Datum i mjesto održavanja:
Utorak, 29.04.2025.  -  Ponedjeljak, 09.06.2025.
Zagreb
Rok za prijavu:
Četvrtak, 24.04.2025.
 
CERTIFICIRANI PROGRAM ZA MENADŽERSKO IZVJEŠTAVANJE

Trajanje programa: 29.04.-09.06.2025.

Program za stjecanje certifikata Certified Management Reporting Specialist (CMRS) sastoji se od 7 dana predavanja raspoređenih u 4 modula.

Program započinje modulom u kojem se predstavlja način kako koncipirati strukuturu i sadržaj menadžerskih izvještajima prema najboljim poslovnim praksama. Drugi modul je fokusiran na sadržaj međunarodnih standarda za izradu profesionalnih izvještaja i prezentacija prema IBCS® (International Business Communication Standards) i certificirane alate pomoću koji se mogu izraditi izvještaji. U trećem modulu se produbljuje tema kreiranja sadržaja izvještaja kroz poslovnu i statističku analizu korištenjem naprednih funkcionalnosti Excela, a četvrti modul obrađuje najsuvremenije i najpopularnije alate iz skupine Microsoft Power Tools za poslovnu analizu i vizualizaciju poslovnih informacija. Program se završava modulom prezentacijskih vještina u kojem je fokus na tome kako na profesionalan način prezentirati menadžerske izvještaje.

Program predstavlja cjelovit koncept za profesionalno menadžersko izvještavanje koje je usklađeno s najnovijim svjetskim trendovima.

Ciljevi:

Ciljevi programa su obučiti polaznike na sustavan način o modernom načinu menadžerskog izvještavanja kako bi kroz svoje aktivnosti izrade izvještaja mogli u značajnoj mjeri potpomoći proces poslovnog odlučivanja.

Metode rada:

Kroz predavanja izlažu se koncepti izvrsnosti u menadžerskom izvještavanju, i o njima se diskutira, a u okviru predavanja predviđene su brojne interaktivne praktične vježbe te korištenje najsuvremenijih alata za analizu, vizualizaciju i prezentaciju.

Kome je namijenjen:

Polaznicima koji žele unaprijediti postojeći sustav menadžerskog izvještavanja tj. svima koji žele bolje pripremati i svima koji žele lakše čitati menadžerske izvještaje; menadžerima, kontrolerima, poslovnim analitičarima, informatičarima, konzultantima i drugima koji se bave izvještavanjem u svom radu.

Kotizacija uključuje: materijale, certifikat Poslovne učinkovitosti o pohađanju stručnog usavršavanja, osvježenja tijekom pauze i ručak.

Sadržaj i raspored programa

1. MODUL: Koncepcija sadržaja i strukture menadžerskih izvještaja, 29.-30.04.2025.

2. MODUL: Izrada profesionalnih izvještaja prema HICHERT®IBCS standardima, 

3. MODUL: Napredni Excel – Poslovna i statistička analiza, 27.-28.05.2025.

4. MODUL: Prezentacijske vještine za menadžere, 09.06.2025.

Napomena: Moguće je pohađanje i pojedinačnih modula programa.

Certifikat

Polaznici nakon odslušanih 7 dana predavanja i vježbi polažu ispit u trajanju od 2 sata. Ispitna pitanja odnose se isključivo na gradivo i vježbe prezentirane tijekom održanih modula.

Prijavu ispita, koji se održava u Zagrebu, potrebno je prijaviti najmanje 7 dana prije održavanja na: info@poslovnaucinkovitost.eu.

Ispitu je moguće pristupiti dva puta.
Cijena 1. izlaska na ispit iznosi 200 EUR + PDV, a cijena 2. izlaska na ispit iznosi 133 EUR + PDV.

 
Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje  višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali,  Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima  u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio  je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za  diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu.  Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u  Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant  partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i  prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde  za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član  međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje  kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog  govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko  izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te  urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi  u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein,  koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju  poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i  informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja:  poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske  banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB  akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo  često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

Siniša Jovčić, dipl. ing.
 

Siniša Jovčić, dipl. ing., zaposlen je na Sveučilištu VERN' gdje je izvodio nastavu iz niza predmeta povezanih s analizom podataka, programiranjem i bazama podataka. Diplomirao je na Tekstilno tehnološkom fakultetu, smjer tekstilna mehanika te na Filozofskom fakultetu smjer Informatologija Sveučilišta u Zagrebu. Glavni stručni izazovi u mu primjena računalstva u analizi podataka. 

Ivo Beroš
 

Dr. sc. Ivo Beroš, zaposlen je na Insitutu za turizam u Zagrebu. Prije toga je radio kao predavač na Veleučilištu VERN' gdje je izvodio nastavu iz niza predmeta povezanih s matematikom, statistikom, odnosno računarstvom. Diplomirao je i magistrirao na Matematičkom odjelu PMF-a u Zagrebu, gdje je i radio prije dolaska na Veleučilište VERN'. Doktorsku disertaciju obranio je na Fakultetu elektrotehnike I računarstva u Zagrebu. Glavni stručni izazovi su mu primjena matematičko-statističkih metoda u procesu donošenja poslovnih odluka te korištenje računala u tom procesu.

Ivan Dević
 

doc.dr.sc. Ivan Dević, doktor je znanosti iz područja društvenih znanosti, polje psihologija, zaposlen na Institutu društvenih znanosti Ivo Pilar u Zagrebu od 2009. godine, a trenutno je na radnom mjestu znanstvenog suradnika. Središte znanstvenog interesa mu je psihologija izbora zanimanja, područje psihologije obrazovanja te teme iz psihologije rada. Uz znanstveni rad u Institutu, redovito sudjeluje u izvođenju nastave na nekoliko visokoškolskih ustanova te ima desetogodišnje iskustvo kao predavač na statističko metodološkim kolegijima na različitim studijskim smjerovima. Pohađanjem edukacija kontinuirano se znanstveno i stručno usavršava iz naprednih statističkih metoda poput analize komparativnih longitudinalnih podataka, analize višerazinskim modeliranjem, strukturalnog modeliranja longitudinalnih podataka, uzorkovanja, ponderiranja i procjene u anketnim istraživanjima i sl. Do sada je objavio 23 znanstvene publikacije te je sudjelovao sa preko 50 priopćenja na znanstvenim konferencijama.

 
 
 
PRIJAVNICA
2.200,00 EUR + PDV
 
NAČIN POHAĐANJA
 
POPUSTI
  • 5%
    za naše dosadašnje polaznike
  • 5%
    na višednevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    na jednodnevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    za 2 polaznika iz istog poduzeća
  • 15%
    za 3 i više polaznika iz istog poduzeća
  • *Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust
 
IN-HOUSE EDUKACIJE

Postoji mogućnost organizacije In-house edukacije.
Kontaktirajte nas
za dodatne informacije i ponudu.

 
Sve edukacije
 Aktualne edukacije
Pogledajte/preuzmite PDF kalendar edukacija za 2024. godinu
 
 Kalendar edukacija za 2024. godinu