Dizajn i implementacija KPI-eva

Datum i mjesto održavanja:
Četvrtak, 05.12.2024.
Zagreb
Rok za prijavu: Petak, 29.11.2024.
 

Cilj radionice:
Tijekom ove radionice naučit ćete kako odabrati, definirati i koristiti ključne pokazatelje poslovanja te sustave pokazatelja za upravljanje i izvještavanje o poslovanju poduzeća. To će Vam omogućiti proaktivno djelovanje na temelju ključnih pokazatelja relevantnih za poduzeće odnosno određeno poslovno područje.  Na primjeru studije slučaja upoznat ćete s najvažnijim procesima i metodama za uspješnu implementaciju i bit ćete obučeni da iste implementirate i koristite u vlastitom poduzeću.

SADRŽAJ I RASPORED

08:30 – 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 – 10:30 Značaj ključnih pokazatelja poslovanja u procesu upravljanja

  • Pokazatelji poslovanja
  • Sustavi pokazatelja
  • Upravljanje pomoću sustava pokazatelja

Praktični primjeri: Ciljni sustav kao preduvjet za sustav pokazatelja

10:30 – 10:45 Pauza za kavu
10:45 – 12:15 Izgradnja sustava pokazatelja

  • Kako treba uspostaviti kontroling pokazatelja?
  • Utvrđivanje potreba za informacijama
  • Kalendar izvještavanja i izvještajne strukture
  • Kriteriji za određenje bitnih informacija za odlučivanje
  • Kritični čimbenici primjene pokazatelja i sustava pokazatelja

Praktični primjeri: Projekt izgradnje sustava pokazatelja

12:15 – 13:15 Pauza za ručak
13:15 – 14:45 Pokazatelji iz financijskih izvještaja

  • Sistematizacija monetarnih pokazatelja
  • Ciljevi analize financijskih izvještaja pomoću pokazatelja
  • Pokazatelji iz bilance, računa dobiti i gubitka i izvještaj o novčanom toku

Praktični primjeri: Pokazatelji analize financijskih izvještaja

14:45 – 15:00 Pauza za kavu
15:00 – 16:30 Primjer najbolje prakse u korištenju pokazatelja

  • Određenje vizije, strateških elemenata i strateških ciljeva
  • Uspostavljanje principa upravljanja i izrada strateške mape
  • Modeli upravljanja i ključni pokazatelji  

Praktični primjeri: Uspostavljanje sustava pokazatelja u vlastitom poduzeću

 

 

PREDAVAČI:

Renata Domović
 

Renata Domović dipl. oec., diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Trenutno je zaposlena kao konzultant za kontroling i financije u Poslovnoj učinkovitosti d.o.o.

Posjeduje višegodišnje iskustvo i opsežno znanje iz područja kontrolinga, računovodstva, financija i revizije, vođenja projekata, te financijskog i operativnog planiranja i izvještavanja. Tijekom svoje karijere kontinuirano se stručno usavršavala i educirala, te je stekla certifikat ovlaštenog revizora pri Hrvatskoj udruzi revizora. Stečeno iskustvo koristi i danas za reviziju poslovnih operacija i temeljnih financijskih izvještaja. Kao iskusni voditelj kontrolinga, specijalizirala se u postavljanju i optimizaciji poslovnih procesa, izvještavanju i reviziji poslovanja. Uspješno pokrenula i razvila odjel kontrolinga u M SAN grupi d.o.o., implementirajući cjeloviti koncept kontrolinga i postavljajući temelje za operativne instrumente, internu regulativu, izvještaje i terminologiju, te unaprijedila analitičke i savjetodavne poslovne procese. Njezin profesionalni put obilježen je i izradom kompleksnih konsolidiranih financijskih izvještaja za velike korporacije.