radom u području javne nabave. U periodu od 2018. do 2023. godine radio je u Središnjoj agenciji za financiranje i ugovaranje programa i projekata Europske unije (SAFU) u Uredu za pravne poslove i utvrđivanje nepravilnosti gdje je sudjelovao u utvrđivanju nepravilnosti u postupcima nabave financiranih iz fondova Europske unije. Od 2023. godine radi u privatnoj tvrtki koja se bavi poslovnim savjetovanjem, pripremama i provedbom postupaka javne nabave, jednostavne nabave i nabave za neobveznike Zakona o javnoj nabavi te izradama ponuda za ponuditelje u svrhu sudjelovanja u postupcima nabave. Posjeduje certifikat iz javne nabave i upisan je u Registar trenera i stručnih osoba iz područja javne nabave Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.