KONTROLING AKADEMIJA POSLOVNA UČINKOVITOST
Ponedjeljak, 15.09.2025. - Utorak, 16.12.2025.
Zagreb
Srijeda, 10.09.2025.
Specijalistički kontroling program Kontroling akademija Poslovna učinkovitost, certificiran je od strane International Group of Controlling – IGC te posjeduje oznaku kvalitete IGC Quality Label koja se dodjeljuje programima obrazovanja kontrolera koji zadovoljavaju najviše standarde kvalitete te koji sadrže sve potrebne edukacijske komponente koje su nužne za obavljanje posla kontrolera.
International Group of Controlling – IGC je vodeća svjetska kontroling asocijacija među čijim se ciljevima posebno ističe i definiranje standarda kvalitete edukacijskih programa iz kontrolinga.
Novi koncept sadržajno obuhvaća sva područja kao i prethodni, ali u prilagođenom obliku, sukladno aktualnim trendovima i novim znanjima. Novom programu je također dodijeljen IGC Quality Label, nakon procesa certifikacije prema strogo određenim kriterijima, IGC je potvrdio da prilagođeni program zadovoljava visoke standarde kvalitete s obzirom na sadržaj i metodologiju programa te kompetencije predavača.
Sveobuhvatnost Akademije, iskusni stručnjaci iz poslovne prakse i praktičan pristup u njegovom izvođenju pružaju iznimnu priliku za suočavanje sa suvremenim profesionalnim izazovima kao i mogućnost za stjecanje novih iskustava i znanja potrebnih za ostvarenje ciljeva koji su ranije bili daleki i nedostižni. Edukacije se izvode u grupama s ograničenim brojem polaznika i sadržajno su koncipirane prema modelu specijalističkih radionica.
Radionice se izvode kroz primjere iz poslovne prakse i praktične vježbe većinom na modelima i simulacijama u Excel®-u, a u interakciji s trenerima i ostalim polaznicima čime je osigurana mogućnost da se stečeno znanje vrlo lako primijeni u svakodnevnoj poslovnoj praksi.
Vlasnicima i menadžmentu koji se žele upoznati sa značajem i praktičnim mogućnostima kontrolinga u unapređenju poslovanja, specijalistima u kontrolingu, financijama, menadžmentu, računovodstvu i internoj reviziji koji žele proširiti svoje znanje o kontrolingu.
Kotizacija uključuje: materijale, certifikat Poslovne učinkovitosti o pohađanju stručnog usavršavanja, osvježenja tijekom pauze i ručak.
1. MODUL: ORGANIZACIJA I UNAPRJEĐENJE KONTROLINGA U PODUZEĆU
1. DAN: Koncepcija, uvođenje i organizacija kontrolinga, 15.09.2025.
2. DAN: Zahtijevane kompetencije i profil kontrolera, 22.09.2025.
3. DAN: Prezentacijske tehnike za kontrolere, 30.09.2025.
2. MODUL: FINANCIJSKO I UPRAVLJAČKO RAČUNOVODSTVO - TEMELJ FINANCIJSKOG KONTROLINGA
4. DAN: Financijsko i upravljačko računovodstvo, 03.10.2025.
5. DAN: Analiza financijskih izvještaja, 09.10.2025.
6. DAN: Financijski kontroling (upravljanje troškovima, likvidnost i novčani tokovi), 16.10.2025.
3. MODUL: MENADŽERSKO IZVJEŠTAVANJE, PRIMJENA EXCELA I POSLOVNE INTELIGENCIJE
7. DAN: Menadžerski izvještaji i vizualizacija, 20.10.2025.
8. DAN: Primjena Excela i Power BI-a u kontrolingu, 03.11.2025.
4. MODUL: PLANIRANJE I UPRAVLJANJE UČINCIMA
9. DAN: Strateško i operativno planiranje, 13.11.2025.
10. DAN: Budžetiranje i prognoziranje, 20.11.2025.
11. DAN: Dizajn i implementacija KPI-eva, 25.11.2025.
5. MODUL: KONTROLING POSLOVNIH FUNKCIJA
12. DAN: Projektni i investicijski kontroling te procesni model kontrolinga, 02.12.2025.
13. DAN: Kontroling ljudskih potencijala, 09.12.2025.
14. DAN: Koncept upravljanja rizicima, 12.12.2025.
15. DAN: Kontroling organizacijskih funkcija (proizvodnja, nabava, prodaja, marketing), 16.12.2025.
Certifikacija za CERTIFICIRANOG KONTROLERA / CERTIFIED CONTROLLER
10.09.2025.
Nakon završetka Kontroling akademije, zainteresirani polaznici mogu se prijaviti za polaganje ispita i izradu projektnog rada za stjecanje certifikata: CERTIFICIRANI KONTROLER / CERTIFIED CONTROLLER.
Ispitu je moguće pristupiti dva puta.
Cijena 1. izlaska na ispit iznosi 200 EUR + PDV, a cijena 2. izlaska na ispit iznosi 133 EUR + PDV.
Ovdje doznajte što su bivši polaznici rekli o KONTROLING AKADEMIJI Poslovna učinkovitost.
Renata Domović dipl. oec., diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Trenutno je zaposlena kao konzultant za kontroling i financije u Poslovnoj učinkovitosti d.o.o.
Posjeduje višegodišnje iskustvo i opsežno znanje iz područja kontrolinga, računovodstva, financija i revizije, vođenja projekata, te financijskog i operativnog planiranja i izvještavanja. Tijekom svoje karijere kontinuirano se stručno usavršavala i educirala, te je stekla certifikat ovlaštenog revizora pri Hrvatskoj udruzi revizora. Stečeno iskustvo koristi i danas za reviziju poslovnih operacija i temeljnih financijskih izvještaja. Kao iskusni voditelj kontrolinga, specijalizirala se u postavljanju i optimizaciji poslovnih procesa, izvještavanju i reviziji poslovanja. Uspješno pokrenula i razvila odjel kontrolinga u M SAN grupi d.o.o., implementirajući cjeloviti koncept kontrolinga i postavljajući temelje za operativne instrumente, internu regulativu, izvještaje i terminologiju, te unaprijedila analitičke i savjetodavne poslovne procese. Njezin profesionalni put obilježen je i izradom kompleksnih konsolidiranih financijskih izvještaja za velike korporacije.
Siniša Jovčić, dipl. ing., zaposlen je na Sveučilištu VERN' gdje je izvodio nastavu iz niza predmeta povezanih s analizom podataka, programiranjem i bazama podataka. Diplomirao je na Tekstilno tehnološkom fakultetu, smjer tekstilna mehanika te na Filozofskom fakultetu smjer Informatologija Sveučilišta u Zagrebu. Glavni stručni izazovi u mu primjena računalstva u analizi podataka.
Dr. sc. Boris Balent, magistar psihologije koji radi kao HR konzultant i sportski psiholog u području psihološke pripreme profesionalnih i vrhunskih sportaša i timova, te educiranju pojedinaca i organizacija. Predavao je komunikacijske vještine i psihološke tehnike na nekoliko fakulteta (FER, Hrvatski studiji, Kineziološki fakultet), a također je vanjski suradnik Univerze na Primorskem u Kopru, te University of Coventry u Velikoj Britaniji. U edukaciji je iz Kognitivno-bihevioralne terapije. Ima višegodišnje konzultantsko iskustvo u području upravljanja ljudskim potencijalima (odabir kadrova, psihologijska procjena zaposlenika i timova, uvođenje HR sustava i procesa, vođenje međunarodnih projekata, teambuilding, individualno savjetovanje (coaching), medijacija, provedba edukacijskih radionica (treninga), i dr.). Uz rad u području ljudskih potencijala, dugogodišnje iskustvo ima i u radu s vrhunskim sportašima i sportskim organizacijama (HOO, HOA, ZŠS, nogometni klubovi i dr.), te je predsjednik i voditelj tima Hrvatske asocijacije sportskih psihologa. Autor je dva priručnika: Uvod u psihologiju sporta i Psihološka znanja i alati u sportskoj praksi namijenjenim trenerima. Na poslijediplomskom doktorskom studiju na Kineziološkom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu 2020. godine je završio doktorski rad na temu Misaonog postava (mindset).
Dr. sc. Ivo Beroš, zaposlen je na Insitutu za turizam u Zagrebu. Prije toga je radio kao predavač na Veleučilištu VERN' gdje je izvodio nastavu iz niza predmeta povezanih s matematikom, statistikom, odnosno računarstvom. Diplomirao je i magistrirao na Matematičkom odjelu PMF-a u Zagrebu, gdje je i radio prije dolaska na Veleučilište VERN'. Doktorsku disertaciju obranio je na Fakultetu elektrotehnike I računarstva u Zagrebu. Glavni stručni izazovi su mu primjena matematičko-statističkih metoda u procesu donošenja poslovnih odluka te korištenje računala u tom procesu.
Branko Grubić, univ. spec. oec., završio je specijalistički studij iz kontrolinga na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Ima dugogodišnje profesionalno iskustvo vezano uz poslove plana, analize i kontrolinga. Većinu radnog iskustva stekao je u Petrokemiji d.d. Kutina radeći kao Glavni analitičar i Direktor kontrolinga. Od 2018. godine, savjetnik je Uprave društva za strategiju i razvoj. U prethodnom razdoblju vodio je, ili bio član, stručnih timova na različitim složenim poslovnim projektima, dubinskim analizama te programima restrukturiranja i strateškog razvoja. U segmentu edukacije i osposobljavanja vodio je brojne radionice na temu uvođenja kontrolinga u proizvodnom poduzeću, kontrolinga proizvoda i usluga te strateške analize uže i šire poslovne okoline poduzeća.
Ivana Vidaković Orešić, dipl. psiholog je organizacijski psiholog s višegodišnjim iskustvom na području upravljanja ljudskim resursima, u privatnom i javnom sektoru. Trenutačno radi kao HR Manager i vodi odjel ljudskih potencijala za CEE South regiju. Prvenstveno se bavi savjetovanjem menadžmenta po pitanju upravljanja i razvoja ljudskih potencijala, razvojem i implementacijom HR strategije, procesa i projekata, te planiranjem, analizom i izvještavanjem. Radila je na projektima restrukturiranja, sistematizacije, optimizacije troškova i broja zaposlenih, 360° feedbacka. Diplomirala je na studiju psihologije 2008. godine, 2011. položila ispit za NLP Business Practitionera, a 2013. ispit za NLP Master Practitionera.
Mr. sc. Hrvoje Mijić je financijski stručnjak s više od 20 godina iskustva u bankarskom i financijskom sektoru. Desetogodišnje radno iskustvo stekao je u Zagrebačkoj banci u odjelima upravljanja rizicima, organizacije i tehnologije, plana i analize, maloprodaje, razvoja proizvoda te na vođenju projekata. U Veneto banci je više od šest godina radio kao rukovoditelj Funkcije upravljanja rizicima i kao odgovorna osoba za funkciju kontrole rizika. Magistrirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2012. godine, na studiju financija i bankarstva, s temom Model za upravljanje rizicima štednih banaka u Republici Hrvatskoj. Ključna područja stručnosti uključuju: upravljanje rizicima i kontrolu, politike upravljanja rizicima, redizajn procesa, planiranje rizika i kapitala, izvješćivanje o rizicima, financijsko planiranje i modeliranje. Iskustvo je nadogradio brojnim edukacijama iz područja rizika i financija te njihovom primjenom u praksi. Trenutačno prolazi izobrazbu kao kandidat za poslove stalnog sudskog vještaka za ekonomsko-financijsko poslovanje.
Mr. sc. Tonći Jelić, svoju je karijeru započeo u procesnoj, a nastavio u financijskoj industriji te industriji zaštite okoliša. Znanje je stjecao u međunarodnim osiguravateljima: u Generali osiguranju, Osiguranju Zagreb/Basler osiguranju te Merkur osiguranju kao član Uprave, direktor raznih sektora i voditelj odjela uz članstvo u raznim stručnim odborima. Fokusi dosadašnjeg rada su ustrojavanje osiguravateljnih operativnih procesa uz uvođenje ključnih pokazatelja poslovanja, implementacija potrebnih kontrola te strateško i operativno planiranje i izvješćivanje. U središtu poslovnog interesa je kontroling proizvoda - mjerenje procesa obrade poslovnih slučajeva te upravljanje projektima. Projektno iskustvo je vezano uz vođenje projekta osnivanja osiguravatelja, uvođenje novih proizvoda u portfelj kompanija te sudjelovanje u spajanju više poduzeća u jedno. Posljednji projekti su obuhvaćali reinženjering poslovnih operativnih procesa nakon spajanja više kompanija te reinženjering funkcionalnosti intraneta poduzeća temeljenog na Sharepoint platformi.