Zahtijevane kompetencije i profil kontrolera
Srijeda, 13.03.2024.
Zagreb
Petak, 08.03.2024.
► Opis:
Stručna znanja možemo gledati kao osnovu bez koje se ne može, no etičnost, komunikacijske vještine, emocionalna inteligencija i neke osobine ličnosti su te koje najčešće određuju uspješnost u karijeri i mogućnost napredovanja. Sposobnost prezentiranja novih ideja, slušanja i rješavanja konflikata od velike su pomoći u prilagodbi na zahtjeve posla kontrolera u ova sve dinamičnija vremena. Isto tako, upravo pomoću ”mekih” vještina poput rješavanja problema, delegiranja, promišljenog formiranja i motiviranja tima, voditelj tima kontrolera može postati pravi lider. Općenito, znati kako uspješno surađivati s drugima, bez obzira na njihovu različitost izrazito je važno za poslovni uspjeh gotovo na svakoj radnoj poziciji, a posebice za kontrolere zbog čestih interakcija koje imaju sa zaposlenicima različitih odjela i na različitim hijerarhijskim razinama.
► Ciljevi:
Cilj ove radionice je kroz više praktičnih primjera i kroz rad na praktičnim vježbama upoznati sudionike s opisom stručnih i psiholoških kompetencija kontrolera te kako prepoznati sposobnosti, osobnosti i ograničenja – vlastita i suradnikova, zatim kako unaprijediti komunikacijske vještine, vještine upravljanja konfliktima te vještine motiviranja sebe i drugih.
► Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća te specijalistima u kontrolingu, reviziji, financijama i računovodstvu.
SADRŽAJ I RASPORED
08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Stručne i psihološke kompetencije kontrolera
- Opis radnog mjesta kontrolera
- Stručna i ”meka” znanja i vještine uspješnog kontrolera
Praktična vježba: Samoanaliza vlastitih kompetencija
10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Prepoznavanje sposobnosti, osobnosti i ograničenja - vlastitih i suradnika i komunikacijske vještine
- Objašnjenje modela ličnosti
- Upotreba u praksi
- Kako komunicirati s kojim tipom osobnosti?
- Što utječe na našu komunikaciju, a da nismo ni svjesni?
Praktična vježba: Rješavanje testa osobnosti
12:15 - 13:15 Stanka za ručak
13:15 - 14:45 Vještine upravljanja konfliktima
- Definicija konflikta može li konflikt biti konstruktivan?
- Uzroci konflikta
- 4 poruke u svakoj našoj rečenici kako nas drugi mogu ”izbaciti iz takta” i iživcirati iako ne možemo definirati što su točno rekli ili napravili ”krivo”?
- Win-win pristup
Praktična vježba: Kako bolje upravljati konfliktima analiza vlastitih rečenica
14:45 - 15:00 Stanka za kavu
15:00 - 16:30 Motiviranje sebe i drugih
- Objašnjenje modela motivacije
- Upotreba u praksi
Praktična vježba: Analiza vlastite motivacije
Ova specijalistička radionica je dio specijalističkog kontroling programa Kontroling akademija Poslovna učinkovitost, certificiranog od strane International Group of Controlling.
Maja Vodopivec Oslić, dipl. oec., završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu. Nakon fakulteta radila je komercijalnim poslovima u prodaji i nabavi. Karijeru u upravljanju ljudskim potencijalima započela je prije dvadeset godina u farmaceutskoj multinacionalnoj kompaniji gdje je napredovala do pozicije regionalnog direktora Adriatic regije. Nakon dvanaest godina u korporativnom sektoru karijeru nastavlja kao senior konzultant u konzultantskoj kompaniji koja se bavi osobnim i organizacijskim razvojem. Njezin poseban interes je područje upravljanja učinkom te je sudjelovala na projektima kreiranja i implementacije sustava upravljanja učinkom u različitim kompanijama. Certificirani je trener za korištenje metodologije Stonebow International UK te korištenja SDI alata od strane Personal Strengths Publishing USA. Dodatno se školovala u Management Centre Europe, Bruxelles i Ashridge Business School, London na temu strateškog upravljanja ljudskim potencijalima.