Upravljanje konfliktima
Utorak, 04.11.2025.
Zagreb
Opis i ciljevi:
Kineski znak za konflikt sastoji se od dva znaka: onoga koji označava opasnost i onoga koji označava priliku. Kod nas se riječ konflikt najčešće povezuje s nečim negativnim, asocira nas na svađu i rijetko pomišljamo na tu drugu stranu koju Kinezi tako lijepo nazivaju prilika. U konfliktnim situacijama obično i nas obuzmu jake emocije i više nismo u stanju konstruktivno misliti i razgovarati. Što se više zatvaramo prema drugoj strani, to je odnos eksplozivniji, a rješenje sve dalje. Cilj ove specijalističke radionice je naučiti sudionike kako prepoznati faze i intenzitet konflikta, zadržati se u mirnom stanju kako bi mogli „trezveno“ razmisliti i reagirati na pravi način u svrhu razrješenja konflikta, zadržavanja dobrog odnosa i nastavka suradnje. U kotizaciju edukacije uključeni su materijali, certifikat Poslovne učinkovitosti o pohađanju stručnog usavršavanja, ručak i osvježenja tijekom pauze.
Kome je radionica namijenjena:
- Specijalistima u kontrolingu, financijama i računovodstvu
- Menadžerima u poduzeću
- Zaposlenicima koji su u stalnom i neposrednom kontaktu s klijentima.
Sadržaj i raspored radionice
08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Uloga osobnosti u konfliktu
- Model ledenog brijega
- Ego – što da radim s njim
- Preferirani načini reagiranja
- Uvjerenja i vrijednosti
Praktična vježba: Analiza vlastitih preferiranih načina reagiranja
10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Faze i karakteristike konflikta
- Tri faze u razvoju konflikta
- Što se može učiniti u pojedinoj fazi
- Prepoznavanje pojedinih faza
- Prevencija eskalacije konflikta
Praktična vježba: Analiza vlastitih primjera konflikata
12:15 - 13:15 Stanka za ručak
13:15 - 14:45 Komunikacija u službi rješavanja konflikata
- Zašto se ne razumijemo
- Upotreba DA niza
- Jezični obrasci
- Praćenje znakova neverbalne komunikacije
Praktična vježba: Upotreba tehnika u konkretnim situacijama
14:45 - 15:00 Stanka za kavu
15:00 - 16:30 Strategije i alati rješavanja konflikata
- Sistemski pristup
- Satir kategorije
- Transakcijska analiza
- Perceptivne pozicije
Praktična vježba: Demonstracija jedne od strategija rješavanja konflikata