Delegiranje
Srijeda, 10.12.2025.
Zagreb
Petak, 05.12.2025.
Opis:
Imati povjerenja u svoje suradnike, osloboditi si vremena za važne zadatke, dati priliku suradnicima da se dokažu, razviju i uče, osigurati si nasljednike, sve to radi uspješan menadžer. Delegiranje zadataka nije samo puko predavanje posla podređenima. Da bi delegiranje bilo uspješno, potrebno je imati dobre organizacijske sposobnosti, dobro poznavati radne procese i svoje suradnike. Delegiranje zadataka dugoročno neće biti uspješno ako ne delegiramo i odgovornosti.
Ciljevi :
Cilj ove specijalističke radionice je upoznati sudionike kroz stvarne primjere i rad na praktičnim vježbama s delegiranjem kao alatom uspješnog rukovođenja. Kroz aktivnu diskusiju, studije slučajeva i analizu stvarnih situacija iz poslovnog okruženja polaznici će imati priliku naučiti kako delegirati i biti miran, jer će delegirani zadaci zaista biti odrađeni.
Metode rada:
Polaznici će navedene sadržaje i vještine uspješnog delegiranja poslova usvojiti kroz teorijsko predavanje, praktične vježbe, demonstracije, diskusiju te individualni i grupni rad s ostalim polaznicima i trenerom.
Kome je namijenjena:
Vlasnicima poduzeća i menadžerima svih razina te suradnicima koji će u dogledno vrijeme preuzeti rukovoditeljsku funkciju.
SADRŽAJ I RASPORED:
08:30 - 9:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Uvod u delegiranje
- Situacijsko vođenje
- Faze razvoja zaposlenika
- Stilovi vođenja
- Što motivira zaposlenike?
PRAKTIČNA VJEŽBA: Analiza suradnika
10:30 - 10:45 Pauza
10:45 - 12:15 Delegiranje kao alat uspješnog vođenja
- Pravila za delegiranje
- Koristi za voditelja
- Mogućnosti za suradnika
- Kako izbjeći tipične pogreške kod delegiranja?
PRAKTIČNA VJEŽBA: Igra uloga – delegiranje, analiza i feedback
12:15 - 13:15 Pauza
13:15 - 14:45 Kako osigurati optimalan transfer informacija
- Prijenos znanja
- Delegiranje odgovornosti
- Provjera učinjenog
- Aktivno slušanje
PRAKTIČNA VJEŽBA: Analiza konkretnog slučaja iz prakse
14:45 - 15:00 Pauza
15:00 - 16:30 Komunikacijske tehnike u službi delegiranja
- Pisana vs. usmena komunikacija
- Kako povećati stupanj razumijevanja?
- Važnost izgradnje odnosa povjerenja i razumijevanja
- Važnost kontinuirane povratne informacije
PRAKTIČNA VJEŽBA: Izrada plana delegiranja
Maja Vodopivec Oslić, dipl. oec., završila je Ekonomski fakultet u Zagrebu. Nakon fakulteta radila je komercijalnim poslovima u prodaji i nabavi. Karijeru u upravljanju ljudskim potencijalima započela je prije dvadeset godina u farmaceutskoj multinacionalnoj kompaniji gdje je napredovala do pozicije regionalnog direktora Adriatic regije. Nakon dvanaest godina u korporativnom sektoru karijeru nastavlja kao senior konzultant u konzultantskoj kompaniji koja se bavi osobnim i organizacijskim razvojem. Njezin poseban interes je područje upravljanja učinkom te je sudjelovala na projektima kreiranja i implementacije sustava upravljanja učinkom u različitim kompanijama. Certificirani je trener za korištenje metodologije Stonebow International UK te korištenja SDI alata od strane Personal Strengths Publishing USA. Dodatno se školovala u Management Centre Europe, Bruxelles i Ashridge Business School, London na temu strateškog upravljanja ljudskim potencijalima.