CERTIFICIRANI PROGRAM ZA UPRAVLJANJE RIZICIMA - RISK MANAGEMENT PROGRAM

Datum i mjesto održavanja:
Četvrtak, 19.09.2024.  -  Srijeda, 20.11.2024.
Zagreb
Rok za prijavu: Ponedjeljak, 16.09.2024.
 
CERTIFICIRANI PROGRAM ZA UPRAVLJANJE RIZICIMA - RISK MANAGEMENT PROGRAM

Certificirani edukacijski program za stjecanje certifikata
Certified Risk Manager

Trajanje programa
Edukacijski program se sastoji od 5 modula.

Sve radionice se održavaju u vremenu od 9:00 do 16:30 sati.

Module je moguće pohađati i zasebno.

Opis programa:
Upravljanje rizicima (Risk Management) je brzo razvijajuća disciplina, ali i središnji dio strateškog upravljanja bilo koje organizacije. Cilj upravljanja rizicima je pridružiti maksimalnu trajnu vrijednost svim aktivnostima organizacije stoga je neophodno unapređivati znanja i vještine za učinkovito upravljanje rizicima. Kroz ovaj cjeloviti edukacijski program steći ćete znanja i vještine vezane za upravljanje najznačajnijim rizicima.

Ciljevi:
Cjelovitost edukacijskog programa, dokazani stručnjaci i praktičan pristup u izvođenju programa pružaju polaznicima izuzetnu priliku za stjecanje znanja i vještina potrebnih kod upravljanja rizicima u svakodnevnoj poslovnoj praksi.

Metode rada:
Edukacijski program se provodi kroz predavanje, demonstracijske prikaze, raspravu, individualni i grupni rad s drugim polaznicima i trenerom uz primjere iz poslovne prakse i praktične vježbe. Dodana vrijednost su metode i  simulacije u Excel-u koje osiguravaju jednostavniju primjenu stečenog znanja.

Kome je namijenjena:
Vlasnicima, menadžmentu i specijalistima u rizicima, kontrolingu i IT-u i ostalim odjelima koji se bave analizom i upravljanjem poslovanjem te se žele upoznati sa značajem i praktičnim mogućnostima upravljanja rizicima kroz cjelovit edukacijski program.


MODULI:

1. MODUL: KONCEPT UPRAVLJANJA RIZICIMA, 19.-20.09.2024.

2. MODUL: INTERNA REVIZIJA I KONTROLA U UPRAVLJANJU RIZICIMA, 26.-27.09.2024.

3. MODUL: UPRAVLJANJE FINANCIJSKIM RIZICIMA, 09.-10.10.2024.

4. MODUL: OPERATIVNI I GDPR RIZICI, 15.-16.10.2024.

5. MODUL: CYBER RIZICI I IT ALATI ZA  UPRAVLJANJE RIZICIMA, 19.-20.11.2024.

ISPIT – nakon pohađanja edukacijskog programa i položenog ispita dobiva se certifikat Certified Risk Manager.

 

SADRŽAJ I RASPORED PROGRAMA

 

1. MODUL: KONCEPT UPRAVLJANJA RIZICIMA

 

1. DAN: DJELOTVORNO UPRAVLJANJE RIZICIMA

  • Temeljne odrednice upravljanja rizicima
  • Ključni procesi upravljanja rizicima
  • Metode mjerenja odnosno procjene razine rizika
  • KPI Ovladavanje i praćenje rizika

2. DAN: STRATEŠKI I UPRAVLJAČKI RIZICI

  • Rizici poslovnog okruženja
  • Aktualna gospodarska kretanja i rizici poslovnog okruženja
  • Kategorizacija rizika ovisna o poslovanju organizacije 
  • Strateški, upravljački i ostali rizici      
2. MODUL: INTERNA REVIZIJA I KONTROLA U UPRAVLJANJU RIZICIMA


1. DAN: SUSTAV UNUTARNJIH KONTROLA I NJEGOVA ULOGA U UPRAVLJANJU RIZICIMA

  • Definicija, elementi i ciljevi sustava unutarnjih kontrola
  • Povezanost sustava unutarnjih kontrola i upravljanja rizicima
  • Vrste kontrola u poslovnom procesu i vrednovanje njihove efikasnosti
  • Dokumentiranje procesa i sustava unutarnjih kontrola internim aktima

2. DAN: ULOGA INTERNE REVIZIJE U UPRAVLJANJU RIZICIMA

  • Definicija i uloga interne revizije   
  • Provođenje interne revizije
  • Interna revizija utemeljena na riziku (RBIA)
  • Uloga interne revizije u korporativnom upravljanju i upravljanju rizicima         
3. MODUL: OPERATIVNI I GDPR RIZICI


1. DAN: UPRAVLJANJE OPERATIVNIM RIZICIMA 

  • Operativni rizici
  • Klasifikacija i prepoznavanje operativnih rizika
  • Metodologija upravljanja operativnim rizicima
  • Ovladavanje i smanjivanje utjecaja operativnih rizika

2. DAN: UPRAVLJANJE OPERATIVNIM RIZICIMA II i GDPR

  • Upravljanje operativnim rizikom
  • Novi izazovi upravljanja operativnim rizicima
  • GDPR rizici
  • Izazovi upravljanja GDPR rizicima
4. MODUL: UPRAVLJANJE FINANCIJSKIM RIZICIMA


1.DAN: UPRAVLJANJE RIZIKOM LIKVIDNOSTI I UPRAVLJANJE BILANCOM

  • Planiranje likvidnosti
  • Upravljanje bilancom
  • Sastavnice kreditnog rizika
  • Upravljanje kreditnim rizikom

2. DAN: UPRAVLJANJE TRŽIŠNIM RIZIKOM

  • Uvod i definiranje osnovnih skupina rizika
  • Valutni rizik i instrumenti zaštite
  • Kamatni rizik i instrumenti zaštite I
  • Kamatni rizik i instrumenti zaštite II
5. MODUL: CYBER RIZICI I IT ALATI ZA  UPRAVLJANJE RIZICIMA


1.DAN: CYBER RIZICI

  • Upravljanja rizicima informacijske sigurnosti i zaštite podataka
  • Praktična implementacija procesa upravljanja cyber rizicima
  • Odnos između cyber security i upravljanja rizicima
  • Upravljanje timom i procesom upravljajna rizicima

2.DAN: IT ALATI UPRAVLJANJA​ RIZICIMA

  • Pregled IT alata za upravljanje rizicima
  • Primjena excela kod upravljanja rizicima
  • Programska rješenja tvrtke Palisade
  • Integracija alata za analizu rizika i poslovno odlučivanje

 

Cijena cijelog programa iznosi  2.150,00 EUR + PDV.

Moguće je pohađanje i pojedinačnih modula.

Nakon pohađanja cjelokupnog programa, oni polaznici koji žele mogu pristupiti ispitu za stjecanje certifikata Certified Risk Manager.

Ispitu je moguće pristupiti dva puta.
Cijena 1. izlaska na ispit iznosi 200 EUR + PDV, a cijena 2. izlaska na ispit iznosi 133 EUR + PDV.

 

PREDAVAČI:

Hrvoje Mijić
 

Mr. sc. Hrvoje Mijić je financijski stručnjak s više od 20 godina iskustva u bankarskom i financijskom sektoru. Desetogodišnje radno iskustvo stekao je u Zagrebačkoj banci u odjelima upravljanja rizicima, organizacije i tehnologije, plana i analize, maloprodaje, razvoja proizvoda te na vođenju projekata. U Veneto banci je više od šest godina radio kao rukovoditelj Funkcije upravljanja rizicima i kao odgovorna osoba za funkciju kontrole rizika. Magistrirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2012. godine, na studiju financija i bankarstva, s temom Model za upravljanje rizicima štednih banaka u Republici Hrvatskoj. Ključna područja stručnosti uključuju: upravljanje rizicima i kontrolu, politike upravljanja rizicima, redizajn procesa, planiranje rizika i kapitala, izvješćivanje o rizicima, financijsko planiranje i modeliranje. Iskustvo je nadogradio brojnim edukacijama iz područja rizika i financija te njihovom primjenom u praksi. Trenutačno prolazi izobrazbu kao kandidat za poslove stalnog sudskog vještaka za ekonomsko-financijsko poslovanje. 

Marko Bolanča
 

Marko Bolanča, dipl. oec., praktičar je u primjeni derivatnih instrumenata u svrhu zaštite od tržišnih rizika i poslova s dužničkim vrijednosnim papirima na tržištu kapitala. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2003. i radno iskustvo stjecao na raznim poslovima unutar odjela Riznice. Zaposlen je na funkciji izvršnog direktora Upravljanja bilancom i riznica unutar Addiko Bank d.d. U svom  dosadašnjem radu bio je posvećen aktivnom trgovanju vrijednosnim papirima i kamatnim derivatima za knjigu banke, izdavanju dužničkih vrijednosnih papira za banku i klijente, upravljanju gotovinom i uvođenju novih proizvoda za banku. Ima položen ispit za obavljanje poslova investicijskog savjetnika te je sudjelovao na međunarodnim seminarima u organizaciji Euromoney-a, Amsterdam Institute of Finance-a i Finance Trainer-a.

Sanja Suman
 

mr. sc. Sanja Suman, CIA, CRMA, magistar je znanosti iz područja računovodstva, revizija i financija, ovlašteni interni revizor (CIA) te financijski stručnjak s preko 20 godina iskustva većinom u bankarskom sustavu. Magistrirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2003. godine.  Od 1996. do 2003. bila je zaposlena u Zagrebačkoj banci d.d. u Direkciji unutarnje revizije. Od 2009. radila je u Hypo Alpe-Adria-Bank  d.d. Zagreb na različitim poslovima vezanim uz unaprjeđenje poslovnih procesa, vođenje projekata te upravljanje operativnim rizikom. Vodila je i uspješno završila više značajnih projekata na razini Banke. 2011. prelazi u Banku kovanicu d.d. na radno mjestu direktora Sektora upravljanja rizicima. Od 2011. godine bila je zaposlena je na radnom mjestu voditelja Ureda unutarnje revizije u Partner banci d.d. Zagreb te obnašala dužnost glavnog internog revizora. Od 2017. pruža savjetodavne usluge i treninge iz različitih područja koja uključuju: upravljanje i kontrolu rizika, unutarnju reviziju, forenzička istraživanja, upravljanje kvalitetom, vođenje projekata te sustav unutarnjih kontrola.

Darie Marić
 

Darie Marić,  stručnjak za informacijsku sigurnost i zaštitu podataka, upravljanje kontinuitetom poslovanja te upravljanje rizicima s preko 20 godina iskustva. Poslovna iskustva stjecao je u raznim organizacijama u kojima je djelovao kao voditelj informacijske sigurnosti i kontinuiteta poslovanja, konzultant ili kao vanjski suradnik. Posjeduje opsežno znanje i dugogodišnje iskustvo održavanja edukacija u područjima informacijske sigurnosti i zaštite podataka, te međunarodno priznate certifikate CISM (Certified Information Security Manager), CISA (Ceritified Information System Auditor), CRISC (Certified in Risk and Information Control) i ISO/IEC 27001 Lead Auditor. Osnivač je tvrtke Xiphos koja nudi svoje usluge, proizvode i ekspertizu klijentima u poljima GDPR prilagodbe, informacijske sigurnosti, kontinuiteta poslovanja, upravljanja rizicima, uspostavi i neovisnim revizijama normi upravljanja (ISO/IEC 27001, ISO 9001, ISO/IEC 20000, ISO 22301, ISO 31000), kao i edukaciji vezanoj uz navedena područja.