Datum i mjesto održavanja:
Utorak, 26.11.2024.
Zagreb
Rok za prijavu:
Četvrtak, 21.11.2024.
 
Upravljanje profitabilnošću

Ova specijalistička edukacija dio je programa Financijska akademija Poslovna učinkovitost.

Opis:
U vrijeme kada je rast poduzeća ograničen stalnim pritiscima konkurencije, kupaca, dobavljača i svih ostalih dionika, vrlo je važno efikasno upravljati raspoloživim resursima. Cilj koji se nameće pred menadžment je maksimizacija profita odnosno umijeće ulaganja u najprofitabilnije segmente poslovanja i napuštanje onih koji donose gubitke. Kako bi prepoznali takva područja na vrijeme, ključna je uspostava primjerenog sustava za izračun i analizu profitabilnosti, koji će menadžmentu omogućiti upravljanje i odlučivanje temeljeno na pravovremenim i relevantnim informacijama. Takav način upravljanja će u konačnici rezultirati povećanjem učinkovitosti i profitabilnosti poduzeća.
 
Ciljevi:
Cilj ove radionice je upoznati polaznike sa konceptom iskaza uspjeha te svim preduvjetima i koracima pri njegovom kreiranju. Polaznici će se kroz predavanja i praktične vježbe upoznati sa svim koracima u izračunu profitabilnosti, od važnosti definiranja profitnih i troškovnih centara, metoda i ključeva alokacije troškova do finalnih analiza profitabilnosti. Sudionicima ćemo približiti i IT sustave za podršku izračunu profitabilnosti, te koje su to karakteristike koje takvi sustavi trebaju zadovoljavati.

Metode rada:
Polaznici će navedene sadržaje usvajati kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe na papiru i računalu, te diskusiju s ostalim polaznicima i trenerom.

Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća te specijalistima u kontrolingu, financijama i računovodstvu.

SADRŽAJ I RASPORED

08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Iskaz uspjeha profitnih centara

  • Koncept iskaza uspjeha
  • Određivanje i organizacija profitnih centara
  • Preduvjeti za kreiranje iskaza uspjeha (organizacijski, informacijski i procesni)

Praktična vježba: Kreiranje strukture iskaza uspjeha

10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Evidentiranje prihoda i alokacija troškova

  • Najbolje prakse evidentiranja prihoda
  • Klasifikacija troškova
  • Metode alokacije troškova
  • Najbolje prakse alokacije troškova

Praktične vježbe: 

  • Izrada i upotreba modela alokacije troškova
  • Usporedba različitih metoda alokacije

12:15 - 13:15 Stanka za ručak
13:15 - 14:45 Analiza podataka

  • Izračun pokazatelja profitabilnosti
  • Kreiranje standardnih izvještaja i ad-hoc analiza

Praktična vježba: Analiza i izvještavanje podataka o profitabilnosti

14:45 - 15:00 Stanka za kavu
15:00 - 16:30 Najbolje IT prakse za analizu i izvještavanje o profitabilnosti

  • Tržište IT alata za analizu i izvještavanje o profitabilnosti
  • Temeljni preduvjeti za korištenje pojedine vrste IT alata
  • Prednosti i nedostaci besplatnih i komercijalnih IT alata

Praktična vježba: Primjer analize i izvještavanja o profitabilnosti u MS Excel-u

 
Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje  višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali,  Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima  u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio  je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za  diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu.  Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u  Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant  partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i  prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde  za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član  međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje  kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog  govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko  izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te  urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi  u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein,  koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju  poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i  informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja:  poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske  banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB  akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo  često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

 
 
 
PRIJAVNICA
275,00 EUR + PDV
 
NAČIN POHAĐANJA
 
POPUSTI
  • 5%
    za naše dosadašnje polaznike
  • 5%
    na višednevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    na jednodnevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    za 2 polaznika iz istog poduzeća
  • 15%
    za 3 i više polaznika iz istog poduzeća
  • *Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust
 
IN-HOUSE EDUKACIJE

Postoji mogućnost organizacije In-house edukacije.
Kontaktirajte nas
za dodatne informacije i ponudu.

 
Sve edukacije
 Aktualne edukacije
Pogledajte/preuzmite PDF kalendar edukacija za 2024. godinu
 
 Kalendar edukacija za 2024. godinu