LEAN ACADEMY
Ponedjeljak, 04.11.2024. - Petak, 08.11.2024.
Zagreb
Četvrtak, 31.10.2024.
Trajanje:
- 5 dana, 40 školskih sati
- 04.-08.11.2024.
Ciljevi:
Cilj ove akademije je da polaznici:
- Upoznaju i shvate šta znači uvođenje Lean Business System-a u poduzeće i što on donosi za njih
- Upoznaju Lean Alate te cilj i rezultate njihove primjene
- Prihvate Kaizen kao osnovni alat i bazu kontinuiranog poboljšavanja
- Prihvate Lean Business System kao strategiju, kulturu i temelj cjelokupnog budućeg razvoja poduzeća
Kao rezultat ove akademije polaznici će imati:
- Pregledno znanje o Lean Alatima, njihovoj primjeni te rezultatima koji se njihovom primjenom postižu
- Aktivno i angažirano vođenje, sudjelovanje i podrška u kasnijoj praktičnoj Lean pretvorbi i primjeni rezultata Kaizen-a u poduzeću
Kome je namijenjena:
Glavnim rukovoditeljima poduzeća, ovisno o strukturi i veličini poduzeća rukovoditeljima glavnih poslovnih odijeljenja i grupa poslova.
Edukacija zaposlenika
- Uvod i upoznavanje sa LBS
- Rješavanje problema i protumjere
- Orijentacija menadžera
Lean Tools: RC&CM, LOT (Lean Oriented Training)
Poslovni procesi
- Osnove Hoshin-Kanri procesa
- Kaizen proces – temelj LBS (Kaizen Event)
- Proces Lean pretvorbe i dnevni menadžment
Lean Tools: PD (Policy Deployment), KEB (Kaizen Event Basic), LCP& DM (Lean Conversion Process)
Lean Alati
- Upoznavanje glavnih Lean-alata, njihove osnove i primjena
Lean Tools: 5S6VM, SMED (Single-Minute Exchange of Dies), TPM (Total Production Management), VSM (Value Stream Mapping), TPI (Transactional Process Improvement)
Upravljanje materijalom
- Osnove upravljanja materijalom i zalihama
- Komponente MMP-a
- ABC analiza – potrebni ulazni podaci
Lean Tools: MMP (Material Management Process)
Smanjenje osipanja i greške
- Pregled alata za smanjenje osipanja, odstupanja (varijacija) i greške
Lean Tools: VRK (Variation Reduction Kaizen), FMEA (Failure mode and Effects analysis)
Rast i razvoj poduzeća
- Uvod u strategiju rasta (Growth Strategy)
- Pregled alata za rast i razvoj poduzeća
Lean Tools: VOC (Voice of the Customer), LPPD (Lean Product and Process Development), VS (Value Selling)
Dr. sc. Dragutin Lederer je savjetnik za Lean Management i poslovnu izvrsnost u LEAN-LED-CONSULTING-u. Diplomirao, magistrirao i doktorirao je na FSB-u u Zagrebu. Radio je u Mašinoprojektu u Zagrebu gdje je kao odgovorni projektant vodio kompleksne projekte kako tehnoloških postrojenja tako i konstrukcija specijalnih strojeva i proizvodnih linija. Od 1989. godine radi u Njemačkoj na rukovodećim pozicijama u proizvodnji i cjelokupnim poslovnim procesima u raznim europskim i svjetskim kompanijama. Prvo u Danaheru gdje i započinje svoju karijeru u Lean Managementu. Kao tehnički direktor NARR-grupe (Narr-Ortlieb-Marquart) uvodi Narr-Business-System i povečava cjelokupnu produktivnost grupe. U Dywidag Systems International je radio kao Lean Manufacturing Manager EMEA, gdje je ostvario značajne rezultate u području Working Capital-a i smanjenju zaliha. Tijekom svoje karijere stekao je iskustvo vođenja projekta izgradnje "Greenfield" tvornica, postavljanje i praćenje KPI-a za sve razine poduzeća te realizacije Lean transformacije uključujući i školovanje zaposlenika. U svom radu nastupio je na vrlo visokoj razini uvodeći operativnu izvrsnost u sva postrojenja. Konkretno, podizanje efektivnosti proizvodnje, optimizacija operativnih procesa i upravljanje zalihama bila su područja u kojima je postigao mjerljive rezultate. Zbog svog dugogodišnjeg iskustva u Lean proizvodnji, sudjelovao je na nekoliko međunarodnih konferencija u Hrvatskoj (BIAM, CIM, GALP, LSS), doprinoseći ovom području.