Razvoj novih menadžera
Petak, 08.03.2024.
Zagreb
Utorak, 05.03.2024.
Opis
Ulažući u menadžerske potencijale, omogućujući im stjecanje potrebnih znanja i vještina, podići ćete moral i ojačati organizaciju. Sudjelujući na ovoj radionici, sudionici će osvijestiti važnost ulaganja u zaposlenike i razvoja menadžmenta. S naglaskom na mogućnosti razvoja, sudionici će biti u mogućnosti uspostaviti kulturu u kojoj je moguće zadržati najbolje talente te efikasnije planirati sukcesiju.
Ciljevi radionice:
- Postaviti strategiju za razvoj novih menadžera
- Razumjeti važnost definiranja menadžerskog razvojnog puta i kontinuiranog razvoja
- Definirati menadžerske uloge i potrebne kompetencije
- Primijeniti načela razvoja menadžmenta na organizaciju
SADRŽAJ
08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
9:00 - 10:30 Kreiranje menadžerskih zapisa
- Nužnost razvoja menadžmenta
- Menadžerske vještine mogu se naučiti
- Menadžeri uče od dobrih menadžera
- Kreiranje menadžerskih zapisa
- Jasno definiranje uloga i kompetencija
- Osiguravanje potrebnih alata
- Prepoznavanje menadžerskih potencijala
10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:45 Definiranje i razvoj kompetencija
- Jasno definiranje potrebnih kompetencija
- Identificiranje prednosti
- Prepoznavanje razvojnih potreba
- Osiguravanje razvojnih mogućnosti
- Dodjeljivanje mentora
- Nagrađivanje učinkovitih menadžera
- Natjecanje učinkovitih menadžera
12:15 - 13:15 Stanka za ručak
13:15 - 14:45 Osiguravanje potrebnih alata
- Izrada priručnika i procedura
- Pružanje podrške
- Omogućavanje treninga i razvojnih mogućnosti
- Poticanje umrežavanja među suradnicima
- Uspostavljanje ljudskih resursa
- Poticanje mentorskih odnosa
- Izrada razvojnog plana
- Pružanje redovite povratne informacije
- Poticanje mentorstva
14:45 - 15:00 Stanka za kavu
15:00 - 16:30 Pravovremeno prepoznavanje potencijala
- Razvoj počinje i ranoj fazi
- Prepoznajte kandidate na vrijeme
- Prepoznajte kandidate kroz analize
- Razvijajte one s menadžerskim ciljevima
- Otvorite jasan put upravljanju
- Jasan put kao putokaz
- Jasan put omogućuje kvalitetan trening i podršku
- Planiranje sukcesije i upravljanje promjenama
- Donošenje odluka i traženje pomoći
- Podrška umjesto mikro menadžmenta
- Kontinuirani rast i razvoj
Petra Grabušić, diplomirani ekonomist. Dodatno se obrazovala u području HR menadžmenta na poslovnoj akademiji u Zagrebu. Stekla je pedagoško-psihološku i andragošku izobrazbu. Kontinuirano je uključena u različite oblike učenja i usavršavanja postojećih vještina ali i stjecanja novih. Educira se i usavršava u području HR management-a i leadership-a i na međunarodnoj razini što joj omogućuje korištenje suvremenih alata na području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala, a što uključuje organiziranje i vođenje procesa selekcije, upravljanja radnim učinkom, razvoja i implementacije sustava interne komunikacije te interne edukacije zaposlenika u odnosima s klijentima. Certificirala se kao SDI (Strength Deployment Inventory) facilitator za upotrebu i interpretaciju alata za vođenje timova, prevenciju i upravljanje konfliktima u timu te pružanje Feedback-a i komuniciranje očekivanja. Aktivni je gost predavač iz područja upravljanja ljudskim potencijalima te leadership-a i management-a na nekoliko poslovnih škola. Radila je kao voditeljica ljudskih resursa u proizvodnoj tvrtci Valoviti papir Dunapack, potom kao regionalna voditeljica ljudskih resursa KIA Motors Adria Group-e, a danas je voditeljica HR odjela za Hrvatsku u Fortuna Entertainment Group. Na rukovodečim pozicijama u ljudskim resursima radi 12 godina, a ujedno je i vlasnica tvrtke za poslovno savjetovanje.