Učinkovito komuniciranje za uspješno vođenje
Srijeda, 08.05.2024.
Zagreb
Ova specijalistička edukacija dio je programa Menadžerska akademija Poslovna učinkovitost.
Opis:
Veliki broj problema u organizacijama, obiteljima i grupama nastaje zbog loše ili nedostatne komunikacije. Vjerojatno ste i sami u mnogo situacija izrekli nešto poput: ”Uopće ne slušaš što ti govorim!”, ili osvijestili da se neka problematična situacijama mogla izbjeći – samo da se o tome na vrijeme komuniciralo. Komunikacija zapravo predstavlja složeni proces prijenosa ili razmjene informacija između dvoje ili više ljudi. Ona postaje učinkovita, ako poruka od izvora/pošiljatelja do primatelja stigne sržno neizmijenjena, ako je on razumije i vjeruje joj te ako ispravno procijeni njenu važnost.
Ciljevi:
Osvijestiti kompleksnost komunikacijskog procesa i što sve utječe na uspješnost komunikacije te uvježbati aktivno slušanje, nedvosmisleno izražavanje s posebnim naglaskom na davanja povratne informacije (feedbacka), koji su osnova za građenje odnosa i postizanje dobrih poslovnih rezultata.
Metode rada:
Metode rada uključuju interaktivnI pristup, demonstracije, učenje po modelu i učenje temeljeno na iznošenju osobnog iskustva, praktične vježbe, diskusije, individualni i grupni rad. Polaznici između termina treninga dobivaju zadatke kako bi u praksi uvježbavali usvojeno. Na početku idućeg termina radionice najprije se reflektiramo za zadatke koje su sudionici provodili u praksi.
Kotizacija uključuje: materijale, certifikat Poslovne učinkovitosti o pohađanju stručnog usavršavanja, osvježenja tijekom pauze i ručak.
Sadržaj i raspored
08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Što je komunikacija?
- Zašto komuniciramo?
- Važnost komunikacije
- Komunikacijska osmica - što je unutarnja reprezentacija i zašto je važna kao preduvjet dobre komunikacije
Praktične vježbe: “Direktorica” – osvještavanje prepreka u komunikaciji
10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Koje su prepreke kvalitetne komunikacije?
- Ulazni faktori - utjecaj percepcije (perceptivni kanali), emocija, generalizacija, iskustva
- Vježbe za osvještavanje faktora koji oblikuju komunikaciju
- Faktori obrade – projekcije, prerano zaključivanja
Praktične vježbe: «Činjenice ili predodžbe» - vježba za osvještavanje čestine projiciranja
12:15 - 13:15 Stanka za ručak
13:15 - 14:45 Neverbalna komunikacija
- Što sve spada u neverbalnu komunikaciju i najvažniji neverbalni znakovi
- Paraverbalna komunikacija (važnost u telefonskoj komunikacije)
- Utisak u komunikaciji
- Fenomen “zrcaljenja”
Praktične vježbe: “Moj model” – modeliranje u području neverbalne i paraverbalne komunikacije
14:45 - 15:00 Stanka za kavu
15:00 - 16:30 Komunikacijski šumovi
- Vježbe za osvještavanje šumova u komunikaciji (distorzija, brisanje, poopćavanje)
- Aktivno slušanje
- Karakteristike aktivnog slušanja vs. pasivno slušanje
Praktične vježbe: “Daj mi uputu”; TAS upitnik - vježbe za osvještavanje važnosti aktivnog slušanja.
PREDAVAČI:
Maja Vodopivec Oslić, dipl. oec., završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu. Nakon fakulteta radila je komercijalnim poslovima u prodaji i nabavi. Karijeru u upravljanju ljudskim potencijalima započela je prije dvadeset godina u farmaceutskoj multinacionalnoj kompaniji gdje je napredovala do pozicije regionalnog direktora Adriatic regije. Nakon dvanaest godina u korporativnom sektoru karijeru nastavlja kao senior konzultant u konzultantskoj kompaniji koja se bavi osobnim i organizacijskim razvojem. Njezin poseban interes je područje upravljanja učinkom te je sudjelovala na projektima kreiranja i implementacije sustava upravljanja učinkom u različitim kompanijama. Certificirani je trener za korištenje metodologije Stonebow International UK te korištenja SDI alata od strane Personal Strengths Publishing USA. Dodatno se školovala u Management Centre Europe, Bruxelles i Ashridge Business School, London na temu strateškog upravljanja ljudskim potencijalima.