Datum i mjesto održavanja:
Petak, 28.03.2025.
Hotel Zonar Zagreb
Rok za prijavu:
Utorak, 25.03.2025.
 
6. Menadžerska konferencija: HRM by Numbers

U vrijeme kada podaci postaju glavna podloga za donošenje odluka, HR više nije samo potporna funkcija, nego ključni strateški partner u poslovanju.

Na ovoj konferenciji govori se o  konkretnim alatima, metodama i inspirativnim primjerima iz prakse kako HR može aktivno oblikovati korporativnu strategiju kroz brojke, metrike i analitiku.

Od integracije HR-a u poslovne ciljeve pomoću BSC-a i OKR-a, preko mjerenja angažiranosti zaposlenika do utjecaja digitalne transformacije na HR, vodeći stručnjaci i panelisti iz poslovne prakse govorit će o najnovijim trendovima i najboljim praksama.

Praktična predavanja i dinamične panel diskusije omogućit će sudionicima da steknu primjenjiva znanja i povežu se s kolegama iz industrije.

 
08:30 – 09:00   Registracija i preuzimanje materijala
 
 
09:00 - 09:10   Otvaranje konferencije
 
 
09:10 - 11:00   HRM – Integralni i ključni dio korporativne strategije

Kvantitativna integracija HR-a u poslovnu strategiju

Dr. sc. Mladen Meter, Certified OKR Practioner (C-OKRPTM) – OKR Coach
Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje

  • Razumijevanje uloge HR-a kao strateškog partnera
  • Primjena Balanced Scorecarda (BSC) za povezivanje HR-a sa strategijom
  • Korištenje strateških mapa za vizualizaciju povezanosti ciljeva
  • Integracija BSC, KPI-eva i OKR metode na primjeru HR-a
 

LEGO® SERIOUS PLAY® radionica: Vizualizacija doprinosa HR-a ostvarenju poslovne strategije

Dr. sc. Mladen Meter, Certified LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitator
Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje

  • Pitanje (Question): Kako HR doprinosi ostvarivanju ciljeva u svakoj od četiri perspektive BSC-a?
  • Stvaranje odgovora (Build the answer): Individualna izgradnja i prezentiranje modela
  • Ispričajte i podijelite priču (Tell & share the story): Grupna izgradnja i prezentiranje strateške mape
  • Promišljajte i učite (Reflect & learn): Primjena naučenog za stvarne HR projekte u praksi
 
 
  Panel diskusija: Od podataka do strategije: Uloga HRM-a u korporativnom uspjehu

Moderatorica

Mojca Domiter, People and Culture Senior Executive Director, Atlantic Grupa

  • Maja Crnjak, Head of Human Resources, Erste Bank Croatia 
  • Bruna Kostelac Košir, Chief People Officer, Mplus Group 
  • Marija Felkel, Adriatic Cluster HR Director, Nomad Foods 
  • Tanja Bulbuk Jergović, VP of Human Resources, Infinum 
 
 
11:00 - 11:30   Pauza za kavu
 
 
11:30 - 13:00   Mjerenje angažiranosti i zadovoljstva zaposlenika

Kako financijska pismenost pomaže HR-u u stvaranju angažiranih i zadovoljnih zaposlenika? 

Radojka Hainski, Predsjednica Uprave
CROATIA osiguranje mirovinsko društvo za upravljanje dobrovoljnim mirovinskim fondom 

  • Razumijevanje brojki: Zašto je financijska pismenost ključna za HR?
  • Od troška do ulaganja: Kako optimizirati benefite za maksimalni učinak?
  • Mjerljiv angažman: Kako pretočiti zadovoljstvo zaposlenika u poslovni uspjeh?
 
 
  Panel diskusija: Angažiranost zaposlenika u fokusu: Mjerenje, motivacija i rezultati

Moderator

Tome Barić, Human Resources Director, INA Group

  • Nataša Odak, HR Manager, dm-drogerie markt Croatia 
  • Marina Regjo, Group Human Resources Director, Jamnica plus 
  • Martina Slunjski, Human Resources Director, Holcim Croatia 
  • Ana Brčina, HR Manager, Generali osiguranje 
 
 
13:00 - 14:00   Pauza za ručak
 
 
14:00 - 16:00   Digitalna transformacija HRM-a
 
 
  Panel diskusija: Liderstvo i radna snaga: Analiziranje i planiranje za sutrašnje izazove

Moderator

Damir Sertić, Director of Human Resources, Končar Grupa
   

  • Tina Turk Lupieri, Human Resources Director, Maistra Hospitality Group (Adris Group)   
  • Ana Zrinski Smoljo, Head of HR, GRAWE Hrvatska 
  • Ivana Mirković Pogorilić, HR Director, Hrvatska pošta 
  • Vera Čubranić Bocak, Direktorica Sektora za upravljanje ljudskim potencijalima, Croatia osiguranje 
  • Ivan Paić, Član Uprave, Končar Grupa  
 
 
  Panel diskusija: Utjecaj tehnologije na HRM

Moderator

Ivan Bilać, Human Resources Director, Adris grupa 

  • Martina Verović, Chief Human Resources Officer, Rimac Technology 
  • Petra Grabušić, Head of HR, PSK I FEG,      
  • Nina Sekula, ACCA, Director of Talent Acquisition and Employee Support, OTP banka 
  • Andrea Jurčević, Head of HR, Aircash   
 
 
16:00 - 16:15   Zatvaranje konferencije
 
 
  Networking & Razmjena iskustava
 

Napomene:

Organizator zadržava pravo izmjene rasporeda i sadržaja konferencije.
Konferencija je javan događaj te će se snimati i fotografirati. Prijavom na konferenciju suglasni ste da Vas se smije snimati i fotografirati. Također, suglasni ste da sav materijal s konferencije smije biti globalno korišten u promidžbene svrhe konferencije.

 
 
  KONFERENCIJU PODRŽAVAJU

                                                 

 
 
Dr. sc. Mladen Meter
 

Dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje  višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali,  Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima  u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio  je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller Institutu u Beču te položio ispit za  diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu.  Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management i na Horváth Akademie u  Njemačkoj. Međunarodno je certificirani HICHERT®IBCS konzultant i trener te certificirani konzultant  partner za IBCS certificirana informatička rješenja za izradu profesionalnih poslovnih izvještaja i  prezentacija prema HICHERT®IBCS standardima. Pripremio je međunarodne kontroling standarde  za Hrvatsku te je kao jedini suradnik koji nije iz njemačkog govornog područja bio član  međunarodnog projekta (Njemačka, Švicarska, Austrija, Hrvatska) za prepoznavanje i poboljšanje  kontroling standarda u poslovnoj praksi poduzeća. Također je jedini koautor, koji nije iz njemačkog  govornog područja, međunarodnih standarda kontrolinga „Standards im Controlling“ (njemačko  izdanje) i knjige „Organisation des Controllings”, „Vodič za projekt implementacije kontrolinga” (njemačko izdanje). Autor je brojnih certificiranih edukacijskih programa za kontroling, financije i menadžment te  urednik časopisa za poslovnu praksu „Kontroling, financije i menadžment“ i knjiga „Najnoviji trendovi  u kontrolingu“, „Instrumenti kontrolinga“ „Menadžment i kontroling“. Voditelj je radne grupe ICV Croatian Adriatic Region, međunarodne udruge kontrolera ICV – Internationaler Controller Verein,  koja je regionalno orijentirana i fokusirana na teme poboljšanja i postizanja izvrsnosti u poslovanju  poduzeća različitih industrija. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i  informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG-BICRO-a za područja:  poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Lokalni je konzultant Europske  banke za obnovu i razvoj – EBRD. Nositelj je međunarodnog certifikata LEGO® SERIOUS PLAY® Facilitatora, čijom metodologijom se na profesionalan način rješavaju konkretni poslovni izazovi na sustavan, uključiv, zanimljiv i zabavan način, kao i međunarodnog certifikata Certified OKR Practitioner (C-OKRP)™ izdanog od strane OKR International koji je svjetski lider u OKR implementaciji, coachingu i edukaciji. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB  akreditiranoj poslovnoj školi, a među brojnim fakultetima i poslovnim školama predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu i CBS International Business School u Mainzu. Također vrlo  često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.

Mojca Domiter
 

Mojca Domiter is a forward-thinking executive with over two decades of professional experience across diverse industries, including Fast Moving Consumer Goods, Pharmaceuticals, Telecom and Hospitality. Her expertise spans various functions, including Sales, Customer Relationship Management, HR and Customer Care. Notably she has dedicated majority of that time to the field of Human capital management, where she excels in developing and aligning comprehensive people strategies and implementing pivotal processes across the entire employee journey. Mojca holds a degree in psychology from the University of Rijeka and has further honed her skills through EMBA studies at Cotrugli Business School in Zagreb. Currently, Mojca leads People & Culture function in Atlantic Grupa, one of the leading FMCG companies in SEE regions, with a range of famous brands that hold leadership positions in their respective markets with more than 5300 employees on 8 markets. She is passionate about lot of things alongside her job, including her family, her dog, dancing, reading, green tea and black chocolate.

Maja Crnjak
 

Maja Crnjak, diplomirala je Business Administration u Heidelbergu, a MBA završila u Londonu i Heidelbergu. Karijeru započinje 1997. godine u konzultantskoj kući Ernst & Young Management Consulting, a od 2000. radi u telekomu gdje obnaša više funkcija. 2005. godine prelazi u Erste & Steiermärkische Bank d.d na mjesto direktorice  Sektora ljudskih potencijala gdje radi i danas. U tom periodu 2 godine provodi u Erste Group Bank AG u Beču na funkciji Head of Competency and Performance Management gdje je odgovorna za uspostavu procesa upravljanja učinkom za cijelu Erste Grupu. U međuvremenu je završila magisterij znanosti na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu iz područja upravljanja ljudskim potencijalima te razvojne programe Top Executive Development program i IESE Senior Leadership Development Program.  

Bruna Kostelac Košir
 

Bruna Kostelac Košir je glavna izvršna direktorica za ljudske resurse Mplus grupe.S više od 15 godina iskustva u ljudskim resursima, Bruna je zadužena za vođenje globalne organizacije ljudskih resursa Mplus grupe. Od 2007. godine obnašala je nekoliko viših rukovodećih pozicija u HR-u vodeći razne HR timove u brzorastućim okruženjima u nekoliko industrija (telco, nafta&plin, IT). Pridružila se Mplus grupi iz Infobipa, gdje je imala globalnu ulogu usklađenja HR funkcije od Latinske Amerike do azijsko-pacifičke regije. Bruna je magistrirala makroekonomiju na Ekonomskom fakultetu, dok je u Londonu stekla CIPD HR diplomu. Brunina specijalnost u području ljudskih resursa izgradnja je podacima-vođene HR funkcije blisko povezane sa poslovnom strategijom, sa fokusom na razvoj talenata i voditelja.

Marija Felkel
 

Marija Felkel, ističe se kao uspješna direktorica ljudskih resursa, s više od dva desetljeća međunarodnog iskustva u različitim vodećim ulogama u visokotehnološkim i inovativnim industrijama. Kao direktorica ljudskih resursa Adriatic Clustera u Nomad Foodsu, pokazala je svoju sposobnost u upravljanju timovima ljudskih resursa i predvođenju strateških projekata koji naglašavaju organizacijski razvoj, transformaciju, rast i kulturološke promjene. Njezina obrazovna pozadina jednako je impresivna, jer posjeduje magisterij prava (LLM) s Pravnog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Bogato iskustvo, zajedno s njezinim dinamičnim pristupom ljudskim resursima, pozicionira je kao značajnog suradnika na ovom području. Poznata je po svojoj sposobnosti da izazove konvencionalnu praksu ljudskih resursa, vješto snalazeći se i prilagođavajući se poslovnom svijetu koji se stalno mijenja.

Tanja Bulbuk Jergović
 

Tanja Bulbuk Jergović, bacc. psych. započela je karijeru u agenciji za zapošljavanje gdje je upoznala različite industrije, procese zapošljavnja i selekcijske metode. Nakon toga, zaposlila se u Infinumu kao prva osoba u HR-u i četrdeseti zaposlenik u tvrtki. Danas je Potpredsjednica odjela ljudskih potencijala. Već jedanaestu godinu raste zajedno s kompanijom, pa tako HR tim danas broji preko 20 ljudi, tvrtka preko 380, te tvrtka posluje na 6 različitih lokacija na svijetu. Tanja je postavila temelje rada odjela ljudskih potencijala, kao i employer brand koji danas živi i razvija se kroz zajednički rad s odjelom marketinga. 

Posebno je ponosna na nagradu Najboljeg poslodavca koju Infinum dobiva već osmu godinu, te na aktivnu suradnju s HR zajednicom. Tanja voli sudjelovati na panelima i konferencijama te dijeliti svoje iskustvo i dobre prakse koje Infinum provodi, a za koje je dvostruko nagrađen nagradom Najbolje HR prakse.

Radojka Hainski
 

Radojka Hainski direktorica je CROATIA osiguranje mirovinskog društva. Diplomirala je matematiku na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu u Zagrebu i na početku karijere radi na poslovima IT-a. U Raiffeisen mirovinskom za upravljanje dobrovoljnim fondovima radila je kao direktor direkcije upravljanja fondovima i registrom članova. U CROATIA osiguranje mirovinskom društvu prvo radi na mjestu voditelja upravljanja imovinom i računovodstva, a od 2015. godine i kao jedini član uprave, direktor društva. Član je hrvatskog aktuarskog društva te sudjeluje u IAA Financial Risk Committee. Položila je za ovlaštenog aktuara u organizaciji PMF-u Zagrebu i u Hrvatskog aktuarskog društva. U 2011. stječe profesionalnu titulu FRM (Financial Risk manager) u organizaciji svjetskog udruženja risk profesionalaca GARP.

Tome Barić
 

Tome Barić, with over 17 years of extensive experience in human resources at INA and MOL Group, Tome took on the role of Human Resources Director for INA Group in 2024. In this position, he leads a team operating across four countries, supporting over 10,000 employees.
Tome joined the INA Group as an employee development expert, quickly progressing to HR partnering. Throughout his journey, he has held various senior leadership roles at INA and MOL Group, where he gained invaluable experience in strategic consulting and implementing innovative HR solutions. His expertise spans diverse sectors, including Exploration and Production, Retail, Industrial and Corporate Services, IT, and Functions.
A strong advocate for professional development and excellence, Tome has successfully completed the prestigious CIPD and SEED programs.

Nataša Odak
 

Nataša Odak, Menadžerica je odjela za razvoja ljudskih resursa u dm-drogerie markt d.o.o. s dugogodišnjim iskustvom na području upravljanja ljudskih resursa. Zadužena je za područja Kultura&razvoj i Employer branding&Recruiting. Uz nacionalne projekte, zadužena je i za internacionalne projekte kao što je područje zdravlja djelatnika s ciljem poticanja djelatnika na razvijanje zdravih navika. Uz navedeno aktivno vodi interne radionice povezane s organizacijskom kulturom dm-a, kao i osobnim razvojem. Certificirani je NLP Practitioner & Business Coach.

Marina Regjo
 

Marina Regjo, ima više od 15 godina iskustva u ljudskim resursima te je svoju karijeru započela u Ini na poziciji pripravnika u ljudskim resursima. Nakon različitih pozicija u ljudskim resursima danas uspješno vodi HR tim na grupnoj razini koji uključuje Jamnicu, Sarajevski kiseljak i Mg Mivelu. Kroz svoju karijeru iz različitih uloga prošla je sve ključne procese u ljudskim resursima te joj je trenutno najveći fokus na povećanju produktivnosti i zadržavanju zaposlenika. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu te se dodatno educirala iz područja ljudskih resursa. Certificirani je coach Akademije za Executive Coaching, te je završila certifikaciju Instituta Human Capital na temu upravljanja promjenama iz HR perspektive.

Martina Slunjski
 

Martina Slunjski, diplomirana je ekonomistica sa više od 17 godina iskustva u biznisu, od marketinga i prodaje, razvoja projekata do upravljanja ljudskim resursima. Od ožujka 2024. direktorica je Ljudskih potencijala i članica tima izvršnih direktora Holcima Hrvatska, gdje sa svojim timom sudjeluje u oblikovanju HR politika i provedbi ključnih strateških i operativnih procesa kompanije koja zapošljava više od 450 djelatnika te upravlja s četiri poslovna segmenta na 15 lokacija diljem Hrvatske.
Svoju karijeru započela je u prodajnom timu u kompaniji Colliers Hrvatska a najveći dio iskustva stekla je u kompaniji Ina d.d., primarno u području ljudskih potencijala, s fokusom na razvoj HR procesa, promjene kulture i angažiranosti zaposlenika te aktivne podrške biznisu kroz sve elemente HR partneringa. Daljnji profesionalni razvoj gradila je u Tifonu, na poziciji direktorice ljudskih potencijala, pružajući podršku poslovanju u svim ključnim HR segmentima i procesima.
Tijekom karijere razvila je duboko razumijevanje poslovnih i organizacijskih izazova kompanija u dinamičnim okruženjima koja se neprestano mijenjaju.
Završila je EMBA program na ZŠEM-u te brojne specijalizirane programe iz područja HR-a, uvijek usmjerena na izvrsnost i razvoj.

Ana Brčina
 

Ana Brčina, magistrirala na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, smjer Psihologija. Poslovnu karijeru započela je u agenciji za istraživanje tržišta, kao samostalni istraživač tržišta farmaceutike, nakon čega se od 2010. godine posvetila svijetu osiguranja i razvoju ljudskih potencijala.

Radila je u Basler osiguranju Zagreb, Uniqa osiguranju te je trenutno, zadnjih 5 godina, na poziciji Voditelja ljudskih potencijala (senior HR manager) u Generali osiguranju d.d. Aktivna u nizu regionalnih projekata usmjerenih ka osuvremenjivanju i digitalizaciji procesa i usluga unutar domene Ljudskih potencijala te naročito po pitanju edukacije zaposlenika.

Tina Turk Lupieri
 

Tina Turk Lupieri, iskusna je menadžerica s bogatom karijerom u području ljudskih potencijala, strateškog razvoja i poslovne transformacije. Trenutno obnaša funkciju direktorice ljudskih potencijala u Maistra Hospitality Group, jednoj od vodećih turističkih kompanija u regiji. Prije toga, od 2006. do 2009. godine, bila je izvršna direktorica u UniCredit Banka Slovenija d.d., gdje je bila odgovorna za upravljanje segmentima i proizvodima, marketing te razvoj novih proizvoda. Karijeru je gradila i u konzultantskom sektoru – od 2000. do 2006. godine radila je kao savjetnica u Deloitteu za CEE regiju, vodeći projekte iz strateškog i organizacijskog razvoja, preoblikovanja poslovnih procesa i prodaje u različitim industrijama. Iskustvo u međunarodnim projektima stekla je i kao savjetnica u Cap Gemini Ernst & Young (1998. – 2000.), gdje je sudjelovala u projektima reorganizacije poslovanja u Budimpešti i Beču. Posjeduje MBA diplomu sa IEDC Poslovne škole Bled te je završila međunarodnu školu organizacijskog razvoja i mentorstva ISOD, koju provodi Aspiria. Diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Ljubljani. Svojim iskustvom i strateškim pristupom doprinosi razvoju ljudskih potencijala, organizacijskoj transformaciji i unapređenju poslovnih procesa.

Ana Zrinski Smoljo
 

Ana Zrinski Smoljo voditeljica je ljudskih potencijala u osiguravajućem društvu GRAWE Hrvatska s 15 i više godina iskustva na području ljudskih potencijala u multinacionalnim okruženjima. Uvid u dinamična okruženja maloprodaje i osiguranja omogućio joj je cjelovit razvoj u svim područjima HR-a. Ipak, njena strast je razvoj ljudi i timova unutar organizacija, te zadovoljstvo zaposlenika. Ana je prepoznata po svom praktičnom pristupu rješavanju problema te snažnom poslovnom fokusu, a u svom radu kombinira usmjerenost na razvoj zaposlenika s predanošću prema uspjehu organizacije. Uz to trudi se kontinuirano raditi na svom osobnom razvoju, te trenutno unapređuje svoje znanje kroz CIPD program iz Strateškog upravljanja ljudskim resursima.

Ivana Mirković Pogorilić
 

Ivana Mirković Pogorilić magistrica je psihologije, a nakon završetka studija nastavila se stručno i profesionalno usavršavati na nekoliko visokoobrazovnih ustanova. U svom profesionalnom radu stekla je, među ostalim, iskustvo i na nekoliko voditeljskih pozicija u različitim tvrtkama te se dokazala kao iskusni stručnjak za ljudske resurse. HR liderica je s gotovo 20 godina iskustva u strateškom upravljanju ljudskim potencijalima u velikim sustavima. Specijalizirana za HR analitiku, digitalizaciju procesa, leadership razvoj i integraciju HR-a u poslovne ciljeve.Trenutno je izvršna direktorica Ureda za upravljanje ljudskim resursima u Hrvatskoj pošti. Ima stratešku odgovornost za HR funkciju u kompaniji s preko 8.000 zaposlenika.

Ivan Paić
 

Ivan Paić, diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu, a tijekom bogate profesionalne karijere, uz stručne prakse u Japanu i Norveškoj, usavršavao se na teme vođenja ljudi, povećanja učinkovitosti prodajnih timova, digitalne transformacije i održivog razvoja. Izvanredni je profesor Digitalne transformacije na Swiss School of Business and Management Geneva u Zagrebu. Poslovnu karijeru započeo je 2003. godine u KONČAR – Mjernim transformatorima kao stipendist u projektnom odjelu te kasnije kao voditelj R&D projekata. U međunarodnu tvrtku Schneider Electric odlazi 2008. godine na poziciju Product managera za srednjenaponsku i niskonaponsku opremu. U 2011. godini preuzima funkciju Operational Marketing direktora za korisnički softver u Grenobleu, u Francuskoj, te se nakon više od tri godine vraća u Zagreb na poziciju Country General Managera za područje Hrvatske, Slovenije i Bosne i Hercegovine. Od 2020. godine do imenovanja na mjesto člana Uprave KONČARA boravi u Dubaiju, u Ujedinjenim Arapskim Emiratima na već prije spomenutoj poziciji potpredsjednika u Schneider Electricu. U Upravu KONČARA dolazi s pozicije potpredsjednika u Schneider Electricu zaduženog za projektnu prodaju na svjetskoj razini. 

Ivan Bilać
 

Ivan Bilać, direktor je upravljanja ljudskim potencijalima u Adris grupi s glavnim fokusom na strategiju, upravljanje talentima te planiranje nasljeđivanja kroz sva poslovna područja unutar grupe. Posjeduje bogato internacionalno iskustvo koje je stjecao kroz globalnu multinacionalnu kompaniju kao i iskustvo iz različitih industrija. Kroz karijeru se osim upravljanja ljudskim potencijalima bavio i poslovnom stranom tako da posjeduje i iskustvo vođenja poslovanja. Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu 2006. godine., te se kroz sve godine rada dodatno usavršavao pohađanjem velikog broja edukacija i seminara.

Petra Grabušić
 

Petra Grabušić, dip.oec., dodatno se obrazovala u području HR menadžmenta na poslovnoj akademiji u Zagrebu. Stekla je pedagoško-psihološku i andragošku izobrazbu.  Kontinuirano je uključena u različite oblike učenja i usavršavanja postojećih vještina ali i stjecanja novih. Educira se i usavršava u području HR management-a i leadership-a i na međunarodnoj razini što joj omogućuje korištenje suvremenih alata na području upravljanja i razvoja ljudskih potencijala, a što uključuje organiziranje i vođenje procesa selekcije, upravljanja radnim učinkom, razvoja i implementacije sustava interne komunikacije te interne edukacije zaposlenika u odnosima s klijentima. Certificirala se kao SDI (Strength Deployment Inventory) facilitator za upotrebu i interpretaciju alata za vođenje timova, prevenciju i upravljanje konfliktima u timu te pružanje Feedback-a i komuniciranje očekivanja. Aktivni je gost predavač iz područja upravljanja ljudskim potencijalima te leadership-a i management-a na nekoliko poslovnih škola. Radila je kao voditeljica ljudskih resursa u proizvodnoj tvrtci Valoviti papir Dunapack, potom kao regionalna voditeljica ljudskih resursa KIA Motors Adria Group-e, a danas je voditeljica HR odjela za Hrvatsku u Fortuna Entertainment Group. Na rukovodečim pozicijama u ljudskim resursima radi 12 godina, a ujedno je i vlasnica tvrtke za poslovno savjetovanje.  

Nina Sekula
 

Nina Sekula diplomirala je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Nakon 15 i više godina iskustva u području revizije i financija zadnjih se 5 godina intenzivno posvetila radu i razvoju u području upravljanja ljudskim potencijalima. Trenutno radi kao Direktor HR Odjela privlačenja talenata i podrške zaposlenicima u OTP banci gdje se posebno posvetila (iz)gradnji employer branda banke, posao koji smatra odličnim spojem HR-a, komunikacija i marketinga. Digitalizirala je mnoge HR procese, a posebno se ponosi uvođenjem infrastrukture za elektronsko potpisivanje i elektronskih ugovora o radu.

Andrea Jurčević
 

Andrea Jurčević nakon 13 godina iskustva u ljudskim potencijalima, i dalje je jednako strastvena prema HR-u kao što je bila kada je započela kao mlađa HR poslovna partnerica u INA Grupa. Od tada je stekla opsežno iskustvo u upravljanju ukupnim nagradama, odnosima s zaposlenicima i strateškom HR poslovnom partnerstvu za INA Grupu, također vodeći HR timove za podršku različitim poslovnim divizijama. Nastavila je svoju karijeru kao HR menadžerica u Cromarisu (Adris Grupa) vodeći funkcije HR-a, korporativne sigurnosti, pravnih poslova i općih poslova. Andrea ima diplomu iz ekonomije sa Sveučilišta u Zagrebu i završila je CIPD Associate kvalifikaciju. Trenutno vodi HR funkciju u Aircashu, jednoj od vodećih i najbrže rastućih fintech kompanija u EU, licenciranoj instituciji za elektronički novac i izdavatelju Aircash Mastercard prepaid kartice.

 
 
 
PRIJAVNICA
350,00 EUR + PDV
 
NAČIN POHAĐANJA
 
POPUSTI
  • 5%
    za naše dosadašnje polaznike
  • 5%
    na višednevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    na jednodnevne edukacije za CFM Club članove
  • 10%
    za 2 polaznika iz istog poduzeća
  • 15%
    za 3 i više polaznika iz istog poduzeća
  • *Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust
 
IN-HOUSE EDUKACIJE

Postoji mogućnost organizacije In-house edukacije.
Kontaktirajte nas
za dodatne informacije i ponudu.

 
Sve edukacije
 Aktualne edukacije
Pogledajte/preuzmite PDF kalendar edukacija za 2025. godinu
 
 Kalendar edukacija za 2025. godinu